mannen en auto's

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

mannen en auto's

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 20:14

Sinds ik vrijdag heb gehoord dat ik een nieuwe baan heb Pling (zo'n 30 km verder) ben ik op zoek naar een autootje.
Nu wilde vriendlief wel even mee om alle dealers te bezoeken in een omtrek van 20 km. Harstikke lief van hem, zou je denken....

1 tip, DOE DIT NOOIT. We hebben nl. geen auto voor Joosje gezocht.....neeeee, ik werd van hot naar her gesleept naar de nieuwste, heetste, duurste auto's
En op mijn vraag (bij elke auto) of hij nu daadwerkelijk vond dat dit wat voor mij was, werd het "neeeee, maar hij is wel gaaf he?" Lips are sealed

Dus nu ben ik al 48uur op Internet (ja, in mijn uppie) aan het zoeken en vond het wel even tijd voor Boktpauze.

pff, gr. Joos

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:51

is er bij jullie geen wekelijks autokrantje? het is nu wel een heel goed moment om op zoek te gaan. Dadelijk bij de paasshows moet je maar eens gaan kijken naar ocasions.

Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:57

Zie je de overeenkomst tussen vrouwen en winkelen al?

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:39

Haha een hel voor een man. Een middag met een vrouw winkelen in de stad Lips are sealed Maar ik moet zeggen dat ik het ook verschrikkelijk vind als ik met een stel vriendinnen ga winkelen. Dat doe ik nooit meer! Eén keer heb ik 2 uur op ze staan wachten bij een of andere winkel. En dan zei ik dat ik ff verder ging kijken..

+Nee! GA NOU NIET WEG! hoe staat dit? hoe staat dat? nee hier lijk ik zooo dik in, vind je ook niet?

- nee hoor

+echt wel

- ok dan, het maakt je dik

+ Oh nee ik ben kei dik. Ik ga lijnen ik ga dit ik ga dat... blablablablabla

Verschrikkelijk vind ik dat! Daarom ga ik voortaan lekker alleen winkelen, met mijn hondje uiteraard.. niet geheel alleen. Dat is saai Haha!

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 23:56

Ja Rom, daarom heb ik mijzelf dit al lang geleden afgeleerd.

En inderdaad Malabrista, ik wil veel doen met mijn vriendinnen, maar winkelen?! AAAH, ik heb eens een keer 3uur (ja echt waar) bij de F**ks gezeten. Madam (toen was het even geen vriendin meer) had voor 500 gulden op de toonbank neergelegd, en toen haar vriend (ik had gelukkig een net zo zielige metgezel) zei dat ze dus voor daadwerkelijk 500 piek had liggen, heeft ze de verkoopster gezegd dat die alles maar terug moest hangen!

en toen was ik very Boos!