Zo ineens is het uit.....

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Draakje

Berichten: 1727
Geregistreerd: 23-09-02
Woonplaats: Apeldoorn

Zo ineens is het uit.....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 06:59

Gister zou ik naar m'n vriend gaan, maar voor dat ik daar heen ging werd ik gebeld door een vriend van me.
Hij vroeg of ik zin had om naar de bioscoop te gaan, m'n vriend zou ook meegaan als ik meeging. ik zei tegen hem dat ik het nog niet wist en hem terug zou bellen als ik bij m'n vriend was. toen ik bij m'n vriend was zat hij op de bank tv te kijken samen met z'n broertje. hij vroeg of ik nog gebeld was en of ik meeging. ik zei dat ik dat nog niet wist en dat ik die vriend dan weer zou opbellen. Verder niks aan de hand en toen begon het ineens, ik zeg ik heb niet zo heel veel geld, en misschien dat ze daarna naar de mac gaan, maar daar heb ik niet genoeg geld voor. hij zegt van ja dan moet je niet bij mij wezen en maak je niet zo druk. ik zei van ik kan niet helpen dat ik niet genoeg geld heb en de rest wel en dat ik het niet leuk vond hoe hij reageerde. Hij vond dat ik zeurde, dus ik pakte m'n jas en spullen om erin te stoppen en ging staan, zegt ie opeens Het is uit.
ik zo van waarom zeg je dat als je het toch niet meend. en nu zegt ie dus ik meen het wel, ga weg, oprotten enz
dus ik heb die vriend gebeld en gezegt dat ik wel mee ging maar niet wist of m'n vriend ging, later belde hij m'n vriend op om te vragen, maar die had geen zin meer en wist het nog niet, kijkt ie mij vragend aan dus ik zeg: moet je zelf weten of je meegaat of niet. hij ging dus niet meer mee omdat ik meeging. ben nog even blijven zitten maar er werd verder niks gezegt, toen ben ik weggegaan. buiten heb ik staan huilen, ben de hele buurt door gefietst en toen naar de afgesproken plek gereden, toen de rest kwam (mijn vrienden maar ook de zijne) heb ik verteld waarom m'n vriend niet meeging. ze vonden het wel een beetje banketstaaf.
ik ben dus gewoon naar de bios gegaan, heb gepoold en zijn naar de mac geweest. heb van 3 tot 22.20 niet gehuild, leek net alsof het niet uitwas. heb ook tegen m'n vrienden gezegt dat ik em s'avonds zou opbellen en dat ik het gevoel had dat het wel weer goed kwam.
maar niet dus. ik belde hem op en vroeg hoe het ging enz, dat ik en onze vrienden het jammer vonden dat hij niet mee was gegaan. zegt hij zo van normaal trek jij je ook niks van ze aan van wat ze zeggen. dat is dus niet waar. ik zeg tegen hem dat ik het leuker had gevonden als hij ook mee was gegaan. dat ik van hem hou en hem niet kwijt wil. maar hij zegt je bent me wel kwijt. en ik snap het niet. zegt ie nog van als je echt van me houd, was je niet naar de bios gegaan, maar thuis gebleven(huilend).
Ik hoop echt dat het goed komt en heb dat ook gezegt.
maar hij zegt het komt nooit meer goed.
ik zeg zo van je wilt me toch niet kwijt je houd van me.
hij zo van ja ik wil je eigenlijk ook niet kwijt, maar het gaat niet meer enz. Hij wil me niet eens een kans geven om te bewijzen dat het wel kan.
en dit net 2 weken voordat we samen op vakantie zouden gaan, hij wil dus niet meer mee.
ik vroeg hem om er over te denken en wil graag praten. ik kan vanavond om half 10 daar heen komen, maar moest in m'n achterhoofd houden dat het uit is. m'n moeder zegt je bent gek als je erheen gaat laat em hier maar komen. Ik wil hem niet kwijt wil em graag terug. hou van hem en mis hem heel erg.
Hoop echt dat het weer goed komt
Misschien met Hulp Van Missy en de rest van m'n vrienden

Beetje warrig verhaal, maar ik ben er zo kapot van dat ik het niet goed kan vertellen. Het enige dat ik hoop is dat we weer bij elkaar komen, ook al heeft dat tijd nodig, want we zien elkaar elk weekend omdat onze vrienden groep het zelfde is. Misschien dat hun ook een beetje kunnen helpen om m'n vriend terug te krijgen, want ze vonden het erg jammer dat het uit is.
Misschien dat het ooit weer goedkomt

spokey

Berichten: 1900
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:02

Ik hoop voor je dat het goed komt. Ik wens je heel veel sterkte toe.

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:56

Ik zal binnenkort eens met René gaan praten. Dan probeer ik er wel achter te komen of het nog goed kan komen.

Sterkte he Ach gut

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:57

Wat vervelend voor je.
Heeft er voorheen al iets gespeelt waardoor het minder goed ging tussen jullie? Want ik vind het raar dat hij het uitmaakt omdat jij naar de bioscoop wilt... Dat lijkt mij niet de ware reden.
Veel sterkte iig vanavond, ik hoop dat je dan meer duidelijkheid krijgt.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:39

vage reden dat ie het uitgemaakt heeft..... maar sterkte!