Bergemo-rit van twee uur gemaakt!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Bergemo-rit van twee uur gemaakt!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 20:30

Ik kom 'net' terug van een buitenrit bij Bergemo van 2 uur, zonder begeleiding. Het was echt gezelig en leuk!
Karen (Iwayalover op Bokt) reed op de fjord Wodka, Emy (zus) op het paard Hendrik, Femke op de pony Sharon en ik op de lieve fjord Mozes. Lovers
Het was een hele leuke en gelukkig rustige rit, behalve voor Emy. Een andere groep van bergemo reed ons in draf voorbij en Hendrik rijdt normaal mee met de beginnersgroepen en dacht dus dat hij erachteraan moest. Toen die andere groep dus om de bocht was, maakte hij eventjes een sprintje om weer bij die grote groep te komen! Was echt wel grappig om te zien, zo'n stevig gebouwd paard en dan heel hard door de bocht.
Verder ging het wel allemaal goed.
En ik heb mijn angst al weer een beetje over wonnen want: Ik heb buiten gegaloppeerd! Heel rustig want mijn pony ging gewoon niet harder, maar ik vond het helemaal niet eng. (Is volgens mij echt voor het eerst sinds een paar jaar dat ik zonder het ook maar een beetje eng te vinden buiten in het bos galoppeer.)

Niet zo interesant voor jullie, maar ik moest het gewoon fftjes kwijt.

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:39

ja, echt tof! dat je zo een leuke dag had. vraagt om herhaling *LOL*

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:54

ja was echt een hele leuke rit alleen jammer dat we de galopberg niet gedaan hebbben.
was toch wel leuk he anne??? galopperen in het bos! Nou moet je ook maar een keer mee met een buitenrit van onze manege! Ga je gewoon op roger. Die is net zo braaf als Mozes.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 19:13

Ik vond het echt wel leuk ja. ik vond de galop eigenlijk zelfs een beetje (veel) te langzaam. hij was in draf sneller dan in galop!
Ik vind het niet jamme dat we de galopberg niet hebben gedaan.
met Roger durf ik denk ik wel over de zandverstuiving, maar dat vind ik een beetje zielig voor haar.
Wie weet gaan we zaterdag wel weer naar buiten (wil ik eigenlijk niet, want ik wil nog een keertje op verona proberen)
Gaan we nog een keertje doen he karen?!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:26

Yep enne je gaat wel op Roger want dat is niet zielig! Er rijden ook volwassenen op en ze is tenslotte een Haflinger die kunnen wel wat hebben hoor! En Jaymie vind da toch ook goed! Gewoon een keer doen!
Goed trouwens dat je op Verona nog een keer wil! Ook al vind je haar af en toe een Rot bok!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 19:37

Ja, ik wil gewoon op alle paarden kunnen rijden. Dus ook op verona en dan dus ook gewoon geloperen, want dat ging zaterdag nog niet zo goed.

Apollo
Berichten: 3952
Geregistreerd: 13-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 21:04

heey! super joh!!!!! enne over 2 weekies mag je weer:D Mozes is ehct een leuk fjordje..heb er acht-tal mee gereden met ponykamp(bonte-avond) echt een tof beesie! en met de boktrit wordt t ook super!!!!!

Fleury

Berichten: 5460
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 23:23

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, over 2 weken weer! En dan gaan wij ook mee! Lekker rijden in de bossen en lekker galopperen! Joepie, heb er echt heel veel zin in!