juryleden...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
daredevil
Berichten: 13
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: culemborg

juryleden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 19:00

Over het algemeen ben ik het eens met de punten die ik door de jury beoordeeld heb gekregen, maar nu volgd een grote uitzondering: k had fijn proefje gereden (M1), beter dan de de keer daar voor( 1e met 157), dus k ging verwachtingsvol naar de prijsuitreiking. Nou dat was dus flink balen , dus ff geen winstpunt: 142. Ik dacht : owkee, misschien ligt t aan mij, maar zelfs voor de 1e plaats was er geen winstpunt: 145 en er was een behoorlijk niveau ruiters aanwezig.

En raad eens wie mij vanavond jureert..... De Zelfde! Volgens mij zijn na 1 april de meeste juryleden een stuk preciezer gaan jureren. Niet echt logisch als je ziet dat je nu 10 winstpunten moet hebben!



Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:12

haha maar ik had vandaag wel vet 4 Winstpunten, enne het waren echt wel 2 vette proefjes, het zijn ook maar mensen hoor die juryleden, als ze iets niet aan je bevalt, heb je al veel minder punten!!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:13

tja wat dat betreft kunnen we beter gaan springen he....een balk is een balk.

daredevil
Berichten: 13
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 19:14

nouja, gefeliciteer! Toch nog iemand blij vandaag!

Riaa_
Berichten: 1454
Geregistreerd: 20-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:15

hha jah thx, ben helemaal in de wolkjes vandaag, ga het me steeds meer realiseren, nog 1 wp en ik mag M1 starten...

daredevil
Berichten: 13
Geregistreerd: 03-04-03
Woonplaats: culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 19:19

Leuk, k moet wel zeggen dat het in mijn geval in het begin ff tegen viel, jury is toch wel wat strenger op de kleine puntjes, maarja k moet wel rekenen: k rij een paard dat pas 5 is en voor t eerst M1 loopt, ( ik trouwes ook) Maarja, tis wel tof als je kan zeggen dat je M1 rijdt, t klinkt alsof je heel goed kan rijden!

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 11:28

Ik vind het wel goed dat de winstpunten naar 10 zijn gegaan als je ziet wat er af en toe rond loopt in bepaalde klasses....
En ik vind dat je pas moet starten in een hogere klasse als je echt '65% scoort in de klasse waar je rijdt niet als je 10 winstpunten hebt.
Dus Daredevil maak je niet druk om je scores; ik hoop juist voor je dat de juri veel commentaar gegeven heeft waar je iets aan hebt en waar je mee kunt werken.
De winstpunten komen vanzelf als de juri's vinden dat jij mag starten in de hogre klasse.

She's my lady Lovers

marloezzke
Berichten: 5560
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: mierlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 14:51

vin het juist fijn dat er streng gepunt wordt dan ga je tenmisnte vaak goed nadenken wat je nog allemaal moet verbeteren, vaak zijn het gewoon de puntjes die nog ff op de i gezet moeten worden maar daar moet je dus ook opletten, je komt jezelf zo in ieder geval niet tegen als je toch winstpunten rijdt en zo doorstroomt naar weer een hogere klasse.

en het gaat niet om het geheel het gaat om ieder punt apart. gewoon ieder punt zorgen dat het keer op keer super is en afmaken iedere keer weer. dan komt het vanzelf een keer.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot en 3 bezoekers