Hulde aan een echt goede hoefsmid

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Hulde aan een echt goede hoefsmid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 00:28

Ik zal zijn naam niet noemen. Hij komt uit Landsmeer. Neemt veel tijd voor je paard. Een persoonlijke benadering waar je u tegen zegt. Je paard goed op de benen zet, evt. in etappes. Inmens veel geduld heeft met het "gezeur" van de klant (bijv. ik). Ik verhuis binnenkort naar Heemskerk met Oop, maar zal hem oprecht missen. Hij komt zaterdag voor de laatste keer. Zal vragen of hij nog adresjes wil. Geinteresseerden zal ik dan laten weten of hij nog nieuwe klanten aanneemt.

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 10:11

Wij hebben ook een hele fijne en dat is echt prettig. Alrijd lol en gevoel voor humor, maar ook interesse in jou, en je paard, perfect!

Marlinde

Berichten: 383
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:19

Ja ik ben wel erg geinteresseerd. Mijn paard staat in Valkenburg zh. Graag wil ik van je horen of hij hier komt en of hij nog klanten aan neemt

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:22

He Opala, jij ook al verhuizen naar Heemskerk Haha! Dat wordt nog gezellig!

Mocht jij nog op zoek zijn naar een goede smid dan heb ik nog wel een adresje voor je!

Ik moet eerlijk zeggen dat ik zelden zo'n goede smid meemaak. Ik heb er op de manege heel wat zien gaan en komen voor de andere paarden, maar nog niet eerder eentje gehad die zijn werk zo goed doet

Interesse dan BP je maar!

Succes met verhuizen!

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 12:19

Nou zelf blijf ik in Krommenie wonen. Zou zelf ook wel willen verhuizen, maar heb rekening te houden met man en 3 kinderen en die zien dat dus totaal niet zitten. Opala verhuis ik naar Heemskerk. Dimple: Evengoed bedankt voor het aanbod, maar die goede hoefsmid heb ik al en hij wil ook nog naar Heemskerk komen. Zou hij een tweelingbroer hebben Haha! .

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 12:42

Aahaaa. Mooi zeg!!
Waar ga je je paardje nu stallen??

Wie weet heeft hij idd een tweelingbroer Haha! Zal het eens vragen Tong uitsteken

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 12:53

Bij Stal de Ruijter op de Noordermaatweg. Misschien komen we elkaar tegen op het ruiterpad. Opala is makkelijk te herkennen aan haar zadeldek. Ben reuze benieuwd hoe ze reageert wanneer we voor het eerst het ruiterpad opgaan. Kan bijna niet wachten tot het zo ver is Knipoog .

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-04-03 11:07

ja die ken ik wel hoor opala!

onze gehele stal is ook erg tevree met deze hoefsmid.