Maak van je dressuurknol een endurancepaard.....

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anoniem

Maak van je dressuurknol een endurancepaard.....

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 23:50

Zondag was het zover; mijn tweede buitenrit(je) Nerd
Het werd er één van 3,5 uur....... Lips are sealed en oei wat heb ik een respect gekregen voor de endurance ruiters onder ons Ik mag mezelf onderhand toch wel een beetje een dressuurprikker noemen, dus je begrijpt; ik heb vreselijke spierpijn. Maar wat hebben we genoten in de bossen met dit weer, het was SUPER en zeker voor herhaling vatbaar


Een beetje een onduidelijke foto, maar vriendlief was net effies te laat om een mooi plaatje te schieten. We reden hier net weg, om te beginnen aan onze bosrit, die dus uitdraaide op een rit van 3,5 uur Haha!
Afbeelding


Bijna weer thuis.....de laatste loodjes.....
Helaas zijn er onderweg geen foto's gemaakt omdat mijn vriend ons helemaal kwijt was *LOL* en ik de digi niet bij me gestoken had Bloos DOM. Want er waren erg mooie plaatjes te schieten geweest in de waterbak ergens halverwege.....misschien de volgende keer?
Afbeelding

Afbeelding

Afstijgen gaat niet echt soepeltjes meer Bloos Haha!
Afbeelding

Mijn stalgenootjes en ik waren echt gebroken.....
Afbeelding

Omdat één van ons geen laarzen aan had gedaan en toch wel héél erg hard door de waterbak gedenderd was.....moesten sokken en schoenen drogen in de zon *LOL*
Afbeelding


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 23:53

Leuke foto's Nina! Waar hebben jullie precies gereden?

Ik heb gisteren 4 uur lang op een pony rondgereden, nu ook spierpijn Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 00:02

Waar we geweest zijn Naz....ik zou het je niet meer na kunnen vertellen *LOL* Ergens in het bos......en dat is gróót *LOL* We waren afgezet met de trailer en zijn naderhand terug gereden (te paard). Het was echt super....echt genoten!!!!

joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 00:59

Hebben jullie in het bs tussen siegerswoude en bakkeveen/wijnjewoude gereden? Of zijn jullie richting het bos bij Opende gegaan? Ben wel heel benieuwd waar die waterbak was! Misschien kan Wieke het uitleggen?

Fem

Berichten: 12498
Geregistreerd: 18-11-02
Woonplaats: Gemeente Zaltbommel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 06:21

wat gezellig zo....ziet er heel leuk uit, lijkt me echt heel leuk om zo'n lange rit te maken!! ik hoop dat je spierpijn snel over is...Haha!:D

Sometimes I'm hard on me,when dreams don't come easy.
I wanna look back and say, I did all that I could.
Yeah at the end of the day, Lord I pray, I have a life that's good.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 07:58

joyce B schreef:
Hebben jullie in het bs tussen siegerswoude en bakkeveen/wijnjewoude gereden? Of zijn jullie richting het bos bij Opende gegaan? Ben wel heel benieuwd waar die waterbak was! Misschien kan Wieke het uitleggen?


Het was wel ergens tussen Bakkeveen en Siegerswoude en voor de route moet je bij Annerike zijn! Want Wieke heeft volgens mij ook geen flauw benul waar we precies geweest zijn Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:46

Hee wat leuk zeg! Ik heb pas ook een buitenrit gemaakt van drie uur na al een paar maanden niet gereden te hebben... Daar heb ik ook nog wel even last van gehad. *LOL*

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 10:14

Ja Jurga, dan zal je wel helemaal gebroken zijn geweest
Ik begin weer aardig bij te komen Lachen heb Picasso gister effies aan de longeerlijn gehad en ook hij was stijf; een beetje nageeflijk lopen was erg moeilijk Haha! Toch had ie de hele dag in het land gelopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:40

Heeft verder niemand dan medelijden met een "meisje" met zoveel spierpijn Huilen ........... *zucht* Haha!

Tallie1979
Berichten: 22741
Geregistreerd: 16-08-02
Woonplaats: Rucphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:47

Hehe.. No pain no gain ( ofzo ) Tong uitsteken

Wie ben jij nou in de groep?? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:52

Tallie.....ik ben dat vrouwtje met die pothelm op d'r kop uit het jaar 0 *LOL* Bloos Maar wel met de mooiste vos van Nederland, hihi. Dank je voor je reactie; het loopt echt storm..... Lips are sealed

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:54

Ik neem aan met die geruite rijbroek aan (en cap op dus).
Heeft je paard de test voor de Balloërveldrit goed doorstaan? *LOL*
Dat van het afstijgen na een lange rit ken ik. Wil nog wel eens fijn zijn om je been voor het zadel langs te gooien en je zo langzaam naar beneden te laten zakken Knipoog

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 15:50

ahh leuk joh.. mooie heldere foto's die 4 langs elkaar zijn leuk..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 17:30

Eh ja Cody, paard heeft de test goed doorstaan
Hij was erg fris, maar wel braaf; nog goed te hanteren iig. Haha!
Maar ik mag wel hard gaan werken aan m'n eigen conditie Bloos


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, OmgiliBot en 40 bezoekers