Napoleon meets Capriola

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

Napoleon meets Capriola

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 22:55

Zaterdag moest ik kiezen met welke van de 2 Lipizzaners ik door zou gaan. Voor de morele steun kwamen Napoleon en Prima bij mij op bezoek en heb ik ze gelijk Capriola, mijn nieuwe Liep voorgesteld en natuurlijk ook aan alle andere Lipi's bij ons op stal. Haha!
Napoleon durfde het nog niet aan om Capriola te rijden ivm haar rug en de in geprikte arm dus heb ik me maar even met Cap uitgeleefd!

En daar zaten zaten ze dan, lekker in de zon, beentjes half omhoog en aan de taart Vork en ik maar mijn best doen in die hitte Tong uitsteken !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Daarna heb ik toch Napoleon zo ver gekregen dat ze ff moest 'voelen' en heeft ze er toch even op gezeten. Daarna met Capriola naar het bos om uit te stappen.

Wat hoor ik.....
Afbeelding

Ben ik nou nog niet klaar met lopen???
Afbeelding


Het was echt een super gezellige dag! Echt bedankt dat jullie kwamen, en zeker bedankt voor de taart, die was errug lekker!! *LOL*
Misselijk grapje Knipoog

black_kelpie

Berichten: 7818
Geregistreerd: 28-03-03
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 23:11

wauwie gaaf liepje!!! vooral die 5e foto is beeldschoon Haha!
zeker een heel gaaf paardje!!!!

Belker

Berichten: 15305
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:17

Gefeliciteerd met je keuze. Leuke merrie. Leuke foto's ook. Veel plezier met haar.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:43

oh wat een mooie foto's!!!
Lipi's zijn ook cool, zo groot, en zo wit!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:49

Nou Lipi's zijn vaak niet zo heel groot hoor *LOL*
Je hebt dus toch voor Capriola gekozen, gefeliciteerd!
Jullie passen leuk bij elkaar.
Is de bruine al verkocht??

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:59

Leuke fotos, ze is mooi hoor maar je hebt dus nu officieel voor Capriola gekozen?
Gefeliciteerd hoor Knipoog

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:04

Wij vonden het ook heel gezellig Knipoog Capriola is een hele leuke merrie, ondanks dat ze een beetje eenkennig is was ze al snel aan Prima en mij gewend (misschien omdat we Lipi's gewend zijn en we heel normaal tegen haar deden Verward ) Ze vond het prima dat Prima haar lekker schuierde met een rosborstel en dat ik met een poetsblokje verwoedde pogingen deed om nog meer haar van de haar af te krijgen Haha! Wat een berg wit haar heeft ze toch Frusty Ik kon ook nog een "voetje' krijgen als ik erom vroeg, echt heel braaf

Daarna heeft regine nog lopen ploeteren in de zon om haar aan het werk te zetten terwijl wij onder het genot van taart Vork lekker zaten te luieren.
Eigenlijk had ik me voorgenomen niet op een ander paard dan Nappie te gaan zitten aangezien mijn rug nog steeds niet over is maar ik kon idd niet de verleiding weerstaan Haha! Heb even lekker gestapt en een drafje uitgeprobeerd en toen ze eenmaal een beetje accepteerde dat er een vreemde op haar rug zat, vond ze het wel ok om na te geven Knipoog

Het is een heel lekker paardje Regine, ben blij dat je deze keuze hebt gemaakt want jullie passen bij elkaar. Ondanks dat weet ik dat je best heel verdrietig nog zal zijn om de "Bruine" maar ik denk dat je ook zoveel van Cap gaat houden als van haar Nu wel een beetje hard gaan trainen zodat we snel demo's kunnen gaan geven Knipoog

regien

Berichten: 115
Geregistreerd: 02-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 23:06

Inderdaad heb ik afgelopen zaterdag officieel voor Capriola gekozen. De bruine is nog niet verkocht en daar is ook niet zo'n haast mee omdat ze niet goed loopt. We houden haar lekker bij ons in de wei, dus ik kan af en toe nog met haar knuffelen. Capriola is ook een schat van een paard en qua combi past ze beter bij me. Ja Nap, nu oefenen he, ik heb al leuke muziek!