mannen!!!???

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-01 10:18

tja, eigenlijk kan ik hier heel veel over vertellen maar ik hou t kort!!!
ik heb meerdere lange relatie's gehad en ik scharrel nu ook met meerdere mannen(ik heb geen relatie met een van hun) maar verliefd wordt ik gewoon niet????ik ben 1 keer verliefd geweest op een spanjaard waar ik 1.5 jaar iets mee had maar dat ging niet en nu kan ik mn droomman niet vinden???
Ben ik te veeleisend?? ik weet t nie en ik ben al 27 en wil natuurlijk ook een keer iets vasts(trouwen, kinderen) maar ja, dan moet ik toch eerst mn droomman vinden maar waar is ie???ik wil niet zielig doen hoor maar heeft iemand anders dit ook???
groetjes monique.

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 10:31

Ja! Yep! en ik ben 31 en mijn klokkie tikt ook verder. Mijn conclusie: er zijn gewoon te weinig leuke en dan ook graag nog vrijgezelle mannen. En dan ook nog mannen die jou je hobby gunnen en zich niet bedreigd voelen door een paard. Zucht!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 10:49

Tja makkelijker is eerst de man en dan het paard en dan man te paard.....
Alhoewel, dat is alsnog geen blije vent als je een paard hebt, want dan ziet hij zijn paard niet vaak genoeg Haha!
Mannen zijn gewoon zeikerds...
Ik ben nu iets van 4,5 jaar getrouwd.

_________________
<FONT COLOR="white">*Experience: something you don't get....until after you need it.*</FONT>
<FONT COLOR="purple">[img]../upload/19/925.gif[/img]*Moderator Verslag van de Dag*</FONT>

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: orri op 2001-08-02 12:46 ]</font>

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 11:48

s
Laatst bijgewerkt door janna op 12-03-22 21:44, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 12:00

Tja sorry meiden, de ideale man (ook paardverslaafd) heb ik al ingepikt.... *LOL* En z'n broer heeft ook weer een nieuwe vlam, dus helaas... Jammer hoor, had best een van jullie als schoonzusje gewild!!

Maar eh.... Geniet lekker van je vrijheid, "Hij" komt nog wel!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 12:44

Mmm nou bedankt! = bemoeidigend praatje!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 13:19

Hihihi, zou jouw man nog stiekum een broer hebben Sonja? Of een neef?
Ik heb ook een hele lieve fijne vriend die NIET jaloers is op mijn paardje. Gaat ook heeeeel graag mee, als hij er maar niet op hoeft.
Erachter daarentegen doet ie heel graag, helemaal als het iets harder gaat of bij scherpe bochten ofzo!
Helaas voor jullie wil ik hem nooit meer kwijt!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 13:33

whahaha... Hmmm, de ideale man staat thuis in de wei/box... verder zoek ik een lekkere spanjool of portugees voor erbij...
Ach, ik loop m wel tegen t lijf, en verliefd worden, dat heb ik ook al een hele tijd niet meer gedaan. Voelde me de vorige keer echt 'gebruikt' dus ik was out!

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 13:35

een spanjool hahahaha is dat een kruising mongool/spanjaard? Verward Haha! hihi geeft niets hoor Laui Haha! Lips are sealed

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 13:41

hahaha, een kruising spanjool, dat was een goeie yor!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 13:46

neej, t is de vernederlandsing van 'espaƱol' en dat is gewoon spaans... Ik wil echt wel een spanjool hoor! Zo'n lekker ding... Moettie wel al z'n geld aan mij geven, en verder niets!
Mongool zijn een beetje koukleumen, en dat ben IK dus niet...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 15:21

Oh Jantina, maar dan is er nog hoop hoor! Het heeft bij Dick ook zes jaar geduurd voordat 'ie erop ging. Maar toen duurde het maar vier weken voor er ineens NOG een paard bij stond in de stal! Je bent dus gewaarschuwd *LOL* !

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 16:06

4 weken? da's wel snel *kijkt streng* ik moest 6 maanden wachten voor ik mijn Joopje definitief als 'mijn' mocht beschouwen, en nu moet ik weer 6 maanden proeftijd doorstaan voor ik m meekrijg!
Tsssk, ik vind t niet kunnen. 't Heeft wel zo zijn voordelen om geheel zelfstandig te zijn denk ik! Party!!

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 16:58

Gelukkig is mijn vriend ook niet jaloers op mn pony (op de rest wat los en vast zit wel, maar op Pinky nie *LOL*). Inderdaad ook zo'n compu nert... Like me?! Knipoog

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 20:13

Ik heb mijn vriend leren kennen toen ik 27 was...eerder kon niet, dan was ie nl nog minderjarig geweest... Schijnheilig Maar goed, er is dus nog genoeg hoop voor je hoor Monique!!! Enne...misschien kan je anders een van "onze kerels" klonen... Haha!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-01 23:37

ja!!! Vikki is je vriend 18???en jij 27???
of begrijp ik t verkeerd???
sorry hoor, t maakt niks uit hoor maar is dat echt zo???
groetjes monique.
ps. mijn vorige vriend vond inderdaad dat ik veel te veel tijd aan de paarden besteede!!!???

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 23:40

Nu hij 20 en ik 29 Haha! Toen ik hem leerde kennen idd hij 18 en ik 27 (bijna Schijnheilig )

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: vikki op 2001-08-02 23:41 ]</font>

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-01 23:41

tof trouwens zoveel reacties!!! Party!!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-08-01 23:43

vikki, wat grappig!!!
dat hoor je niet vaak maar ik zie ook genoeg leuke 20-jarigen maar ik ben dan bang dat zei mij te oud vinden!!!?Heb je al 2 jaar met hem en wat waren de reacties van je omgeving???

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 23:52

Zucht, ik heb het geluk een ideale man te treffen.
Vanavond zat ik op de manege toen het enorm begon te onweren. Ik zat net een stuk taart weg te werken en toen belde mijn vriend of hij me moest komen halen met de auto. Ik ben altijd op de fiets naar stal, lief he? Lovers
En hij is ook niet jaloers op mijn paard maar komt zelfs regelmatig zomaar even langs om Pablo een sinasappel te voeren.
Ik had niet verwacht er ooit zo 1 tegen het lijf te lopen maar hij bestond dus toch.
Dus Monique gewoon hoop blijven houden en tot die tijd een hoop lol beleven en wie weet kom je dan ook zomaar een loslopen leuk exemplaar tegen.

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-08-01 23:59

We hebben eigenlijk nooit rare reacties gehad! alleen maar heel leuk! Haha! iedereen vindt ons zo leuk bij elkaar passen... Schijnheilig

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-01 00:01

tof, vikki!!!
en katrien...lief hoor!!! zo een moet ik er ook!!! Haha!

westernworld

Berichten: 1285
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 00:51

mag ik ook even meidens?ikke van bj 51 mijn vrouw van bj 68 and going strong again, two kids one is 4 and the other 6 years old, and my wife dont like horses, just the world up side down.


but I like here

rinus

Caballo

Berichten: 1160
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Texas, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 07:25

Ze zeggen altijd; "wat je ver weg haalt is lekker". Ben ik heeeelemaal naar Amerika gevlogen om er 1 daar te leren kennen *LOL* Ik was ook 26 (bijna 27) toen ik trouwde. Dus geef de moed niet op meid. Op ieder potje past een dekseltje. *LOL* Dus ook voor jou Knipoog
Mijn man is ook geheel niet jaloers op mijn paard. Hij had zelf al een paard toen ik hem leerde kennen. En ook die vent van mij kookt en wast af Lovers Hij vind koken namelijk leuk...
groetjes.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-01 08:13

Hihi, nou da's een klein minpuntje voor de mijne; als hij kookt, eet ik liever niet mee! *LOL*

Oh ja, en vier weken was niet zo lang hoor, eerder veel te kort. Hahaha, ik moest nl. al twee maanden smeken of ik alsjeblieft zelf iets met m'n paardje mocht doen, omdat hij er altijd mee rond liep te sjouwen. Dus toen hij ging lessen (op een ander paard, van de pensionhoudster), toen miste hij het tutten zo vreselijk, want met andermans paard is dat toch anders. Dus toen is er een ander paardje bij gekomen! Gaaf he!