Equitex shabrakken

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Equitex shabrakken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 18:52

Weet iemand waar ze die verkopen? Bij Divoza en zo verkopen ze ze alleen in wit en zwart, ik heb nu een groene van Lonneke overgekocht, en ik zou er over een poosje nog wel een blauwe bij willen of zo.

Ineke2

Berichten: 33098
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:59

Bij Hyporama verkopen ze ze ook geloof ik.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 19:03

Nee, daar heb ik het gevraagd, maar zij hadden er nooit van gehoord. Ze hebben wel die Ankyshabrakken maar deze dus niet.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:28

Ik weet wel dat ze ze bij HEJA in Garderen HADDEN.... Of ze er nog zijn, geen idee...

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:37

Billy schreef:
Weet iemand waar ze die verkopen? Bij Divoza en zo verkopen ze ze alleen in wit en zwart, ik heb nu een groene van Lonneke overgekocht, en ik zou er over een poosje nog wel een blauwe bij willen of zo.



*LOL* Hahahaha, dan heb je mijn oude Equitex gekocht is echt een heelrijk ding Ik heb hem een paar jaar geleden van mijn ouders gekregen toen ik Nappie net had en ik alleen maar een slecht zadel tot mijn beschikking had. Toen ik eenmaal mijn nieuwe zadel kreeg heb ik het shabrak aan Lonneke verkocht!

Fugers in Soest verkoopt ze en kan alle kleuren voor je bestellen, zowel in zadel model als dekje en in VZ en dressuur. Veel plezier met je nieuwe shabrak Knipoog

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 22:22

klopt, hij is van jou geweest, dat wist ik.
Ik heb er nog steeds niet mee gereden, omdat ik vanavond na het uitmesten geholpen heb de paarden uit te laden die terug kwamen van Horst. Morgen wordt de eerste keer

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 22:30

Het is echt een super fijn shabrak, ik hoop dat je er net zoveel plezier aan zult hebben als ik heb gehad