nieuw zadel

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

nieuw zadel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 13:09

Ik ben helemaal gelukkig Haha! heb nu eindelijk een nieuw zadel erbij voor brechje, kan ik toch weer het inrijden gaan oppakken. Ik heb hem speciaal op maat laten maken Tong uitsteken is ook wel nodig met zo'n kont *LOL* nee hoor....ze is gelukkig nog niet zo breed,ze is dan ook nog geen 3 Haha!
Hij was erg duur voor een trekpaardenzadel, maar heel mooi afgewerkt en een gelly-singel erbij!
effe een foto erbij natuulijk Haha! Hij staat er niet zo mooi op, maar dan hebebn jullie het idee......niet hoe groot ie is, want hij is echt mega en loeizwaar Schijnheilig
Afbeelding
Afbeelding

Zo, ben heel trots....kan niet wachten tot brech hem voor het eerst op kan...dan gaan we veel fotoos schieten natuurlijk Lovers

Lindy

Berichten: 6038
Geregistreerd: 07-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 15:15

Mooi zadel,hij lijkt wel op mijn ijslanderzadel!
Je had hem zeker net ingevet? Knipoog

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-04-03 18:23

Lindy schreef:
Mooi zadel,hij lijkt wel op mijn ijslanderzadel!
Je had hem zeker net ingevet? Knipoog

lijkt wel en klein beetje op een ijslanderzadel, alleen deze heeft een diepere zit etc....maar profiel lijkt wel
ik had hem wel ingevet, maar niet zo erg dik hoor...maar door het weerkaatsen lijkt het wel of ik de hele pot olie erop heb gegoten Haha!
Maar ach moet hem natuurlijk wel een beetje bijhouden...die tuigmaker heeft hem helemaal met de hand moeten naaien en op 'big'maat maken, dus dan doen we natuurlijk wel goed voorzichtig Knipoog Tong uitsteken

Adawi

Berichten: 2635
Geregistreerd: 13-04-02
Woonplaats: Eerste Exloërmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:00

mooi zadel hoor!
maar als die zo zwaar is, hoe krijg je m dan op het paard, want dan moet je een zwaar zadel hoog tillen, maar daar zal je wel gewend aan raken...

Arjette

Berichten: 1644
Geregistreerd: 21-02-03
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 11:45

Mooi zadel! Ik hoop dat je er veel plezier van hebt!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 14:43

Ik vroeg me ook net af hoe je zo'n zwaar zadel in godsnaam op zo'n groot paard gaat krijgen???
Nou iig heel veel succes met het inrijden. groetjes

brechje

Berichten: 1648
Geregistreerd: 09-10-02
Woonplaats: leiden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-03 18:38

het is wel erg goed voor je spieren ja...maar mijn gareel omdoen lukt ook aardig en die zijn pas zwaar...dan kan dat zadel nog wel Haha!
Maar hij zit als een huis...eventjes op 1 van de paardjes getest. Ik heb 1 probleem en dat is dat mijn singel niet helemaal past en dan is het een 1.55 m Scheve mond Bij vinessa kreeg ik hem net op het eerste gaatje met moeite, zat na het rijden wel beter. Truus kreeg ik hem helemaal niet dicht. Bij brechje past ie nog wel, maar die moet nog gaan uitzetten Haha! en bij Marion past ie wel, maar die is op dit moment een graatje Verdrietig
Maar ach ik heb nog 4 singels liggen.....eerst even wat kilootjes van Truus afrijden en dan past ie wel Tong uitsteken
Ik ben er nog steeds heel erg blij mee, want omdat ik last van mijn knieen heb, kan ik niet al te breed zitten en door dit zadel, zit ik hoger en minder breed Super zadel Lovers