die 25 postings voor EA niet echt een goed idee...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Liselot

Berichten: 32191
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Almelo

die 25 postings voor EA niet echt een goed idee...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 19:06

in het begin vond ik het wel een goed idee, dat je voor EA minimaal 25 postings moest hebben. maar nu gaan ze het allemaal bij VMR neerzetten en daar word je op een gegeven moment ook wel gek van.
is hier geen oplossing voor te vinden?

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:08

Misschien is 1 topic starten buiten een EA inhoud een beter idee?
Maar dan bedoel ik wel een "serieus" , en niet zoiets als "hoe noemt je paard" om ervan af te zijn.
Als ze zich eerst netjes op een niet-commerciele manier voorstellen (meteen als 1ste topic dus) dan vind ik dat ze op EA ook moeten kunnen posten.

Aan een "voorstellen" topic vind ik dat je ietwat kunt inschatten of het een "bokker" wordt of gewoon iemand die vlug vlug wil adverteren en weg wil wezen. Dat laatste daar heb je dus op een forum niet veel aan , en ik neem aan dat dat ook de bedoeling was van het idee van de 25?

Commercie tegengaan?

Nou dan moeten ze zich eerst deftig voorstellen en bewijzen dat ze ook komen bokken.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 01:09

Bij VMR worden ze gewoon weggehaald, net als ieder ander topic dat op het verkeerde forum staat. Dat gebeurt niet altijd even snel, omdat mods niet 24/7 online zijn. Dus meld het even bij een mod, en het liefst bij eentje die op dat moment online is. Het feit dat mensen zich niet aan een regel houden hoeft nog niet te betekenen dat die regel dan maar moet worden opgeheven.

Mosh

Berichten: 6017
Geregistreerd: 16-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 12:00

Er komen idd veel onzinberichten van mensen die graag een advetentie willen plaatsen,dat er reacties op ITP staan van ''ah wat lief''
of zelfs reacties op VvdD van ''wat leuk''
dus ik denk eigenlijk niet dat het echt zin heeft (op deze manier) voor de min. aantal postings voor EA.. Scheve mond

DubbelFun

Berichten: 88672
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 19:29

Zoals Karin al zei...konsekwent melden en het wordt weggehaald.
Overigens; mensen die er veelvuldig misbruik van maken krijgen hun postcount gewoon weer op 0 te staan Lachen