Michael Jackson Special deel 2

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Michael Jackson Special deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 10:00

Heeft iemand het gister gezien?
Toch wel goed dat ze ook 'de andere kant van het verhaal' laten zien.
Zo blijkt maar weer dat je met knippen en plakken van beeldfragmenten iemand zo neer kunt zetten als je zelf wilt...
Ik ben er nog steeds van overtuigd dat Michael Jackson een vreemde vogel is, maar de verslaggeving van de vorige keer klopte toch niet helemaal, waardoor dingen verdraaid worden.



Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:02

Hoewel michael niet goed ligt met zijn familie komen ze wel voor hem op. Ze geloven nooit dat hij kinderen misbruikt. Ik geloof dat trouwens ook niet.

De hond is de betere mens

Dees

Berichten: 18907
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:05

Nee, ik geloof niet een dat hij dat zou kunnen...

Jammer, ook deze special weer gemist... Me and Michael, it is just not happening...

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:07

Ik Begrijp michael Jackson echt helemaal als je een beetje met hem mee gaat in z´n verhaal en net zo diep denkt zoals hij.
Ik vind het een goeie man, maar ook heel zielig.
En dat hij dat kind van 13 heb misbruikt dat geloof ik voor geen meter.
En die Bashir vind ik een eikel.

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:19

Ik vind Michael Jackson eigenlijk heel erg zielig. Ik denk ook niet dat hij kinderen misbruikt omdat hij zelf eigenlijk geestelijk ook een kind is... Ik denk dat er iets verschrikkelijk mis is gegaan in zijn jeugd

Choice (Jazz x Dublin x Purioso) B+10, L1+2/ Sportpredikaat dressuurmerrie (Z2+1)
Omar geniet van zijn pensioen!

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:59

wat ik jammer vond aan dit deel 2 is dat die presentator zo hard zijn best deed om ons te laten geloven dat dit wel echt was, dat ik bijna het gevoel kreeg dat het juist niet echt was... Maar dat dingen iets anders zijn gezegd dan dat we te zien hebben gekregen is absoluut waar.

Maud_82

Berichten: 2152
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: Echt

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:25

Ik heb het ook gezien, best indrukwekkend.

Denk niet dat zo'n leven makkelijk is.

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:36


peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:49

Ja inderdaad Abby, die presentator meende zeer onafhankelijk te zijn, en ondertussen liep hij daar op Neverland rond. Mja....niet erg geloofwaardig! Maar die MIchael Jackson lijkt me best een sympathieke man, alleen een beetje vreemd, maar ja, dat zou ik zelf vast ook wel worden als ik zo'n leven zou leiden. (zou hij nog een verzorgster voor de paarden nodig hebben? Haha! )

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 11:52

Michael was ooit normaal. Vroeger als kind, een prachtig en spontaan menneke. HIj had toen een prachtig gezichtje, mooi om te zien, talentvol. Ergens in zijn opgroeiperiode is er iets ernstig mis gegaan. Dood en doodzonde. Was hij maar een normale man geworden die trouwde en samen met zijn vrouw kinderen opvoedde.

De hond is de betere mens

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:10

abby schreef:
wat ik jammer vond aan dit deel 2 is dat die presentator zo hard zijn best deed om ons te laten geloven dat dit wel echt was, dat ik bijna het gevoel kreeg dat het juist niet echt was... Maar dat dingen iets anders zijn gezegd dan dat we te zien hebben gekregen is absoluut waar.


Het kwam op mij over als een soort anti-Bashir verhaal, vooral omdat er zoveel tegenstrijdigheden in zijn verhaal naar boven werden gehaald.

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 12:43

Ja nu stond Bashir in de schijnwerpers ipv Michael Jackson.
Ik wacht dan ook met spanning op Bashir's commentaar op deze documentaire Haha!
Zo blijf je bezig, maargoed, er zijn wel dingen aangetoond die hoe dan ook waar zijn. Dingen die Bashir zegt tegen Michael en vervolgens zegt hij in interviews iets compleet anders. Een beetje begripvol meepraten met de geinterviewde en vervolgens alles in twijfel trekken. Beetje apart.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:45

Tja, Michael Jackson, eigenlijk vind ik hem heel zielig, die man is 1 jaar jonger als mijn vader. Maar ze zouden niet verschillender kunnen zijn. Zoals Michael praat, en doet en tja, ik heb medelijden met hem, hoe zijn jeugd is geweest, als kotertje van 10-11 in de nachtclub gaan dansen en daarna naar de strippers kijken. Of dat stukje, van "Ik hoorde de kinderen buiten lachen en plezier hebben", gewoon zielig. Hij is niet normaal, kan ook haast niet als je zo opgevoed bent, het is ook behoorlijk apart om zelf een pretpark te bouwen. Ik vind het wel goed van hem dat hij "achtergestelde" (wat een rotbenaming btw) kinderen uitnodigde, ik geloof ook niet dat het voor die kinderen verkeerd is dat ze daar komen om te spelen, en te genieten, die kinderen beseffen nog niet zo veel, die hebben gewoon een leuke dag.
Ik denk wel dat Bashir Michael ongelofelijk belazerd heeft, met name dat ene citaat "Wat vreselijk, dat doen wij niet" (zoiets toch), Michael heeft ook verschillende malen gezegd dat hij geen intervieuws meer doet, omdat het toch altijd verdraaid wordt, en dat hoor je dan, en wat doet die Bashir ...

(Ik heb helaas de 1e special gemist)

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:49

Ik heb het helaas niet gezien.
Ben het helemaal vergeten want was gister best laat thuis van mn vriend dusja.
Maar ik geloof ook niet dat hij kinderen misbruikt
Hij heeft volgens mij een hele erge jeugd gehad omdat ie kei erg geslagen is enzo.
Maar ik vind hem wel zielig...alleen dat hij nog in bomen klimpt vind ik een beetje raar hoor Verward
Vroeger was ik een echte fan van hem en toen mocht niemand wat verkeerds over hem zeggen Haha!

Wie helpt mij mee Blacky te vinden? Hij zou in Drenthe hebben gestaan!
Pandijks Orion 17-05-1990 ...The day when I stop loving you, is the day when I close my eyes, forever..ik mis je nog steeds iedere dag ;(

abby
Berichten: 1664
Geregistreerd: 31-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 12:51

Lovely schreef:
Citaat:
Het kwam op mij over als een soort anti-Bashir verhaal, vooral omdat er zoveel tegenstrijdigheden in zijn verhaal naar boven werden gehaald.


Ja, ook dat is waar, ik moet zeggen dat ik me achteraf heb afgevraagd wat nu het werkelijke doel van dit deel 2 was: aantonen dat Bashir de boel verdraaid heeft in zijn documentaire (en die indruk kreeg ik niet op basis van mijn geheugen Haha! ) of dat Michael heel andere dingen heeft gezegd dan zijn uitgezonden. Veel extra informatie kreeg je niet, en dat er dingen zijn weggelaten of op andere punten zijn ingevuld is onvermijdelijk met journalisten...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:27

Sjips, ik heb het gemist Boos!
En ik had me er nog zoooo op verheugd...... Huilen
Gelukkig kan ik altijd op bokt vertrouwen en effies lezen wat ik gemist heb Haha!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 13:48

Ik heb het ook gezien ja,
En ik kan niet geloven dat hij ooit kinderen zou misbruiken
Ook heb ik best medelijden met hem, als hij echt (echt) die ziekte zou hebben en hij heeft natuurlijk geen leuke jeugd gehad.

Het leven is een gebakje!

Dennis

Berichten: 31463
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 14:05

Tja, het blijft een vreemde vogel. Wat voor mening je ook over hem heb daar is iedereen het volgens mij wel mee eens. De vorige aflevering heb ik half gezien. Deze bijna helemaal.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 14:19

Ik vind hem na dit 2de deel een heel stuk minder raar geworden.
Geen normale man, maar na het eerste deel vond ik hem nog veel raarder dan dat ik verwacht had.

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 15:27

Ik heb alleen een stuk van de 1e gezien. M'n moeder heeft deel 2 opgenomen dus die ga ik ff binnenkort kijken. Lachen Ben wel benieuwd.. Alleen ik vind hem wel een raar mens..

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 16:15

Ik heb alleen het tweede uur van de docu gezien. Maar ik heb nog steeds mijn vraagtekens.
Het is me wel duidelijk geworden dat de berichtgeving van Bashir erg gekleurd is geweest. Maar wie zegt mij dat dat met deze docu niet zo was?
Hoe dan ook Jackson blijft een vreemde vogel.

* To Belg, or not to Belg *

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 16:29

Ik heb een half uurtje gekeken, ik vond er niets aan. Gaaaap
Ik vond hem toch vaag, alleen al hoe die eruit ziet. *LOL*

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 16:48

Ik heb het ook gekeken, ik keek er al naar uit sinds deel 1 Tong uitsteken Ik vind het nog steeds een vreemde vogel, maar vind het ook wel gepast om eens de andere kant van het verhaal te laten zien. Ik vond het overigens gek dat de presentator elke keer benadrukte dat Michael Jackson niets over de beelden te zeggen had, terwijl het voor Michael een positief stuk was. Waarom zou Michael daar problemen mee hebben? Kwam zeker gek over dat hij ook constant vertelde dat het allemaal zo echt was, op die manier ga je dat ook weer in twijfel trekken.

Overigens snap ik die sluiers nog steeds niet, die zijn kinderen om hebben. Om zijn kinderen te beschermen...waartegen? De zon? *LOL* Er loopt geen enkel kind met een sluier om zijn kop, dus de kinderen van Wacko halen ze er op die manier juist zó uit.

Wat opzich wel komisch was, was dat hij zei dat kinderen zo eerlijk, onschuldig & liefdevol zijn. Toch gek dat hij door een 14 jarig jongetje werd aangeklaagd wegens seksueel misbruik *LOL* Ik weet overigens niet wat ik moet geloven van zijn veelbesproken wellicht gelogen seksuele uitspattingen van kinderen...wanneer ik een logeetje had, kroop die toch ook niet bij mijn ouders in bed?! Verward

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 17:17

XoNo schreef:
Wat opzich wel komisch was, was dat hij zei dat kinderen zo eerlijk, onschuldig & liefdevol zijn. Toch gek dat hij door een 14 jarig jongetje werd aangeklaagd wegens seksueel misbruik *LOL* Ik weet overigens niet wat ik moet geloven van zijn veelbesproken wellicht gelogen seksuele uitspattingen van kinderen...wanneer ik een logeetje had, kroop die toch ook niet bij mijn ouders in bed?! Verward

Ja daar moest ik ook aan denken *LOL*
Maargoed, ik denk dat hij het opvat dat juist de volwassenen er zo'n issue van gemaakt hebben. Ik weet niet of die aanklacht uit het jongetje zelf kwam? Vaak weten kinderen pas dat er iets niet klopt als ze er door anderen op gewezen worden dat het niet normaal is.
Ik geloof ook niet zo dat hij kinderen zou misbruiken. Hij is zelf net een kind, en daarom gaat hij zo met zijn 'vriendjes' om. Hij ziet er ook geen kwaad in. En ik denk dat je het ook zo moet zien dat hij zichzelf ziet als een kind, en kinderen slapen nou eenmaal ook gezellig bij elkaar op de kamer als ze een feestje oid hebben.
Ik geloof niet dat Michael zoiets zou doen. Hij wordt al helemaal verlegen als er gevraagd wordt of hij met Lisa het bed gedeeld heeft, en het verhaal van zijn eerste keer (1e docu) ben ik ook nog niet vergeten.
Dus nee, ik denk niet dat het waar is. Maar je houdt natuurlijk wel dat het abnormaal is hoe hij zich gedraagt tov kinderen, maar net wat ik zeg, het is zelf in principe nog maar een kind.
("I AM Peter Pan")

Miss X
Berichten: 604
Geregistreerd: 27-08-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 17:41

Ja maar die jongen was al 14 dus misschien heeft z´n moeder het allemaal uitgelokt om geld te krijgen ofzo.
Want het is wel verdacht dat die aanklacht op een oudere jongen is.
Die kunnen natuurlijk makkelijker liegen


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, carola, Iloveiswan, Lalladidoo, LieveLoes, Loreke2, Margot1001, Merileth, Sanet, Selima, Verara, xColorCross en 175 bezoekers