Leistner Borstels...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Leistner Borstels...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 16:50

Hallo,

Ik ben van plan Leistner borstel te gaan kopen die te koop zijn bij de paardendrogist. Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik wil namelijk een hele nieuwe poetsbak met inhoud, en die Leistner borstels bevallen met wel, voor zover je kan zien/lezen op de site van de paardendrogist dan.

Ik hoop dat iemand me kan helpen.

xx zilly

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 18:29

Nee, ik ken ze niet. Wat voor borstels zijn dat dan?

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 18:37

Met die omgebogen uiteinden aan de haren, of niet? Ik vind ze erg duur voor borstels met omgesmolten haren, maar da's mijn mening.

Billy

Berichten: 20709
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 18:41

Ik vind ze vooral erg duur, voor de rest heb ik er geen ervaring mee.

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 22:16

Beetje jammer dat niemand er ervaring mee heeft. ja oke ze zijn een beetje aan de prijzige kant, maar dan heb je (volgens mij) ook wat. Maarja ik heb nu van die Harry's Horse borstels en die vind ik ook niet echt toppie, want die handvaten die laten los. Dus toen dacht ik bij mezelf, dan ga ik nieuwe borstels kopen, en dan doe ik het ook meteen goed !! Lachen

Zilly

PS: linda250 kijk anders even op paardendrogist.nl

opala

Berichten: 6374
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 23:45

Ik heb een hoofd-, ros- (classic), manen- en wasborstel. Die wasborstel raad ik je af te kopen, veel te hard. De hoofd- en rosborstel zijn zachter als die goedkopere. De manenborstel is wat groot uitgevallen. Ik vind het echt kwaliteitsspul, het blijft lang mooi en ze liggen lekker in de hand. Het is duurder, maar ik zou niets anders meer willen.

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 23:50

Ik heb de wasborstel, en die is goed voor hoeven, maar te hard om daar echt het paard mee in het sop te zetten, Manenborstel en classic. Goede kwaliteit, ligt lekker in de hand. En het mooiste is dat niemand ze op stal heeft, dus je ziet meteen als een ander ermee aan de wandel is....
Ik heb de wasborstel en manenborstel gekocht dat ze in de aanbieding waren, dus de prijs viel mee...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:22

Mijn fijnste borstel is een klerenborstel bij de Blokker, haren lekker dicht op elkaar, niet te lange haren en niet te hard maar ook niet te zacht en ik gebruik hem overal voor!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:40

Ik heb een keer zo´n wonderborstel (met van die omgebogen haren) bij de paardendrogist besteld en die bevalt totaal niet.
Het borsteld gewoon niet lekker en krijgt het zand er bijna niet uit.
Hij ligt zich nu ergens onder in de poetsbak te vervelen want ik gebruik hem eigenlijk nooit.

Zilly
Berichten: 3037
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: ZTM

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 15:05

ok bedankt voor jullie reactiesssss