Boxer gestolen!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
whinny
Berichten: 45
Geregistreerd: 09-01-03

Boxer gestolen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 18:14

Gisteren is de boxer van vrienden bij ons op stal gestolen uit het asiel/penson te leiden.Het is een gestroomde teef met wit en ze heeft een dik rechtervoorpootje en een wit puntje aan haar staart, ze is ongecoupeerd en luistert naar de naam Babe.
Ze zijn vreselijk ongerust of het wel goed gaat met haar.Ze waren een weekend weg met hun paard en hadden hun honden daar ondergebracht.
De boxer hebben ze meegenomen en de duitse herder laten zitten.
Mocht iemand wat weten alle hulp is welkom om haar weer terug te vinden.



Les_Fjal

Berichten: 1926
Geregistreerd: 21-10-02
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 19:12

Wat vreselijk....ik moet er niet aan denken dat dat ooit met 1 van mijn dieren gebeurd...

Ik zit dan wel niet ontzettend in de buurt..maar zal iedergeval oogjes open houden...

Hopen dat ze weer goed en ongedeerd thuis komt..!

Eentje is niet genoeg...Meer...Meer...Meer !!

~`Life's there for the ones who love to live and take it all, for it is free...~` -*Sonata Arctica*-

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 19:32

NOU! dat is leuk als je je hond een weekend naar een pension brengt. Wat waardeloos! Maar goed, die hond vind je nooit meer terug. Gaat waarschijnlijk naar Polen of een van die landen.. of verdwijnt in een fokstal ofzo. Een normaal mens jat geen hond.(denk ik)

whinny
Berichten: 45
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 19:37

Ja,het is echt erg en ze hebben er niets aan want ze is gesteriliseerd en heeft een dik pootje.

Malabarista

Berichten: 1799
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: El Paso

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 19:42

Ja maar je kunt aan de buitenkant niet zien dat ze gesterilliseerd is.. en een dikje pootje vinden die mensen echt niet erg... en terugbrengen komen ze ook niet als ze daar uiteindelijk achter komen.. kan het niet zijn dat ie uit de kennel is geklommen ofzo?

whinny
Berichten: 45
Geregistreerd: 09-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 19:57

Nee, ze hebben de slipketting van de duitse herder gehaald en de boxer daarmee meegenomen , en dat moet tussen 2 en 4 gebeurd zijn

Chantal173

Berichten: 1112
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Leiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 22:06

Je bedoelt het asiel stevenshage?Ik zal wel het wel in de gaten houden of ik een boxer zie lopen die aan je beschrijving voldoet.Heb je geen foto van de hond?Het lijkt mij een goed idee om foto's in dierenwinkels en in het krantje 'het op zondag'(word veel gelezen)te plaatsen er moet heus wel iemand zijn die iets gezien heeft.Mits ze nog in Leiden is...... Scheve mond Ik wens de eigenaren iig veel sterkte bij het zoeken naar Babe.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:34

He bah, wat een rotstreek! Hebben ze haar uit een pension meegenomen? Wat een lef, zeg. Ik hoop dat ze haar nog terugvinden. Advertenties ophangen/ plaatsen in de buurt lijkt me een goede optie.

* To Belg, or not to Belg *

Flower

Berichten: 9277
Geregistreerd: 05-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:39

Wie steelt er nou in godsnaam een hond!
Wat een achterlijke streek zeg,gewoon niet normaal.

And he said:
"If all is grounded you should go make a mountain out of it"


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _Anke_, ComscoreBot, Duhelo, Eva1975, FransienE, GoogleAdsense, Iris_Casper, JitskeJeldau, Jorex, joyce83, kimberly1995, Niobe, nnicolex, Riviera87, sandra1312, Sorriso, xColorCross, YandexBot en 52 bezoekers