Cantaor en de lente in zijn kop

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Cantaor en de lente in zijn kop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-04-03 11:12

Nou cantaor is zondag door mij officieel beter verklaard Haha!

jeetje wat was hij bezig zeg, ik ging een buitenrit maken met lovely girl en Pongo maar dat werd niet een normale buitenrit!!!!!!!!

Cantaor was niet te houden, als we gingen galloperen wilde hij alleen heel hard of op de plaats, maar dan met 4 benen in de lucht springen, stijgeren en bokken.
Ben er op die buitenrit ook 10 keer BIJNA afgevallen (ben toch wel erg blij met mijn spaanse zadel) *LOL* .

Nou in mijn ogen is hij dus helemaal opgeknapt en heeft hij ernstig de lente in zijn kop

Hij kan ook niet meer stappen alleen maar heel langzaam draven (westernmensen noemen dat joggen geloof ik) ook al gooi ik de teugels helemaal los meneer blijft draven.

Nou 1 ding weet ik wel als ik voortaan naar buiten ga dan ga ik nog maar met 1 iemand of alleen, want ik vind het toch wel fijn als een buitenrit een beetje relaxed is.


Wat een spaans monster zeg HIHI

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-04-03 12:13

Nou da's een goed teken dat hij het weer zo doet! Lekker hoor, ik hoop dat mijn paard snel het veulen eruit gooit, ik wil ook weer het bos in.

Linda_k
Berichten: 188
Geregistreerd: 02-03-03
Woonplaats: Velserbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-03 09:04

Klinkt alsof hij weer helemaal beter is! Succes met de volgende buitenrit!

Suus25

Berichten: 411
Geregistreerd: 25-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:51

Linda_k schreef:
Klinkt alsof hij weer helemaal beter is! Succes met de volgende buitenrit!


nou deze heb ik gister met canta gehad.......net zo`n grote ramp.....ik was met 1 ander heel rustig paardje, dus daar werd hij niet opgefokt door.....
ik kon er helemaal niets mee...springen met 4 benen tegelijk, steigeren dribbelen, dribbelen en dribbelen.....
ik hoop dat deze lente weer snel uit meneer z`n hoofd weggaat want zo is een bosritje gewoon gevaarlijk aan het worden.....en das wel errug jammer.
Nou ja volgende keer weer beter! en dan gaan we het samen proberen cantaor, ok?

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:25

ik ken dat. die lentekriebels. alle dieren om mij heen zijn echt hyperactief, niet te houden. die lente
there's something in the air! *LOL*