Hamster ingeslapen

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Hamster ingeslapen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 14:22

Huilen
Ik kwam gister tussen de middag thuis te eten (van me werk) en keek na het eten even bij me hamster, lag ze heel raar naast dr drinkbak te slapen. Ik had al meteen zoiets van "Dit is niet goed".
Ik haar wakker maken, ging ze lopen Verdrietig Dr achterpootjes sleepten mee...
Ze leek vanaf dr buik gewoon verlamd te zijn. Meteen mn vader geroepen, helemaal in paniek Scheve mond
Hem opdracht gegeven DA te bellen, had wel al meteen besloten van als het echt mis is (wat dus eigenlijks wel zeker was) dan wil ik dat ze ingeslapen word. Een hamster kun je niet gaan operen ofzo.

In de tijd dat mijn vader belde heb ik haar voorzichtig opgetilt en even bekeken, dr blaas was helemaal opgezet en het plas liep dr uit. Geen controle meer over dus... Scheve mond
Echt verlamd vanaf dr buik. Zo zielig om te zien, ze wou zo graag lopen maar ze kon niet.
Ze kroop in dr nestje en ging nestje bouwen voor zover het lukte.. Ze wou ook wel eten enzo, dus pijn leek ze neit echt te hebben.

Om 4 uur van me werk snel naar huis gegaan om met dr naar de DA te gaan.
Die heeft haar bekeken en dr buik was ook helemaal blauw.
Meteen maar gezegd dat ik wou dat ze ingeslapen werd.
Ze heeft een spuitje gekregen en ik maar, voor mijn gevoel, uren naar dr gekeken tot ze neit meer ademde. Wat een ongelovelijk klote gezicht is dat! Verdrietig

Het klikt misschien heel stom, maar ik was zo gehecht aan dat beestje. Het is "maar" een hamster, maar het leeft wel...

Ik weet waarschijnlijk wel hoe het komt dat ze die buik blauw had enzo, de DA dacht ook dat ze ergens klem had gezeten en zich los had getrokken ofzo. Ik had net een week een soort eendekorf achtig ding maar dan rond en met gaten erin. Als zij erin ging dan ging dat ding rollen, ook als ze half eruit hing. Waarschijnlijk is dat ding op dr gekomen en heeft zij raar gelegen.
Eigenlijks weet ik wel zeker dat het dat ding was.

Nu heb ik telkens dat beeld voor mijn ogen dat zij zielig door dr hokje strompeld en probeert te lopen en lekker te gaan liggen, nestje bouwen...



Ik moest dit even kwijt...

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 14:40

ahh meissie, sterkte

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 15:04

Ach gossie,

Ik begrijp het helemaal hoor, het is helemaal niet 'maar een hamstertje'
Het is jóuw hamster en ik had precies hetzelfde gedaan

Sterkte hoor Scheve mond

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 16:57

He, wat vervelend zeg, er gaan op het moment wel veel beestjes dood..
Sterkte enne..van een hamster kun je net zoveel verdriet hebben als van een ander dier, dus dat is heel normaal.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:45

Sterkte Maaike! Ik weet ook dat je je ongelooflijk kunt hechten aan de kleinste beestjes. Ik ben altijd dol op mijn ratjes geweest enzo. Heel veel sterkte! Scheve mond

littleroosie

Berichten: 6061
Geregistreerd: 16-05-01
Woonplaats: Oldemarkt

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 19:53

Heel veel sterkte Maaike.
Ik snap precies wat je bedoelt, ik had het zelfde met Mouse.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:50

Aagh zielig... Huilen gecondoleerd hoor...

er gaan idd veel dieren dood, vrijdag mijn lievelingskat Guus. Anna-Jelly vond hem toevallig aan de kant van de weg toen ze naar stal fietste en heeft hem achter huis gelegd.
Ben nog steeds blij dat jij hem gevonden hebt Maaike!! Verdrietig

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 22:02

Ik vind het echt een ongeluksweekend man!
Vrijdags al helemaal kapot van de kat van Pellie die ik aan de weg vond Boos!
En nu mijn arme hammie Boos!