Voor de allereerste keer iemand anders op Razinda

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Voor de allereerste keer iemand anders op Razinda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 00:14

In juli is Razinda alweer 2 jaar onder het zadel. Ik had bedacht dat het dan wel eens tijd werd om iemand eens op haar te laten rijden, want er had nog nooit iemand anders op haar gereden. Tot vandaag!

Ik had les en ze ging weer erg fijn. Opeens stelde mijn juf voor om er eens op te gaan. Ik vond het meteen een goed plan, want zij was toch al de eerste die ik op Razin zou willen laten.

Ik wist natuurlijk niet wat Razin kon doen, maar vertrouwde erop dat ze braaf zou zijn. Dus mijn juf steeg op en Razin keek heel raar naar mij, ze begreep er niets van! Maar het ging super, mijn juf reed er zo mee weg en ze vond Razin heel fijn rijden. Makkelijke aanleuning en fijn aan het been. Wat een super leuk gezicht om Razin nou eens zo te zien lopen. Ik was heel blij dat ik nu eens zag hoe het er eigenlijk uit ziet (behalve dan op de video) en ook dat ze zo goed na te rijden is. Lachen

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 01:31

je paardje zal eerst wel hebben gedacht wat krijgen we nu Knipoog
Nu heb je het ook eens kunne zien he

Pava
Berichten: 2064
Geregistreerd: 21-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:48

Je had natuurlijk niet meteen de camera in de aanslag.... Haha! Gaaf is dat hè, om je instructrice op je paard te zien. Zie je ook eens vanaf de grond hoe het eruit ziet als ze goed lopen Kwijl

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:54

Ja, dat is echt een heel fijne gewaarwording Haha!
Razin hielt jou wrs in de gaten met een oplettend oog zoals Or dat ook kan doen *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:22

Hee wat leuk dat ze zo weg kon rijden. Alweer twee jaar onder het zadel joh, wat gaat de tijd hard. Ik weet nog wel dat je er de eerste keer opzat...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 11:42

Ja de tijd gaat echt ongelooflijk snel! Ik kan me ook al mij verslagen nog herinneren: voor de eerste keer op Razinda! Etc.

Helaas geen camera in de aanslag nee. En ze keek echt heeeeel raar naar me toen mijn juf erop zat. Ik dacht nog: als ze nu maar niet ontploft ofzo. Haha!

Wiesje

Berichten: 2914
Geregistreerd: 09-12-02
Woonplaats: America

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:12

Wel super dat je juf er zo mee weg kan rijden. Zegt toch ook wat over de manier waarop jij haar gereden hebt. Cool!!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:16

he wat goed joh! Weer een stapje verder! Ze wordt al echt volwassen!