Aardstralingen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suzanne F.

Berichten: 49206
Geregistreerd: 03-03-01

Aardstralingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 09:49

Wie kan mij alsjeblieft meer informatie geven over aardstralingen?? Bijvoorbeeld op een plek waar je woont ofzo? Dat daar dus negatieve stralingen zijn waardoor er allemaal onverklaarbare pechgevallen plaatsvinden en dan zoveel dat het geen gewoon geen toeval meer kan zijn??

Ik kan er verder weinig over vinden, wie heeft er ervaringen mee of kan mij meer vertellen??

Alvast bedankt!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:57

Ik weet niet of het aan de plek ligt of aan mijn lichaam, maar soms heb ik van die buien dat mijn lichaam vol energie zit. Niet zo zeer energie dat ik wel kilometers hard kan lopen ofzo, maar energie in de zin van als ik een electrisch apparaat aanraak hij op holslaat. Zo is de magnetron zomaar uitzichzelf wel eens aangegaan, een minuut aangestaan en weer uit gegaan. Mijn mobiele telefoon sloeg op hol in zo'n "bui" hij deed allerlei rare dingen terwijl ie het normaal wel altijd deed. Elke mobiele telefoon die ik hierna aanraakte gebeurde echter hetzelfde mee. Pc's slaan op hol, lopen vast.. doen rare dingen. Tv staat wel aan, wel geluid.. maar geen beeld. Auto alarmen gaan af.
Dit heb ik niet altijd, maar soms heb ik wel eens zo'n "bui" en dat is echt ongelovelijk irritant!

Wat bedoelde jij dan met aardstralingen?

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 10:31

Aardstralen verplaatsten zich vaak. Ze blijven jaren op de zelfde plek hangen om vervolgens weer iets te verchsuiven. Je hebt posi en nega stralen. En daarmee kan je bui, en dus je leefstijl met alles eraan vast beinvloed worden. het is dus niet zo dat als je op een nega straal je huis hebt staan dat die straal ervoor zorgt dat er dingen mis gaan, maar wel dat je zelf zo naar wordt dat je de dingen erger gaat inzien dan ze zijn, en er gewoon meer mis gaat. Puur door jezelf dus. Kan heel erg vervelend zijn, en je kunt er ook ziek van worden als je er gevoelig voor bent. Posi stralen werken op de zelfde manrie, maar dan natuurlijk posi.
Heb je daar wat aan?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 10:54

er is nog niemand in staat geweest ook maar het bestaan van aardstralen aan te tonen, terwijl zelfs de meest zwakke stralen te meten zijn in de techniek. jammer is dat het bij mensen gebruikt wordt hun geld afhandig te maken.

magnetische straling van de aarde bestaat wel, maar dat is andere koek.

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 12:18

Er is meer tussen hemel en aarde superpepijn! Dat moet je niet onderschatten, ook al is het niet aan te tonen met 100% zekerheid. Ze kunnen grote invloed hebben op mensen die er gevoelig voor zijn.

Jet

Berichten: 11992
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 14:46

Interessant vind ik, kijk eens op deze site, misschien kan je er iets mee. http://users.knoware.nl/users/veldman/f ... straal.htm Ik kan me voorstellen als er allemaal vreemde, vaak nare dingen gebeuren, dat je dan verder gaat zoeken en wie weet zit er wel veel waarheid in. Mijn eerste manegehouder had vroeger koeien, en op 1 plek in de stal gaven de koeien altijd minder melk en werden ze schraal. Welke koe er ook stond, dus het zat in die plek. Er is toen iemand geweest die het heeft onderzocht op aardstralen, terwijl die manegehouder echt een heel nuchter iemand was, die persoon heeft ergens daar een stalen pen de grond ingeslagen om de aardstralen af te buigen o.i.d. en daarna ging het met die koeien goed. Verder hebben er later altijd paarden gestaan en dat ging ook goed.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:42

sherwood schreef:
Ze kunnen grote invloed hebben op mensen die er gevoelig voor zijn.
heb je hier ook bewijs voor?

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 16:08

Jawel, ik ken mensen die er depressief van geworden zijn. Maar 100% bewijzen dat lukt je nooit. Zo zit dat nou eenmaal, wel jammer.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 16:16

hoe kan je zeggen dat iemand depressief geworden is van iets dat nog niet eens bewezen is. we kunnen het hele electromagnetische spectrum meten, de meest zwakke signalen kunnen we vanuit de ruimte opvangen van ongelofelijke afstanden. en dan zouden we straling, dat blijkbaar iets depressief kan maken niet kunnen meten? klinkt meer als kwakzalverij als je het mij vraagt.

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:16

Sp, als jij het allemaal kwakzalverij vindt, waarom reageer je dan op dit topic? En waarom zou alles bewezen moeten worden? Dus jij gelooft iets pas als je het ziet? Hier heeft suzanne toch niks aan Knipoog

Maar Suzanne, heb je al op het fokforum gekeken? Als je dan gaat zoeken, en aardstralen in tikt, komt er ook een hoop informatie uit.
En waarom wil je er meer over weten, denk je dat jij er last van hebt in je huis?

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:39

MiZzLoVe schreef:
Sp, als jij het allemaal kwakzalverij vindt, waarom reageer je dan op dit topic? En waarom zou alles bewezen moeten worden? Dus jij gelooft iets pas als je het ziet? Hier heeft suzanne toch niks aan Knipoog
waarom zou iemand die er niet in gelooft niet mee kunnen doen in een discussie? ik denk juist dat suzanne met de feiten meer gebaat is dan met de illusies.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:45

Op zich geloof ik er niet in. Ik heb namelijk echt niet meer last ergens, maar mijn paard daarentegen, die wordt soms midden in het bos om een onverklaarbare reden gek en hij heeft al 8 (!) jaar last van één plek bij ons op de oprit waar we zeker 3x per week overheen gaan. Die plek heeft wat, daar staat hij te snuiven, gnuiven en wil hij niet langs. Oprit was van wit grind, dat werd een soort bruinige steentjes en inmiddels liggen er klinkertjes. Het maakt voor hem geen reet uit. Inmiddels gaat hij er wel overheen, maar hij blijft precies op die plek, zonder een keertje over te slaan idioot doen. Vroeger ging hij er zelfs niet langs als ik er naast liep, it's a wicked place. Dat noem ik de aardstralen van Jopie. Verder heeft echt geen enkel levend wezen (dat ik weet) er last van. Alleen hij, en hoe! Als we vaker naar het bos gaan maakt hem niet uit, dáár zitten de aardstralen.
Verder weet ik er ook niet zoveel van en zolang hij daar een beetje idioot doet en het erna gewoon gelijk over is vind ik het prima. In het bos zoekt hij wel telkens andere plekken uit en daarvan kan ik niet zeggen dat er niets engs is, maar de oprit, daarvan weet ik zeker dat er niets geks aan de hand is...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:49

http://home.wanadoo.nl/the_x_files/aardstralen.htm

Citaat:
Aardstralen

Het onderwerp aardstralen staat vaak onder kritiek van wetenschappelijk hoek en ook als het onderwerp in een positief daglicht staat, dan zijn er nog meer verklaringen over dit onderwerp met elk een eigen theorie. Het vreemde is ook nog dat enkele theorieen lijnrecht tegenover elkaar staan. Omdat dit onderwerp moeilijk te bewijzen is door de wetenschap als zijnde waar, is het ook voor degenen die erin geloven moeilijk te verklaren wat aardstralen nou precies zijn en is het eigenlijk alleen mogelijk om het bestaan te erkennen aan de hand van feiten uit de praktijk. Deze gebeurtenissen geven aan dat aardstralen voor ons mensen niet goed is en een bron kunnen zijn van negatieve invloeden, sfeer, lichamelijke klachten en tal van andere negatieve zaken waarvoor niet direct een verklaring voor is.
Aardstralen worden in de regel gevonden en aangewezen door wichelroede lopers of andere (paranormaal) gevoelige personen. Deze kunnen aangeven waar de stralen lopen. Aangezien het onderwerp wichelroeden ook al door de wetenschap wordt aangevallen, is het bijna ook logisch dat het onderwerp "aardstralen" door de wetenschap onderuit wordt gehaald.


En wat er allemaal bestaat weet ik niet, maar zeker weten is er meer tussen hemel en aarde.
dan dat de meeste mensen beseffen

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:00

Ik ben eigenlijk zo nuchter als maar zijn kan. Ik geloof niet snel in dingen, sta wel open voor van alles maar wel met een gezonde dosis scepsis.
Ik heb een cursus bij Erik Laarakker gevolgd. De eerste dag werd ik doodmoe in dat klaslokaal - logisch denk je dan, een hele dag zitten en opletten, ben je niet meer gewend. Doodmoe in mijn rug van heel de dag in een schoolbankje zitten.
We kregen het over aardstralen (boeide me niet echt, mij iets te zweverig) en Erik vertelde over een straal die dwars door ons klaslokaal zou lopen (yeah, sure). O.a. precies onder de plek waar ik zat.
Hij neutraliseerde die straal met een speciaal buisje met zout - en ik voelde zo de vermoeidheid uit mijn rug wegtrekken Verward Was wel eigenaardig...
De week daarop ben ik op een andere plek gaan zitten - geen last van vermoeidheid gehad. Daardoor ben ik wel wat gaan twijfelen over het bestaan van aardstralen!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:53

Geopathogene straling
Deze vorm van straling ontstaat door breuklijnen in de aardkorst, veelal aardstralen en wateraders genoemd. Daarnaast is er kosmische straling en zijn er tal van energetische netwerken die overigens niet altijd negatief hoeven te zijn. Door blootstelling aan deze vorm van straling kunnen psychische en fysieke klachten optreden. Geopathogene en technische straling tasten ook het immuunsysteem aan. Hoe lichaam en geest hierop reageren is sterk afhankelijk van de individuele aanleg (ofwel het functioneren van het energiesysteem) van de mens.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:54

promptertje schreef:
Ik ben eigenlijk zo nuchter als maar zijn kan. Ik geloof niet snel in dingen, sta wel open voor van alles maar wel met een gezonde dosis scepsis.
Ik heb een cursus bij Erik Laarakker gevolgd. De eerste dag werd ik doodmoe in dat klaslokaal - logisch denk je dan, een hele dag zitten en opletten, ben je niet meer gewend. Doodmoe in mijn rug van heel de dag in een schoolbankje zitten.
We kregen het over aardstralen (boeide me niet echt, mij iets te zweverig) en Erik vertelde over een straal die dwars door ons klaslokaal zou lopen (yeah, sure). O.a. precies onder de plek waar ik zat.
Hij neutraliseerde die straal met een speciaal buisje met zout - en ik voelde zo de vermoeidheid uit mijn rug wegtrekken Verward Was wel eigenaardig...
De week daarop ben ik op een andere plek gaan zitten - geen last van vermoeidheid gehad. Daardoor ben ik wel wat gaan twijfelen over het bestaan van aardstralen!

Remedie tegen straling
Sinds enkele jaren zijn er "geprogrammeerde" zouten (Benzoliet en Ozaliet (*2)) die de negatieve effecten van elektro- en geopathie en van energetische vervuiling van voedsel, gas en water opheffen. Door deze zouten te gebruiken wordt men niet alleen beschermd tegen negatieve omgevingsfactoren maar ook het energiesysteem wordt gereinigd en het meridiaanstelsel gebalanceerd. Ozaliet en Benzoliet activeren de eigen bewustwording (oftewel spirituele ontwikkeling) doordat men enerzijds over een vollediger energiesysteem gaat beschikken en anderzijds doordat men zich meer en meer openstelt voor Aquarius-energie (momenteel zitten we in de overgang van het Pisces- naar het Aquariustijdperk). Bij het meten van het effect van Benzoliet & Ozaliet is het van belang of dit wordt gemeten vanuit Pisces of Aquarius. Dit hangt af van waar men op afstemt, ofwel van waaruit men leeft.

prompter

Berichten: 11068
Geregistreerd: 28-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:58

Dank je Tyrza, ik ben volkomen onbekend met deze materie maar het effect van het zout was te duidelijk om genegeerd te kunnen worden!

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:00

Toch wel frappant he? Ik heb hetzelfde met Reiki. Het werkt wel degelijk!!!

Hanneke84

Berichten: 3144
Geregistreerd: 10-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:06

SuperPepeijn"]
[quote="MiZzLoVe schreef:
Sp, als jij het allemaal kwakzalverij vindt, waarom reageer je dan op dit topic? En waarom zou alles bewezen moeten worden? Dus jij gelooft iets pas als je het ziet? Hier heeft suzanne toch niks aan Knipoog
waarom zou iemand die er niet in gelooft niet mee kunnen doen in een discussie? ik denk juist dat suzanne met de feiten meer gebaat is dan met de illusies.
[/quote]

Zo bedoelde ik het niet, ik bedoelde het meer van: Als je er niet in geloofd waarom, reageer je dan. Tuurlijk mag iemand meedoen met een discussie als je er niet in gelooft. En Suzanne vroeg om informatie, en niet over of het wel of niet bestaat, vandaar dat ik zo reageerde. Bedoelde er verder niks mee.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:07

dames, zijn jullie bekend met het placebo effect?

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:13

Nou, ik begrijp wat je bedoeld, echter, ik ben een persoon van: eerst zien, dan geloven. Maar dan krijgt ook ALLES (dus ook aardstralen en Reiki) van mij een kans om zich te bewijzen. En dat is bij mij en mijn paarden bewezen. Ik denk niet dat paarden last zullen hebben van het Placebo-effect...Knipoog

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:24

SuperPepeijn schreef:
dames, zijn jullie bekend met het placebo effect?

Jij zeker wel!
Sommige mensen zijn gewoon te koppig om iets aan te nemen van anderen. Al zijn er 100 mensen die ja zeggen, sp zegt nee, waarom? 'T is niet WETENSCHAPPELIJK bewezen. Is 't dan wel wetenschappelijk bewezen dat telepathie bestaat? Nee, en toch bestaat 't. Maar daar zal je dan ook wel te koppig voor zijn.

Tyrza

Berichten: 10878
Geregistreerd: 11-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:26

Mijn "wetenschappelijk" bewijs is mijn paard...Meer hoef ik niet te weten...

sherwood

Berichten: 3268
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Nordhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:45

Juist.
Dat heb ik dus ook. En als mensen mij ervan vertellen ga ik ze niet zeggen dat ze het zich maar inbeelden! dat is zo banketstaaf voor de gene die het is overkomen.

SuperPepeijn

Berichten: 13113
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:45

sherwood"]
Sommige mensen zijn gewoon te koppig om iets aan te nemen van anderen. Al zijn er 100 mensen die ja zeggen, sp zegt nee, waarom? 'T is niet WETENSCHAPPELIJK bewezen. Is 't dan wel wetenschappelijk bewezen dat telepathie bestaat? Nee, en toch bestaat 't. Maar daar zal je dan ook wel te koppig voor zijn.
[/quote]nounou wil je me niet beschuldigen, dat staat niet netjes. ik wil eerst bewijs voor ik iets geloof of op zijn minst goede argumenten. zomaar iets aannemen is me te makkelijk, kuddegedrag.

kijk maar in het telepathie topic wat ik daarvan denk.

[quote="sherwood"]
En als mensen mij ervan vertellen ga ik ze niet zeggen dat ze het zich maar inbeelden! dat is zo banketstaaflig voor de gene die het is overkomen.
[/quote]dus geloof je het maar? oh my god.

[quote="Tyrza schreef:
Maar dan krijgt ook ALLES (dus ook aardstralen en Reiki) van mij een kans om zich te bewijzen
alles krijgt bij mij ook een kans om zich te bewijzen, maar ik heb nog niets gezien of gehoord, ook niet van jullie, dat onomkeerbaar het bestaan van dit soort fenomenen bewijst.