~E's miserable attempt at dressage... (lotsa pics)

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

~E's miserable attempt at dressage... (lotsa pics)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 10:22

Tsja, het ging in ieder geval een stuk beter als het de afgelopen paar weken geweest is... nog niet altijd perfect, maar wel een stukje beter... heb al genoeg fouten ontdekt waar ik aan moet gaan werken Lachen


Klaar voor de start:
Afbeelding

Lalalaaalaaala:
Afbeelding

Ik doe het lekker niet....:
Afbeelding

Maar langzaam maar zeker...:
Afbeelding

...ga ik toch een beetje beter lopen...:
Afbeelding

...en dan valt het toch wel mee:
Afbeelding

Heel geconcentreerd de bocht door:
Afbeelding

En dan eindelijk een beetje...:
Afbeelding

...meer ontspanning...:
Afbeelding

Bochtje nog maar eens door:
Afbeelding

En dan gaat het toch best fijn:
Afbeelding

Even een beetje middendraf proberen:
Afbeelding

Geen idee waar ik daar op zit te letten:
Afbeelding

...en dan is het baasje toch weer blij...:
Afbeelding

Goed he?:
Afbeelding

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 10:25

Ha leuke foto´s met leuk comentaar zeg mooi paardje ziet er goed uit

Heranda

Berichten: 16475
Geregistreerd: 01-04-03
Woonplaats: Nieuw- en Sint Joosland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 10:28

het laden duurt erg lang bij mij... maar leuke fotoozzz en mooi paardje!

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:02

Knappe foto's!!!! Lachen
Maarre, mag ik even een kleine opmerking maken? Misschien ben je er zelf ook wel van bewust, maar je zit nogal voorover geleund, en je teugels zou je gerust een stukje korter kunnen maken, dan zit je niet zo met je handen tegen je lichaam aan, denk dat het een stuk makkelijker zou rijden.
Niet verkeerd opnemen he Ach gut , het viel me gewoon op Knipoog

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 11:07

Vat ik helemaal niet verkeerd op Lachen Dat is absoluut zo... En dan is het nog een stuk -beter- geworden ook (je wil niet weten hoe het was)....

Dat is precies waar ik nu aan ga werken... en mijn beentjes een stukje terug leggen. Komt allemaal goed Lachen

leentje
Berichten: 3822
Geregistreerd: 02-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:11

"je wilt niet weten hoe het was" --> Haha! I know the feeling: ik heb net enkele foto's van mezelf op mn pony opgezocht de eerste keer dat ik er op zat, djeeees ik schaam me dood Bloos

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:16

Mooie foto's, alleen eht laden duurde lang,
wel een erg mooi paardje, en het commentaar is ook leuk!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:46

Ik zie, ik zie, ik zie ... een wit dekje en witte bandages!! Wees er maar zuinig op, je zult ze nog eens nodig hebben.
Ziet er netjes uit hoor, de titel van dit topic klopt niet helemaal in mijn ogen. Foto's zijn zo af en toe wel handig, je kunt er van alles uit halen voor jezelf.

Haagsemeid

Berichten: 6536
Geregistreerd: 12-05-02
Woonplaats: leidschendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 17:27

Ziet er goed uit hoor, alleen als ik ook iets mag zeggen (niet aanvallend bedoeld, maar meer om van te leren) op sommige foto's kom je met de draf best ver uit het zadel

Zazoutje

Berichten: 4797
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:21

ziet er netjes uit! maar zit je niet een beetje naar voren? of lijkt dat maar zo..? maar een erg leuk paardje

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:46

Leuke foto's hoor mooi paardje

Maar één opmerking, het lijkt alsof je zadel iets te ver naar voren ligt op de een na laatste foto?

Jansi

Berichten: 558
Geregistreerd: 03-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 18:57

Leuk paardje!!
enne....op welke manege sta je (lijkt een beetje op De Jong of ben in nou gek Haha!)

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:10

zo ziet er daar mooi uit de stallen en bak.. enne het rijden ziet er ook leuk uit.. die laatste zijn echt netjes

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 20:35

Spot on Jans... mijn paard zijn stalletje staat er ook nog ergens op...

En, yep, komt te ver uit het zadel, zit te ver naar voren, heb mijn benen niet ver genoeg naar achter en wellicht zou mijn zadel ook iets meer naar achter kunnen. Bovendien kijk ik teveel naar beneden en naar het hoofd van mijn paard en hou ik vaak te krampachtig vast in mijn armen/handen... En dan zit ik soms ook nog te veel naar rechts, of links, en val ik vaak in de wending naar binnen... En waarschijnlijk nog een quazillion andere rijtechnische fouten... Toch best knap he, dat hij ondanks al mijn fouten toch nog redelijk wegkomt Knipoog

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 20:41

Lovely schreef:
Ik zie, ik zie, ik zie ... een wit dekje en witte bandages!! Wees er maar zuinig op, je zult ze nog eens nodig hebben.
Ziet er netjes uit hoor, de titel van dit topic klopt niet helemaal in mijn ogen. Foto's zijn zo af en toe wel handig, je kunt er van alles uit halen voor jezelf.


Goh, dat van dat "ik zie ik zie" zij R. ook al... die had me kennelijk liever in het gifgroen gezien ofzo... Knipoog Het is trouwens creme Tong uitsteken Speciaal voor de foto zeg maar...

Inderdaad wel een beetje een eye opener, maar wel goed om nou eens te zien welke dingen ik echt op moet gaan letten... En van wat het de afgelopen paar weken was, is dit echt een onwijse stap voorwaarts... Hij kan absoluut beter en meer ontspannen zitten en ik ook... maar de afgelopen weken was het echt huilen... nu zitten we duidelijk weer in een stijgende lijn en daar ben ik wat blij mij... nevermind dat ik er niet altijd even netjes op zit...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:51

Paardrijden is een spinneweb van stijgende en dalende lijnen, is zo en blijft zo.
Creme dekje mag ook hoor, als je de rest er maar op afstemd, zal R. ook wel opgemerkt hebben Haha!.

manic

Berichten: 6987
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 20:53

Nee, R. zei dat ze dacht dat hard groen meer iets voor mij was...

Mijn excuus is dat ik vroeger nooit met Barbies heb gespeeld, dus ik moet de schade ergens inhalen... Maar goed voor mijn paard dat ik echt een bloedhekel heb aan roze Knipoog