Eigen pony!!!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 15:39

Jaaaaaaaa ik ben eindelijk terug van vakantie en mag op zoek naar een leuke fjord. Ik heb echt 2 weken lang aan niets anders gedacht.

'Die ene hengst' -hij heeft geen naam- bleef maar in mn hoofd zitten. Hij is zo ontzettend mooi. Ik weet vanalles over zn pappie Lenngard.

[img]../upload/273/lenngarda.jpg[/img]

Dat de nakomelingen graag willen werken en erg ruime gangen hebben en het goed in de sport doen. Pappie is zelf M2 dressuur.

Maaarrrr....natuurlijk. Woensdag waren er fjordenkeuringen in Emst (kon ik helaas niet bij zijn) en er waren mensen geweest die hem willen kopen. En er zijn nog andere mensen die hem ook willen kopen.
Ik heb de eigenaren net gebeld en die zeiden dat ze moesten overleggen wat ze nu gingen doen, maar dat de hengst zo snel mogelijk weg moet en naar het beste tehuis gaat.
Bij mij kan ie gelijk terecht en ik wil niet dat ie aan anderen verkocht word!!!!

Mijn vader zei dat ie dan wel mee wou gaan kijken (joepie!!) en dat we het dan misschien maar moeten doen (AAAAAAAAHHH) als die mensen hem aan mij willen verkopen.

Ik ben net nog bij 2 fjordenmerries wezen kijken.Geen fjord is zo mooi als hengst-zonder-naam, ik vergelijk ze allemaal met hem.
Het gaat natuurlijk niet alleen om schoonheid, dat weet ik ook wel.

Alleen.....ik ben zo onzeker en bang dat als ik hem heb, dat het dan helemaal fout gaat enzo...Dat ik hem niet aankan en dat het niet goed klikt tussen ons en weet ik veel wat er allemaal kan gebeuren. ik pieker me de hele dag suf. Kan alleen maar denken.
Gaat mijn allergrootste droom en obsessie nu misschien eindelijk in vervulling?

Sorry, moest dit even kwijt. Mijn hartslag is nu weer wat gedaalt Haha!


Imposante

Berichten: 1308
Geregistreerd: 29-06-01
Woonplaats: Almere!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 15:44

Gefeliciteerd dat je nu een eigen paardje krijgt! Enne ik piekerde me eerst ook suf of ze misschien niet helemaal gezond was en wij de later achter kwamen maar dat was niet het geval gelukkig. Veel succes. Enne ik hoop dat je die hengst krijgt.

Play Like A Man, Win Like A Woman!

Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23370
Geregistreerd: 09-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 16:15

Heeeeeeel veel succes, en ik hoop voor je dat het doorgaat. Als het doorgaat wel laten keuren natuurlijk maar daarna lekker GENIETEN...

kleine muisjes hebben kleine wensjes,
beschuitjes met gestampte mensjes!

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 17:34

Heel veel succes en gewoon genieten hoor!
Op je gevoel afgaan, laat je vooral niet opjagen om de fjord zo snel mogelijk te kopen, wie weet dat je een dag extra bedenktijd krijgt nog.
En vooral laten keuren, en op papier krijgen dat als hij binnen een bepaalde periode wat krijgt dat de eigenaar hem terug neemt. Maakt niet uit wat. Hopelijk willen ze dit doen in ruil voor een zeer goed tehuis Party!! ...
Heel veel geluk met je aanstaande pony, welke dit dan ook gaat worden, en nogmaals: zowel je gevoel als je verstand gebruiken.
Succes! Dorine.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 18:27

Ik heb net -voor het eerst- met mn ouders over de pony gepraat. Ik heb ze er nooit echt bij betrokken omdat het ze toch geen bal interreseerd.
Mn moeder zei dat we hem maar moesten kopen, omdat ik anders toch alleen maar bleef doorzeuren en dat ze morgen meegaat om alles te regelen

JEEEEUUUUUUUHHH

en mn papa ziet het nog steeds nog niet echt zitten, maar uiteindelijk zei hij dat ik het zelf maar moest uitzoeken.

jajajaaaa jeu jeu lalalaaaaaaa


Sirius_

Berichten: 10937
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 18:43

wat vet! ik hoop dat het rond komt en dat ie aan jou wordt verkocht hoor!

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 20:22

Wacht maar totdat het paard er is wedden dat je vader het dan ook wel leuk vind.
Ging bij mij ook zo.
Succes met zoeken.

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 20:40

Leuk zeg!! Mijn ouders vonden het ook allemaal maar onzin die 'knollen', maar uiteindelijk waren ze helemaal weg van hem. Inmiddels is het nu al weer gewoon en is hun 'paardenmeisje en paard' niet meer interessant, maar ik heb wel een heel leuk paard. Joh, niet te veel piekeren, ik heb m'n paard niet eens zelf uitgekozen en het gaat perfect. Een groot deel ligt bij jezelf!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-01 06:15

ik kon helemaal niet slapen, ik heb tot 3 uur wakker gelegen, alleen maar denken en denken.

Nu kan ik nog terug....

ik vind het zo ontzettend spannend en eng. Ik moet eerst ook nog de hele maand flink werken, want ik moet alles terug betalen.

ik hoop zo dat alles doorgaat!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 09:09

hoi gerdien het is zeker eeen spannnende tijd, zeg dat wel zeg!! i k heb het ook meegemaakt en net als cowgirl zei: mijn vader vond een paard ook niks (wel paard kopen maar niet het dier zelf) en nu wil ie er zelfs op rijden Haha! )
succes ermee he en werkse

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 13:34

Heerlijk hoor een paardje maar 1 tip: Ga af op het innerlijk, niet op het uiterlijk!
Aan een paard wat je niet aan kan heb je niets, dat wekt alleen maar fustratie. Let er wel op dat er dus nog eventuele kosten bij kunnen komen voor het casteren want een hengst is nietalles en zeker niets als eerste paardje...

Succes ermee

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-01 15:09

Nee ik laat hem ook casteren, alleen dat kan pas op z'n vroegst in september vanwege de vliegen

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-08-01 15:54

hey gefeliciteerd! dus als ik terug kom van vakantie ben je een paardeneigenaar??
Blijft ie daar staan tot ie gecastreerd is?
super joh ben benieuwd hoe het straks gaat met hem bij ons op stal!
hopen dat het straks goed klikt onder het zadel etc en dat ie net zo super van uiterlijk is als met rijden he!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 33 bezoekers