nieuw zadel

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

nieuw zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 18:27

ik heb vandaag een nieuw zadel gekocht. Ik was al een tijdje op zoek en wilde eigenlijk voopr een rosner gaan. Maar aangezien hun de prijzen van de zadels hebben verhoogd en ik ook nog eens 50 euro voorrijkosten moesten betalen, terwijl het zadel van een stalgenootje wel goed boven dat bedrag zat Verward .
Dus ben ik hier maar in de buurt wezxen kijken. En de Vrienlink, ruitersportzaak had deze dagen openingsaanbiedingen. Dus ook op zadels 10 % korting. Ik ben gister wezen kijken en heb vandaag het zadel gekocht en meegenomen. Hij komt woensdag nog even langs om te kijken of het goed ligt.
Het is een Salto zadel, wel een moioi zadel. anders kreeg ik een wintec 2000, maar dat vind ik echt niets. Dus ben maar voor een leren zadel gegaan. Ik heb hem vandaag nog niet gepast, want anders moest ik hem gelijk op de scooter meenemen, en ik had mijn zadelhoes nog op mijn 'oude' zadel. Maar morgen probeer ik hem te passen.
Dat wordt pijnlijden, het zadel voelt gelukkig al wel zacht aan.
Ben nu echt blij dat ik er eindelijk een heb.


Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 08:55

Gefeliciteerd met je nieuwe zadel, dat 'ie maar goed past en lekker zit! *LOL*
Wel jammer dat de prijs van de Rossner omhoog was gegaan, die wilde je toch heel graag?
Ik ken het merk Salto niet, dus komt er nog een fotootje?? Tong uitsteken

Tamora van de Hezenhof ♥

Tanjake

Berichten: 1049
Geregistreerd: 11-02-03
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:01

Veel plezier met je nieuwe zadel!
Ik ken het merk ook niet, dus ik zou ook wel graag een foto zien Lachen Ben benieuwd wat je er van vind eenmaal als je ermee aant rijden bent, is waarschijnlijk zoizo even aanpassen


Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 14:30

ik ken het merk ook niet hoor, het schijnt een JC te zijn onder een andere naam. Naam van het ruitergilde. Maar ik heb hem net gepast en hij lag goed. Alleen de singel is te kort, die ga ik zo even ruilen. (hebben vandaag ook nog opening) Nu nog kijken hoe hij rijd Haha! Foto''s komen snel, waarschijnnlijk na woensdag want dan komt er nog iemand van de Vrielink kijken of hij goed ligt.

Tamoor

Berichten: 786
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 14:35

Veel plezier met rijden dan straks!! Hopelijk zit 'ie lekker!

Tamora van de Hezenhof ♥

Miran

Berichten: 4429
Geregistreerd: 10-08-01
Woonplaats: Woubrugge

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:05

Ik ben heel even nieuwsgierig hoe je zelf ziet dat dat zadel goed past. Ik heb zelf een zadelmaker aan huis gehad, hij heeft er een stuk of 8 zadels op gehad. Voor het oog lagen ze allemaal goed, maar hij was pas bij de laatste tevreden.

Carolien007
Berichten: 5413
Geregistreerd: 28-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 19:23

Miran schreef:
Ik ben heel even nieuwsgierig hoe je zelf ziet dat dat zadel goed past. Ik heb zelf een zadelmaker aan huis gehad, hij heeft er een stuk of 8 zadels op gehad. Voor het oog lagen ze allemaal goed, maar hij was pas bij de laatste tevreden.

hij heeft gezegt hoe het zadel ongeveer hoort te liggen, en er zijn meer mensen oip stal die er meer verstand van hebben dan mij, en die hebben er ook na gekeken, vandaar.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: maxie, onpaard en 32 bezoekers