onderlinge wedstrijd verslag

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

onderlinge wedstrijd verslag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 21:09

Vandaag had ik onderlinge wedstrijd op m'n rijvereniging. Ik wilde eerst niet gaan, omdat m'n vader moest werken en hij mij dus pas om half 7 kon halen. Ik moest om half 12 rijden, dus hij kon het net redden om dan rond 1 uur op z'n werk te zijn.
Ik had er niet zo'n hoge pet van op, omdat het de laatste 2 wedstrijden echt bagger ging. Als ie dan in de binnenbak kwam zakte ie helemaal in en drukte z'n rug eruit.

Tijdens het inrijden ging het niet zo best. Het was druk in de bak en hij werd daar zenuwachtig van. Ook liep het hele programma nog 20 minuten uit, dus ik kon pas rond 10 voor 12 starten. In de proef liep ie ineens lekker. Hij gaf netjes na, maar er zaten wel wat foutjes in. Ik raakte een keer m'n beugel kwijt en het wijken op rechts ging niet zo best. Al met al was ik gigantisch tevreden, omdat ie naar mijn gevoel gewoon netjes liep.

Ik hoorde wel van mensen dat de jury die ik had niet zo vrolijk was. Ze jureerde alleen landelijk en dacht dus dat het een landelijke wedstrijd was. Toen ze hoorde dat het onderling was, was dus alles behalve vrolijk. Er werd dus al gezegt dat de punten niet zo hoog zouden kunnen zijn. Maakte mij niet zoveel uit, ik had lekker gereden.

Bij de prijsuitreiking bleek dat ik 3e was ( van de 3 , jaja Knipoog ) en ik had 142 punten. Ik heb wel eens veel slechter gereden en toen had ik 145, maar ik ben allang blij dat Sef het dit keer niet liet zitten. Lovers

Groetjes van een blije Manon!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:03

Weet je, ik vind het echt super aan jou dat je altijd zo heerlijk positief blijft! Gewoon lekker verslagen op bokt zetten , ook bij uitslagen die wat minder zijn. Gewoon tevreden zijn met een goed gevoel en een verbetering. Geweldig, daar zouden nog veel mensen (waaronder ik soms Knipoog) een voorbeeld aan mogen nemen!
Ik vind jou verslagen altijd minstens net zo leuk om te lezen als die van mensen die dik in de punten rijden steeds Lachen.

Fijn dat je er een goed gevoel over had, die punten (al was dit niet landelijk Knipoog) komen vanzelf wel

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 22:20

Dankjewel! *zit helemaal te glunderen achter compu*

Je moest eens weten hoe boos en nijdig ik af en toe kan zijn als het weer niet goed ging. Dan ben ik eerst een uur superchagerijnig en loop half te janken en dan is het goed. Dan gaat we het verslag op Bokt zetten en weer rijden.

Ja, ik heb nu weer het gevoel dat Sef het wel kan (dat gevoel was ik even kwijt), dus we zien wel weer!

Groeten manon