Learn by Heart xx

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Learn by Heart xx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 16:47

hoi hoi, ik ben opzoek naar nakomelingen van de hengst Learn by heart. heb laatst namelijk en zoon van hem zien lopen..wow! maar hebben mensen hier ervaring met een nakomeling van deze hengst?
wist eigenlijk voor de ontmoeting met die zoon van m niet eens van zn bestaan af, dus alle info over Learn by heart is ook welkom ! Lachen

prompter

Berichten: 11074
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 16:55

Ik ken zat nakomelingen van Learn by Heart, maar die lopen allemaal op de renbaan. Dat zul je wel niet bedoelen denk ik Knipoog

A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 17:21

ja klopt...maar de beweging was dit paard lang nie gek. Z'n uitstraling was voor mij eigenlijk het punt waar op 'viel' zeg maar. ben eigenlijk niet zo thuis in de wereld van de renpaarden, vandaar dat ik m ook nie kende waarschijnlijk haha

A&N
Berichten: 165
Geregistreerd: 21-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 17:36

oh had het woordje 'niet' niet gelezen..Lachen vandaar de beetje dozerige reactie haha...maar nee dat is idd niet echt wat ik bedoel, maar las net dat Learn by heart nog maar net ingezet wordt in de warmbloed fokkerij dus veel rijpaard nakomelingen zal ie nog wel niet hebben...

prompter

Berichten: 11074
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:37

Zijn renpaarden nakomelingen zijn ook paarden met veel uitstraling, maar niet altijd het makkelijkste karakter. Het zijn wel bijna allemaal harde werkers, ze doen het goed in de rensport.