Verslag, toch lekker gereden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Verslag, toch lekker gereden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 16:37

heeyz allemaal

Vandaag mn eerste officiele dresuurwedstrijd gehad. Mijn paard vond de omgeving een beetje eng, maar daar was ie wel snel aan gewend. De proeven gingen voor mn gevoel best lekker, alleen aan de punten te zien niet Haha! Ik was 3e met 153 en 4e met 155 punten, dus net geen winst. Maar voor mn gevoel ging het lekker en ik heb een leuke dag gehad en das het belangrijkste.

Groetjes Geriette

Eliana

Berichten: 5453
Geregistreerd: 14-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:52

ja daarom als jij het amar naar je zin heb gehad en ach die winstpunten komen vast de volgende keer wel!!!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:00

Een fijn gevoel over je proeven is het belangrijkste. Ik had gisteren ook zoiets, had onwijs lekker gereden, maar kreeg 142 punten. Dan zit ik er niet echt mee. En de volgende keer rij je wel winst moet je maar denken! Lachen

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:06

Ook al haal je je winstpunt niet, elke wedstrijd is tóch weer leerzaam!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 09:42

ja precies. het pleizer hebben telt. je punten komen nog wel. en zeker als je zegt dat het je eerste officiele wedstrijd is. ervaring komt. en voor de eerste keer al 3e en 4e, kan niet op!

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-04-03 11:44

Heeyz allemaal

Bedankt voor julllie leuke reacties! Ik vond het niet zo heel slecht voor de eerste keer. En ik heb een hele leuke dag gehad en daar gaat het om!
Het was ook niet zo vreemd dat ie de binnenbak eng vond, wij hebben op de manege wel een kleine binnenbak maar daar zitten nog geen schotten in. Dus wij rijden altijd standaard in de buitenbak, dus als je in een binnenbak moet mag je wel even schrikken

Groetjes Geriette