Ons kleine opdondertje

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Ons kleine opdondertje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 19:49

Onze nieuwe kleine opdonder laat al merken dat ze er is . Mevrouw houdt niet van honden , heeft een zeer snel achterbeen en is zeer eigenwijs en nieuwsgierig naar alles en iedereen op stal. Verder kan ze onder touwtjes doorkruipen, laat duidelijk blijken dat ze niets van Grappa moet hebben en jawel, ze is zo lief voor ons Lovers Lovers .

Kort gezegd we hebben behoorlijk onze handen vol aan haar. Aandachtspunten genoeg in de omgang met haar.

Ze kent de commando's van stap, draf en ho al een beetje Party!! . Vandaag "gelongeerd" en ze heeft heel keurig diverse overgangen gedaan. Ik kan wel zeggen dat het me tegen valt. 2 aandacht vragers op stal. Ach gelukkig zijn we met zijn 2-en en kunnen we de tijd goed verdelen. Mevrouw staat veel los en Grappa krijgt zijn normale aandacht en werk.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:52

Leuk joh! Brengt aardig wat leven in de brouwerij he! Heb je al foto's (geplaatst)?

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 20:11

Ja hoor, van de avond dat we haar kochten.
Zie deze link [ITP] Onze nieuwe aanwinst in haar huidige staat

Binnenkort zal ik weer eens wat andere foto's maken. Ze is nu al behoorlijk wat haar kwijt en de rest ligt tenminste mooi plat en niet meer in dat dekjes motief.

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:00

he leuk hoor, zo'n nieuw paardje wat goed laat merken dat ze er is.
Sjiek typetje, trouwens.
Heb je in elk geval nog wat op te voeden.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:10

zo ben je wel es een tijdje zoet.
veel succes

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:29

Handenbindertje... hihi, ze is nadrukkelijk aanwezig, maar dat snuitje maakt veel goed Knipoog

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 12:27

Dat snuitje, dan ben je verkocht. Ik zie mijn vriend al helemala verliefd zijn Lovers . Die laat zich in de maling nemen. Nee, zo een lief koppie, dat doet ze niet Schijnheilig . Oh oh, dat doet ze wel. Denk erom, wees streng, wees conseqeunt. Nee, Belker mag het doen. Die wordt gewoon in haar ogen.
Ach, zo blijf je bezig. En het is en blijft een schitterend donder koppie. Ook ik lach stiekem om alles wat ze doet.