[AR] eerste keer op de bok!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

[AR] eerste keer op de bok!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 18:31

Vandaag heb ik voor de eerste keer op de bok geweest bij mijn menles! Ik vond het best goed voor iemand die nog nooit zelf aangespannen gereden heeft(heb alleen maar gezellig mee wezen liften) Haha!
Alleen het paardje was vrij druk.....dat is toch wel even wennen. Maar op een druk paard leer je het soms ook wel beter, dan vallen daarna mijn eigen paarden mee Knipoog
Heb het paard weer heelhuids teruggereden en ben niet de berm in gegaan...dat had ik eigenlijk wel verwacht. Ik ben alleen steeds erg bang dat ik iets verkeerd doe en dat ik iets ram ofzo....heeft er iemand nog tips voor mij voor de voorbereiding van het examen (op 24 mei )?

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 19:51

Leuk joh sorry ik heb er geen ervaring mee

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 00:23

brechje schreef:
...
Heb het paard weer heelhuids teruggereden en ben niet de berm in gegaan...dat had ik eigenlijk wel verwacht. Ik ben alleen steeds erg bang dat ik iets verkeerd doe en dat ik iets ram ofzo....heeft er iemand nog tips ....


De beste tip is ongetwijfeld om dit soort gedachten uit je hoofd te krijgen. Vraag me niet hoe, maar het paard vangt dit soort stemmingen op, neemt dit over en wordt er onrustig van.

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:55

heee ik heb ook examen op 24 mei!!!
waar les je??

Nou ik heb ook mij eerste menles gehad en ik vond het best moeilijk!!!
Maar indd je kan beter beginnen met moeilijke paarden!!

ik ga vandaag met iemand meerijden, kan ik even kijken want ik had volgens mij nog nooit op een bok gezeten! ik vond het echt wel even wennen!!

suc6 verder!
groetjes

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 18:43

linlovesyou schreef:
heee ik heb ook examen op 24 mei!!!
waar les je??

Nou ik heb ook mij eerste menles gehad en ik vond het best moeilijk!!!
Maar indd je kan beter beginnen met moeilijke paarden!!

ik ga vandaag met iemand meerijden, kan ik even kijken want ik had volgens mij nog nooit op een bok gezeten! ik vond het echt wel even wennen!!

suc6 verder!
groetjes

Ik les samen met jou Haha! volgens mij zitten we ook gezellig samen in een groepje, jij lest toch officieel ook op zaterdag om half 3 Haha! Tong uitsteken

linlovesyou

Berichten: 990
Geregistreerd: 02-12-02
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 14:32

haha grappig!

ehm nee officieel zit ik op woensdag, maar ik moet ook een paar keer op zaterdag omdat ik niet kon op een aantal woensdagen!!

volgende week zaterdag zit ik iniedergeval bij jou op de bok! gezellie
met wie heb je afgelopen week gemend?

hanemeyer ging nu op vakantie geloof ik!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 14:36

We hadden Nolanda voor de kar, wat een fel gebakje is dat Haha! Maar was wel erg leuk!
tot zaterdag dan maar Haha! Tong uitsteken

Dyonne
Moderator Informatief en Markt
May the horse be with you!

Berichten: 30619
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Nijkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 19:40

Ik vind het mennen wel leuk, maar in welke plaats lessen jullie dan? Is dat gewoon met pony's/paarden van daar?
Misschien ga ik ooit ook eens mijn koetsiersbewijs halen. Maar dan denk gewoon met een eigen pony, of verzorgpony. Voorlopig kan ik prima mennen zonder dat bewijsje.
Veel succes op 24 mei!

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 19:55

Dyonne schreef:
Ik vind het mennen wel leuk, maar in welke plaats lessen jullie dan? Is dat gewoon met pony's/paarden van daar?
Misschien ga ik ooit ook eens mijn koetsiersbewijs halen. Maar dan denk gewoon met een eigen pony, of verzorgpony. Voorlopig kan ik prima mennen zonder dat bewijsje.
Veel succes op 24 mei!


we mennen in Zoetermeer, op een stalhouderij......kon helaas niet met eigen paarden, maar zo leer je het wel goed, want het zijn pittige paardjes daar Haha!