Op de manege

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-08-01 12:53

Omdat Pliva tijdelijk op de manege staat ben ik ook elke dag geweest om haar te verzorgen. Mijn zus was op vakantie dus moest ik haar stal doen en het weiland schoonhouden.
Ik heb altijd op deze manege gereden, vanaf mijn 7e en was er tijdens de vakanties elke dag te vinden. Het was gewoon mijn tweede huis zeg maar. Nu zijn er nieuwe eigenaars, en ik vind het heel erg leuk om weer terug te zijn. De sfeer is wel anders omdat ze nu een pensionstal zijn en geen manege maar het rondhangen in de stallen en lekker in de binnen- en buitenbak rijden vind ik heerlijk!
Het afgelopen jaar hebben mijn zus en ik onze paarden in een weiland naast een woonhuis gehad. Die mensen zaten in Spanje dus we hadden geen wc, geen stromend water (alleen uit een diepe put) en er was geen electriciteit dus we hebben ons gered met olielampjes. Dat had ook wel wat, we zijn de winter goed doorgekomen, maar nu op de manege merk ik pas hoeveel luxe je daar hebt.
Heerlijk om terug te zijn!


Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 15:18

Jah wat dat betreft sta je nu echt in een paradijs! Toen Pinky in de vorige wei stond was het wel balen, ik had wel water en stroom (en wc) maar geen plek waar ik droog kon poetsen ofzo. In de zomer is dat niet zo erg, maar in de winter!!!
Nu heb ik het ook wel super, eigen baas over een 'pensionstal' met 1 pony hahaha.
Lachen

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: goesju, nayla, Vagabondo en 40 bezoekers