Lick it - hoe ophangen? Lekker?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

 
 
Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Lick it - hoe ophangen? Lekker?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 17:20

Ik heb vandaag een "Lick It" houder en blok gekocht, zo'n ronde die draait. Nou vraag ik me af hoe ik hem het beste op kan hangen.. ik klik het touw aan het bovenste gaatje en heb nu dus het halstertouw aan de tralies geknoopt zodat de gaten boven en onder zitten zeg maar...
Maar aan de onderkant van het 'stokje' zit ook een gaatje, is het de bedoeling dat daar ook een touwetje doorheen gaat?

Verward Snappen jullie het nog??

En last but not least; vinden jullie paarden hem lekker? Wat is de favo smaak??

Nothing tastes as good as being lean feels *profielupdate*
Goed voornemen 2007: Sommige PBtjes slippen er nog wel eens tussendoor... dus mocht je geen respons krijgen; stuur svp nog eens en niet boos worden hoor Haha!



Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:23

Nee aan dat onderste gat kan je nog een speciale bal ophangen (speciaal ook met kleine lick-it blokjes)

Levi vind het heerlijk! De favorieten zijn appel en drop smaak Vingers aflikken

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

abcfgd1

Berichten: 5646
Geregistreerd: 22-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:29

Het er zelf geen ervaring mee... Alleen nogal van wat mensen gehooord, dat ze zichzelf er helemaal mee onder smeren. Cool

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:50

dus je hangt hem aan de tralies??? hoe hoog ongeveer. ja,ik ben van plan dat ook es te proberen.

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Lieke

Berichten: 11348
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:54

ik zeg alvast veel poets, was en plakplezier Haha!

Ineke2

Berichten: 33042
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:56

vanda's schreef:
Het er zelf geen ervaring mee... Alleen nogal van wat mensen gehooord, dat ze zichzelf er helemaal mee onder smeren. Cool


Dat gebeurde met de oude lick-its wel, die werden snel vloeibaar, maar de nieuwen niet.

Happiness can be found in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.
[VN] Ineke2 aan het woord: gekeurd en ingedeeld in Grade II (paradressuur)

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:02

Het paard naast de mijne had er 1 in zijn box hangen op de manier die jij beschrijft volgens mij. Die had hem alleen al na 1 dag compleet gekraakt..Toen ik de mijne er even aan wilde laten likken nam ie meteen de halve lickit en at hem op...Hij werd er helemaal wild van en vindt ze erg lekker! Dit was trouwens de oranje versie (wortel oid?). Een ander bij ons op stal heeft een gele maar die hangt er al een tijd en ziet er niet erg 'versleten' uit..

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:12

Sef vond zowel de oude als de nieuwe helemaal te gek. De nieuwe (appelsmaak) nog iets lekkerder, binnen een dag had ze hem op, raar paard. Frusty

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:12

Even een tip.Haal hem met warm weer weg!
Ik heb nml de hele stal kunnen scrobben omdat hij gesmolten was Haha!

Je moet de mening van een meerderheid niet verwarren met de waarheid.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:31

Ik heb hem op ongeveer kniehoogte hangen tegen de stalwand, dan moet hij gelijk lekker z'n nekspiertjes wat rekken en dan hangt hij minder stabiel met likken.

Kasmier is er helemaal gek van. In het begin vatte hij ze niet echt en deed hij er 2 weken over, de 2e was binnen 3 dagen op en de laatste keer zelfs binnen een dag. Kasje likt niet maar hapt gewoon Haha! Hij is helemaal gek van de oranje (wortel) en de lichtgroene (appel).

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:42

Mayo schreef:
Ik heb hem op ongeveer kniehoogte hangen tegen de stalwand, dan moet hij gelijk lekker z'n nekspiertjes wat rekken en dan hangt hij minder stabiel met likken.

Kasmier is er helemaal gek van. In het begin vatte hij ze niet echt en deed hij er 2 weken over, de 2e was binnen 3 dagen op en de laatste keer zelfs binnen een dag. Kasje likt niet maar hapt gewoon Haha! Hij is helemaal gek van de oranje (wortel) en de lichtgroene (appel).


hoe gang je hem tegen de wand. zit er iets bij die lick?? om te bevestigen of gewoon je fantasie gebruiekn?

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:49

Ik heb hem ook

Mijn jaarling was er helemaal gek van , die vrat er zo 1 op 2 dagen op.
Ik heb de gele (honing) groene (appel) en die met knoflook al gehad.

Tot nogtoe deed de groene het het best. Die met knoflook hangt nu eigenlijk maar als anti-vlieg voor de deur (ding ruikt vreselijk) dus ik ben zeker van plan om die van de zomer terug te kopen als vlieg-weg-jaag-middel. De pony's zijn er echter niet geheel gek van (ding ruikt ook nogal "sterk" Clown )

Ik hang de mijne overigens ook tegen de muur , ik had hem eerst zoals volgens de gebruiksaanwijzing netjes hem er een halve meter vanaf gehongen maar hij klapte altijd tegen mijn pony's hun hoofd als ze eraan bezig waren (op den duur hadden ze schrik van dat ding Haha! ) dus nou hangt ie iets paardvriendelijker tegen de muur

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 07:46

Ik heb er 1x 1 opgehangen, Piropo had hem in een paar uur weg en alles zat onder...
Hij vond het wel lekker Haha!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:39

maar hoe hang je hem dan aan de muur?? er moet toch eerst een ring ofzo aan de muur zijn??
mss hang ik hem maar aan de tralies...

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:40

dus groen is echt hetgene de meeste lekker vinden!?
dan zal ik die ook maar kopen.
vind je in alle paardenwinkels, denk ik??

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

Dennis

Berichten: 31456
Geregistreerd: 23-05-01
Woonplaats: Slootdorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:41

vanda's schreef:
Alleen nogal van wat mensen gehooord, dat ze zichzelf er helemaal mee onder smeren. Cool


Iid, dit is onze bevinding ook. Het word echt een puinzooi. Maar ze vinden het heerlijk. Dus een hele enkele keer kopen we d'r een om dan 3 dagen(langer gaat zo'n ding echt niet mee) te plakken.

Super fijn voer bestel je hier: https://equilin.eu/?partner=217
*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

cloris

Berichten: 4695
Geregistreerd: 23-11-01
Woonplaats: Den Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:48

Tlove schreef:
maar hoe hang je hem dan aan de muur?? er moet toch eerst een ring ofzo aan de muur zijn??
mss hang ik hem maar aan de tralies...


Ik had hem aan een balk gehangen dus hij hing "vrij" maar evengoed heeft Piep eens kans gezien om hem tegen de muur te duwen en toen kon hij beginnen met eten Haha!

Interesse in Doma Vaquera en/of het rijden met een Garrocha, of dressuurmatige begeleiding? stuur even een pbtje of een mailtje

Cowgirl

Berichten: 23721
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 08:52

ik koop ze niet meer, ik vind ze te duur.
Als ie bij mijn paarden een uurtje hangt is het al veel.

en een eenhapscracker van 5 euro is me toch iets te duur, dan haal ik wel een zak wortels Haha!

' On bended knee is no way to be free'
Peter R de Vries.

Romargo

Berichten: 193
Geregistreerd: 10-02-03
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 16:27

Waar hebben jullie de wortelsmaak gekocht? Ik wist niet dat die smaak er was Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-04-03 20:29

Eerst had ik ze gewoon los hangen vanaf het plafond naar beneden maar toen deden ze er niets mee.
Daarna heb ik door de gaatjes boven en onder een ijzerdraadje gedaan en hem overdwars in zo´n voerschepgat gehangen.
Toen was hij binnen twee uur op Haha!

lenny

Berichten: 372
Geregistreerd: 13-02-03
Woonplaats: vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 19:58

dimmelim schreef:
Sef vond zowel de oude als de nieuwe helemaal te gek. De nieuwe (appelsmaak) nog iets lekkerder, binnen een dag had ze hem op, raar paard. Frusty
Jah giorgio had hem ook binnen 1 dag opgevreten!!!!!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:00

[**] is dus niet het enige draakje wat hem binnen 1 dag op heeft. Vingers aflikken
Hij bevalt dus erg goed, maar ik koop hem denk ik niet meer, binnen 1 dag op is me iets te veel van het goede. Ook plakt het ontzettend.

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:37

Luna en cockie hadden het ook in een paar uurtjes op....Haha!
En volgens mij vond ik ze lekkerder dan hunnie........Tong uitsteken:P:P Knipoog

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

batje

Berichten: 10553
Geregistreerd: 18-10-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-04-03 21:44

Volgens mij eet Fleur er helemaal niet van... ook de nieuwe vind ik meestal compleet verspreid over stal, vacht en manen.

Lekker hapje is prima, maar het is inderdaad vrij duur, en dan ben je ook nog eens dagen bezig de resten uit de voorpluk te trekken Scheve mond

Belle comme une Fleur! En dan komt er een tijd van afscheid nemen..

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-03 12:22

ik ben vandaag gaan kijken voor een lick-it te kopen. maar het was echt duur en ik heb geen gekocht. jammer. die lick-it zelf niet, maar die houden wel. tjee. ik zal moeten wachten op mijn paasgeld Haha!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Wieke en 47 bezoekers