Onze trouwdag, te koets...

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Onze trouwdag, te koets...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 19:46

Afbeelding

Hallo Bokkers,
Zoals de meesten (?) van jullie al wisten was het afgelopen vrijdag (11-4-2003) onze trouwdag. Lovers Na precies 5 jaar samen zijn stapten wij in de huwelijkskoets, zoals je op de foto ziet. Deze koets komt uit 1850 en is gebruikt voor de sprookjesfilm Assepoester. Ditmaal geen 4 witte paarden ervoor en ook geen bonte ( ) maar wel Joris, de dwergfries. De dag verliep perfect! Smorgens in alle vroegte al op (6uur), de kapper was die morgen zo klaar en met een lading speldjes en glitters in het haar thuis omkleden en in de make-up... Party!! echt iets voor mij, niet dus! Rond half 11 kwam Jannes (nu mijn man) en de fotograaf mij ophalen (oh wat romantisch Knipoog ). De trouwreportage (duurde ruimschoots 2u) werd bij ons thuis op het bedrijf gemaakt. Bij de koeien en met Ruby (toch nog bont op de foto !) Ondertussen arriveerden er steeds meer mensen omdat er een grote gezellige club overdag mee ging. Er werd natuurlijk heel wat afgekust Haha!

Na de reportage werden wij per koets naar het gemeentehuis gereden. Een 45minuten durende tocht met een slinger aan volgauto`s achter ons aan. We hadden heel veel bekijks, het was echt sprookjes achtig!

In het gemeentehuis gebeurde het echte werk, en stonden de eerste foto`s van de reportage al klaar. Na het plechtige gebeuren en de eerste felicitaties (en oh wat was het druk) werden er nog meer foto`s gemaakt....en toen naar Beetsterzwaag verder feesten. Taart aansnijden, koffie met gebak, borrelen, een heerlijk buffet en om half 9 tot laat in de nacht ging het feest door...en wat hebben we gedanst! De nacht werd romantisch afgesloten in een luxieus hotel, maar die details zal ik jullie besparen

Het was echt een sprookjes achtige dag! Waar alles perfect verliep en de sfeer was beregoed, iedereen die geweest is reuze bedankt!


Afbeelding
Ja niet te geloven maar IEDEREEN heeft zijn voetjes gelicht op de dansvloer!!!!

Groetjes Wendy en Jannes

Haha!


Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:57

Gefeliciteerd!
En veel geluk samen. Lachen

Jola

Berichten: 2783
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Kapellen (Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:16

Van harte gefeliciteerd en heel veel gelukkige jaren toegewenst!
Zo te horen is het een fantastische dag geweest!

If you stick your head in the sand, you'll get your rear kicked.

boefjelover
Berichten: 95
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: de Goorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:20

VAN HARTE GEFELICITEeERD!!
xx

heeej mensjus!!!!!
i love boefje 4 evahh

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:57

Gefeliciteerd!!! Gaaf zeg, als ik ga trouwen wil ik ook zo'n koets... Lijkt me echt geweldig!

Tanja

Berichten: 21539
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Mantinge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 21:23

RUBYWHITE schreef:
Ja niet te geloven maar IEDEREEN heeft zijn voetjes gelicht op de dansvloer!!!!

Groetjes Wendy en Jannes


Zelfs ik!!! (niet te geloven, gebeurt niet echt snel hoor)
Wen, nogmaals heel veel geluk samen en wij vonden het helemaal te gek dat we mochten komen!
Gezellig feest, we hebben het erg naar ons zin gehad. (ik vraag me af hoe jouw voeten er nu uitzien en vooral voelen.....)
Zie je waarschijnlijk 7 Juni weer! (of eerder natuurlijk Haha! )

Groetjes, Hans en Tanja.

Muggen zouden vet moeten zuigen ipv bloed.......

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 22:08

Gefeliciteerd!!!

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 22:41

Hey muts !
Ik had de foto's al gezien, maar ik wilde je nog een keer feliciteren !
X

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...


Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 22:49

Je vertelt ook niks Knipoog

Gefeliciteerd en ik kom jullie vast wel weer tegen op plaatsten waar we het niet verwachten Knipoog Haha!

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 00:34

Gefeliciteerd!

*Mayo heeft net besloten dat bij eventueel trouwen ook zo'n koets aanwezig moet zijn* Haha!

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 04:47

RUBYWHITE schreef:
en toen naar Beetsterzwaag verder feesten.


Ik meende de feest locatie al te herkennen op de zogeheten 'voetjes van de vloer' foto. Haha!
En natuurlijk niets zeggen hè? Knipoog
Fijn dat jullie zo'n fijne dag gehad hebben. Je zou bijna zeggen dat het voor herhaling vatbaar zou zijn... Over een x aantal jaren toch maar eens 'hertrouwen' met elkaar? Haha!

Toch nog even een vraagje... wie hadden jullie voor de muziek?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 07:45

Gefeliciteerd! Klinkt al seen super dag!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:11

He gefeliciteerd!!

:evaw:

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:28

Wow, volgens mij hebben jullie de dag van je leven gehad! Gefeliciteerd, hoor!

* To Belg, or not to Belg *

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:38

Hey van harte gefeliciteerd, een plaatje hoor, die eerste foto!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 09:18

Van harte gefeliciteerd en nog veel geluk samen!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 09:59

Citaat:
Toch nog even een vraagje... wie hadden jullie voor de muziek?


Hi Honeybee
De muziek werd geregeld door Release Entertainment (weet zo telnr ff niet maar kan het wel voor je opzoeken). Wij hadden geen zin in een band die één bepaalde genre speelde, dus hebben we gekozen voor een heuse DJ met zo`n 25.000nummers...(incl verlichting etc) mensen konden gewoon plaatjes aanvragen en dat leverd constant mensen op de dansvloer, erg gezellig. Zij leveren ook bands, karaoke etc. Keus zat en de reacties achteraf waren echt super want niet iedereen zit te wachten op zo`n saaie humpapaa band...
[/quote]

Haha!

Mjonsjuh
Berichten: 4
Geregistreerd: 14-04-03
Woonplaats: Ergens te drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 17:00

Heej hallo
Hehe ik had de link wel in mijn mail gekregen maar moest mij hier eerst aanmelden...pfff....nou wen, van harte gefeliciteerd met je huwelijk! En wat een knap mannetje zeg, wauw! Ik ben samen met een vriendin even wezen koekeloeren op het gemeentehuis, kweet niet of je ons gezien hebt? Het was echt sprookjesachtig met die koets en wat zagen jullie er mooi uit! FANTASTISCH! Veel geluk samen de komende jaaaaaaaren!

Doegie Marion

ps het gaat goed met Tessa! Ben al 2x gelanceerd maar we gaan vooruit!

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 17:55

Haai marion, ook jij hier op bokt? Hahaha. Helaas heb ik je niet gezien op het gemeentehuis, het was er stervesdruk en ik vind nog overal rijst terug. Kom je de foto`s een keer bekijken als ze klaar zijn? We waren vanmiddag even bij de fotograaf omdat we ook specifiek foto`s van de koets gemaakt hadden voor Wim. Nu komen we de komende 3maanden bij zijn advertentie in de krant en megagroot in de etalage........slik...maar wel leuk.ff oftopic, hoe gaat t verder met jou op Tessa? Ik ben vd week weer in de buurt, kan ik even langskomen dan?

Haha!

Bolle

Berichten: 722
Geregistreerd: 31-07-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 18:07

Leuk hoor, wij hadden ook een koets op onze trouwdag, heerlijk relaxed.
Alleen kon onze Grunninger nog niet voor de koets en zal dit wel zijn (bijna) wraak zijn geweest.
Afbeelding

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 18:55

Van harte gefeliciteerd!
Gog, ik zou zo onze dag ook weer over willen doen! Heel veel vinden het raar, en vervelend om de hele dag in de belangstelling te staan, maar wij hebben ons die dag prima vermaakt. Zoals bij Bolle kon onze tuiger ook niet voor de wagen, dus wij hebben maar gebruik gemaakt van het openbaar vervoer (we hebben die dag een echte gele (destijds nog) GADO-bus afgehuurd, konden we met de hele familie in 1 bus naar het gemeentehuis),

RUBYWHITE
Berichten: 6916
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-04-03 09:16

Hi
Bolle wat een ontzettende leuke foto! Heel herkenbaar van dat boeket, Ruby heeft ook getracht een hap uit mijn boeket te nemen, want die groene blaadjes lonkte errug...

En riette, ik vond het heerlijk in de belangstelling te staan, hihi. Ik weigerde eerst echt in een jurk te trouwen, Jannes schoot ook vol toen hij mij "ophaalde" en zag...dat ik een jurk aan had. Zo`n grote bus is ook gezellig!Wij wilden eerst de familie in een jan plezier (huifkar) achter ons aan laten rijden, maar dan waren we best wat jan pleziers nodig, en daarnaast hadden we een probleem gehad om van het gemeente huis naar de feest lokatie te komen...was een beetje verweg voor een jan plezier. Dus gewoon volgauto`s, net zo leuk! (had iedereen weer een reden om zijn/haar auto te wassen)

Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Irma77, nardxash, voet en 20 bezoekers