Aj ik geloof dat ik een echte dressuurmuts word...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Aj ik geloof dat ik een echte dressuurmuts word...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 21:20

Aj ik geloof dat ik een echte dressuurmuts word...

Tja hoe kan ik dit uitleggen...

En zoals jullie misschien wel hebben gelezen heb ik van de kids uit mijn klas een mooi groen fluwelen sjabrak gekregen. En van het geld dat ik van mijn opa heb gehad voor mijn verjaardag ga ik onder andere bijpassende bandages kopen. Ja ja de bestelling is al gedaan bij de ruitershop. Ze hadden de juiste tint namelijk niet op voorraad.

Maar vandaag kreeg ik nog een sjabrak, een bordeaurode van BR met een mooi koordje erom heen gestikt (geen fluweel, maar ook heel mooi).
Karin vroeg meteen of ik daar ook een bijpassend setje bij had. En ik moest eerlijk bekennen dat ik dat inderdaad heb Scheve mond . Net als bij mijn wedstrijdsjabrak, daar heb ik ook witte bandages bij.
Marco vroeg waarom heb je dan witte bandages, die worden toch heel snel vies? "Eh ja, maar..." En ik hoor mezelf gewoon zeggen dat dat mooier is bij een wit sjabrak. Dat is het een passend geheel. En wat was dan de functie werd er gevraagd. Nou dat is eenvoudig uit te leggen, als ik in een vochtige bak op of een soffige losrijterrein moet rijden, worden de bandages vies en blijven zijn benen schoon. Met als gevolg dat als ik in de ring moet ik de vieze bandages af kan laten doen en dat Laiser mooie schone benen heeft. Haha!


Naast dit alles komt nog dat ik sinds vandaag de trotse bezitter ben van een tweede paardje:j .
Het is een echte spring in het veld en een opvallende verschijning. Nerd . Als je hem wil zien kijk dan maar eens bij ITP: [ITP] Sinds vandaag heb ik een tweede paard en 3 eenden .

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 21:39

Mickey schreef:
En ik hoor mezelf gewoon zeggen dat dat mooier is bij een wit sjabrak.


Dusss... Bij endurance is alles puur functioneel. Tong uitsteken

Hoewel... mooi blauw is ook niet lelijk. Maar ik heb nooit bandages. Ben ook geen dressuurmutsje. Tong uitsteken

yvetje

Berichten: 2012
Geregistreerd: 20-11-02
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 21:41

hahaha, ik betrap me erzelf ook wel eens op hoor! Maar sjabrakken en bandages zijn nauw eenmaal van die must-haves!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 22:16

Hahaha... ik heb ook geen 'bijpassende' setjes hoorrrr... Schijnheilig (alleen maar Knipoog )

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 23:00

Join de bokt-snob-club Tong uitsteken
Ik vind het zelf altijd wel mooi, alleen als ik geen zin heb blijven die bandages wel in de kast

Smaxie

Berichten: 1266
Geregistreerd: 21-05-01
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 23:42

Hahaha.. Oh ja, de Bokt-snob-club... Leuk toch, die setjes! Ik moet ook toegeven dat ik niet altijd zin heb in bandage-gedraai, maar ik vind het wel altijd heel mooi staan!!!! (en dan kun je een foto maken van Laiser en tegen je opa zeggen dat je dat van zijn geld hebt gekocht... doet het altijd goed!!!)

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 23:58

Ben ik dan de enige dressuurmuts die niet aan setjes doet Knipoog of mag ik mezelf dan geen dressuurmuts noemen?
Ik rijd altijd met peesbeschermers tenzij ik op een 'belangrijke' wedstrijd kom, dan ga ik opeens ook wit bandageren Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:53

Haha, ik meld me ook aan voor de Bokt-snobclub: Grijs setje, wit setje en een zwart setje..... Nu nog een donkerblauw setje en ik ben compleet!

En ik ben nog niet eens echt zo'n dressuurmuts Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:55

Fitz, peesbeschermers en strijklappen komen ook in kleurtjes Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:56

mijn enige setjes zijn voor het springen (bruin dekje, bruine peesbeschermers) en de cross (rood dekje, rode bandages). Nu krijg ik een gespleten persoonlijkheid *LOL*

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:59

Eigenlijk heb ik dus toch een setje, Orri.
Ik rijd alleen maar met zwarte schabrakjes en zwarte peesbeschermers Knipoog

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:59

Ik heb geen bandages dus ook geen setjes *LOL* Maar ik probeer wel om er gewoon netjes uit te zien.

Ik ben benieuwd naar Laiser gekleed in een 'setje'.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 10:39

Als iemand nog eens twee DONKERPAARSE (zie mijn profiel, foto van Fleur) bandages tegenkomt in de ruitersportzaak.... Ik houd me aanbevolen!!! (ben ze nl al twee keer misgelopen...)

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 20:20

* meld me ook * Haha!
Heb een wit setje, (ook witte peesbeschermers + strijklappen), groen (waarbij ook nog pijpkousen + strijklappen), babyblauw, donkerblauw, en bordeaux. En op stal zijn er zwarte bandages, die met mijn zwart dekje en 6de setje vormen Haha!
Verder heb ik nog enkele dekjes, maar zonder bijpassende bandages Scheve mond
Ik vind het trouwens gewoon netjes staan, als alles bij elkaar past.
Binnenkort foto's van je donkergroene setje??? *LOL*
xxx

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132051
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 21:23

Ik denk dat ik a.s. zaterdag mijn fototoestel maar even mee moet nemen Tong uitsteken
Laisertje in een groen setje, Laisertje in een bordeaurood setje, Laisertje in een wit setje......
Moeten grooms eigenlijk ook in bijpassende kleur verschijnen ? Knipoog

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 21:25

Oscar, voor mij in het wit dus. Pablo komt zaterdag in wit/zwart en ik ook Haha!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-04-03 21:49

Oscar schreef:
Moeten grooms eigenlijk ook in bijpassende kleur verschijnen ? Knipoog

Wat dacht jij dan Tong uitsteken

Zaterdag ga we trouwens voor het witte setje Knipoog
En fototoestel is natuurlijk altijd leuk. Al zal het tijdens het voorlezen wel moeilijk worden om foto's te maken Haha!

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 22:23

orri schreef:
Fitz, peesbeschermers en strijklappen komen ook in kleurtjes Knipoog


Voor mn verjaardag had ik nieuwe strijklappen...
Mooie grijze gehad... Maar kreeg er ook een paar nieuwe peesbeschermers bij, dan heb je een mooi setje...

Nu wil ik eigenlijk ook wel een grijs dekje... Schijnheilig

Maar ben toch wel een beetje half... Geen bandages, maar wel mooie setjes... Das toch niet helemaal super erg snob? Schijnheilig