Waterpret!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Waterpret!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 13:48

Hebben jullie ook weer lol met het water? Hier zit er in iedergeval wel eentje Haha! Ik ging gister Expensive's voetjes wassen en ik hield de slang bij z'n mond,eerst moest hij er niets van hebben en daarna dronk hij eruit en ging hij flemen zodat die straal alle kanten op ging Haha! Echt leuk!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch



Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 13:50

Gekke Ex Haha!
Ik heb nog niks met water gedaan maar ik denk dat Passion over een paard dagen wel weer half in de waterbak staat Knipoog

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 13:51

Hij stond gister al weer in de badkuip Haha! (had er extra wat water ingedaan voor hem) Btw lagen ze gister in de wei,Ex stond op en Passion niet,heb er ff bijgezeten. Maar ik dacht echt van "Hij gaat niets doen" maar gelukkig houdt hij wel van water!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Tlove

Berichten: 1226
Geregistreerd: 29-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:20

een ruin op de stal ook. ik wil zijn benen afspuiten, doet hij bijna een hele buiging om ook wat water te hebben. dan hapt ie zo lief met zijn lippen. Haha! lag echt plat!

rust zacht Charlie.
if you loose yourself, your courage soon wil follow, so be strong tonight ... I'v got nothing left, just an empty heart.
nieuwe fotos in mn profiel!!!

_Charlotte

Berichten: 8708
Geregistreerd: 13-03-02
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:23

heb carolien helemaal gewassen Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: RenateHidden en 113 bezoekers