Voor de 1e keer op Cartuja gezeten

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Voor de 1e keer op Cartuja gezeten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 13:32

Niet ik hoor. Ik kreeg net op mijn werk een sms van mijn instructrice dat ze voor de eerste keer op Toetje heeft gezeten. Ik natuurlijk erg nieuwsgierig en meteen bellen. Ze had haar al gelongeerd in de buitenbak en dacht zal ik er eens op gaan hangen. Gedaan.... geen reactie. In de stijgbeugel gaan staan.... geen reactie. Toen is ze erop gaan zitten... wederom geen reactie. Madam stond lekker rond te gapen. Wauwie wat een koele. Maar ze ging dus niet vooruit toen mijn instructrice aandreef draaide ze haar hoofd richting been van wat doe je nu? Lovers Dus daar ga ik haar morgen mee helpen, zij erop en ik er langs. Wat een supersnoepie hebben we!!!


Wiesje

Berichten: 2906
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 13:50

Kei gaaf!! Ik hoop dat wij hetzelfde hebben over een goeie maand. Tot nu toe reageert ze hetzelfde op gekke en nieuwe dingen als die van jou....niet, namelijk. Dus dat gaat wel lukken. Ben erg nieuwsgierig en succes morgen, als je gaat helpn. Verder ook veel succes met opleren.
Groetjes

Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 14:33

Ben ook erg blij. Ik zal morgen kijken of we foto's kunnen maken.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Dartel, Frieke84, josien_m_, Loretta, Mark0919 en 35 bezoekers