vandaag op 2 stallen gewerkt :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

vandaag op 2 stallen gewerkt :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 19:26

Ik zou vandaag even extra werken bij Gerald op stal, hij heeft het erg druk en kon wel wat hulp gebruiken. Dus ik ben erg lief geweest, wat paarden klaargezet en weer afverzorgd en de rest rondom stal gedaan. Maar bij Rien en Inge zaten ze vandaag erg omhoog qua mensen, het was zelfs zo dat de jongen die daar werkt niet zou kunnen rijden als er niet wat extra hulp kwam. Enja ik werd lief aangekeken door verschillende personen dus ben even te hulp geschoten. Eerst Maykel klaargezet (pony van dochtertje van Rien en Inge, Inge ging m rijden Haha! ) en daarna King of Corona. Wat een ontzettend groot paard, zeker tegen de 1.80m! Maar wel ontzettend gaaf, dat was me al eerder opgevallen en vandaag werd t weer bevestigd. Lief dier in de omgang Lovers en super lopen. Vond t erg leuk dat ik juist King mocht doen, hét paard van Rien en ook het paard wat ik het leukst vind bij hun van stal Lovers Het was me alleen nog nooit opgevallen dat ie zo groot was Cool Cool Gelukkig net zo lief als groot

En toen was het weer tijd om naar huis te gaan, oma kwam nog even langs Nerd

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 09:17

Rien en Inge van der Schaft?
Ben ik ook wel eens geweest mn Ex vriendje heeft er een half jaar stage gelopen!
Leuke paarden hebben ze er staan

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 22:04

Rien en Inge vd Schaft idd Wanneer heeft jouw ex daar stage gelopen dan, misschien dat ik m wel ken Haha!

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:04

Wauw leuk man Maaike misschien krijg je straks ookwel een baantje bij rien of inge Haha! was dat niet die bruine die toen lag?

ukkie

Berichten: 1669
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:50

maaike ik heb je een pbtje gestuurd Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 14:29

Kim -> gister heb ik er ook weer een paard klaargezet, zal idd wel vaker voor gaan komen. Zij hebben het momenteel erg druk en nu werkt Gerald daar halve dagen. En als het zo uitkomt zet ik ook af en toe een paard voor Rien en Inge klaar Haha! Erg gezellig en ze hebben superleuke paarden