ik ben BOOS

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

ik ben BOOS

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 17:16

Ik zou vandaag met een vriendin (lees: beste vriendin)van me, naar de bios, voor maid in manhattan, die moeten we voor school zien. Ze zei: "ik kan het hele weekend niet, omdat ik bij mijn vriendje ben." Dus kwam het erop neer dat we vanavond moesten. Zij zegt: "ja, ik ga vanmiddag alleen wel nog naar parkhof (een kroeg) even gezellig doen met mijn vrienden..." ik denk, is goed, dan kunnen we 's avonds wel kijken hoelaat we gaan, draait die r*t film alleen om kwart voor zeven, en in heerhugowaard (een stad verderop) draaid hij om kwart over zeven. Dat redden we dus niet meer, en nu ben ik héél boos, dat die vriendin weer geen zin in had, om eens wat te gaan proberen te regelen, altijd wil ze op het laatste moment nog wat verzinnen. Ik baal echt als een stekker, want zal je zien dat ik aan het eind van het jaar niet over kan, omdat ik die pokke opdracht nog niet gemaakt heb. (je kan je eindexamens niet doen, als je die opdracht niet ingeleverd hebt) Zij vind dus blijkbaar haar vriendje belangrijker dan haar eindexamens, en sleuert daar mij in mee, want ik kan die opdracht niet alleen doen... :s Echt, ik kan er wel van janken. Ik baal echt, ik begrijp best dat ze haar nieuwe vlam super vind, en hem absoluut niet kan missen. Maar ze kan in haar weekend toch wel even drie uurtjes zonder hem? Ze slaapt toch ook zonder hem?
nouja... ik heb in iedergeval mijn hart gelucht, en ik zie wel wat ik komende week tegen mijn docent zeg.

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


sharief
Berichten: 852
Geregistreerd: 18-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 17:22

Is het geen optie om in ieder geval zelf wel naar die film te gaan?
Ben jij tenminste geweest en misschien krijg je dan de kans om de opdracht met een andere studiegenoot te doen?

Tijdens mijn studie heb ik ook zoiets dergelijks zien gebeuren tussen twee personen en door bijtijds aan de bel te trekken kon het eindscript nog gered worden zegmaar.

Niet op je kop laten zitten hoor! Je hebt groot gelijk dat je boos bent. Het gaat tenslotte niet om een pakje boter dat je laat schieten.
Succes met je opleiding!
groetjes Patries

;-)

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 17:46

wel echt stom van jou vriendin hoor!!
heb dat ook al eens meegemaakt!
dat is echt stom he
ik hoop dat jullie nog een oplossing vinden en dat je de opdracht nog op tijd afkrijgt

A dreamer is one who can only find his way by moonlight, and his punishment is that he sees the dawn before the rest of the world

Lizz

Berichten: 8888
Geregistreerd: 18-10-02
Woonplaats: Hier aan de kust, de Zeeuwse kust...

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 18:06

ik zou gewoon naar de film gaan! neem een andere vriendin of vriend mee
of ga met een broer of zus of ander familie lid (het is een leuke film geloof ik) en overleg dit met je docent(e) en kijk wat die er van zegt.

Dankjewel Koos en Lub voor de mooie jaren.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 18:11

Ga anders gewoon alleen naar de film en maak jouw deel van de opdracht. Ik heb dat zelf namelijk ook gehad bij mijn profielwerkstuk. Dat meisje kon ook nooit want had altijd andere dingen te doen.
Ik heb dat toen tegen de lerares gezegd, die zei ook dat ik dan gewoon mijn deel moest doen. Dan heb je iig zelf je best gedaan! Lachen

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 18:41

Ik ben van plan het hele werkstuk alleen te maken, en dan haar aan het eind het samenwerkings script te laten onderteken dus dan krijg je een tabel van: frouke heeft: dit, dat, zus, zo gedaan en suzanne (die vriendin) heeft: het script ondertekend... En dan maar hopen dat ik WEL over ga...
Ik baal er van, want ze weet dat ik onwijs de pest aan dat soort acties heb... Ik maak het vaker mee, dat vriendinnen me ineens laten stikken voor aardigere (betere) mensen... Ze kan nooit echt normaal een beetje rekening met me houden...
En nu in mijn woede, bedenk ik weer allemaal voorbeelden van domme acties van haar... En dan komt het allemaal dubbel zo hard aan... Ik ben echt woedend...
Ik kan het werkstuk niet alleen doen, omdat de rest van de klas mij... zeg maar... nogal erg... haat, echt ze moeten mij echt hebben. Ze kunnen me soms echt het bloed onder de nagels vandaan halen, en ik ben afgelopen jaar dan ook nogal depressief geweest, door school. wie o wie kan mij uit dit rotleven bevrijden?

het komt allemaal goed, wacht nou maar af wat de tijd met je doet
het is nu nog te vroeg, want alles wat groot is begon ooit klein...
Je hoeft niet meteen een Vlinder te zijn...

Y;(


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 19:37

AmyII schreef:
Ik ben van plan het hele werkstuk alleen te maken, en dan haar aan het eind het samenwerkings script te laten onderteken dus dan krijg je een tabel van: frouke heeft: dit, dat, zus, zo gedaan en suzanne (die vriendin) heeft: het script ondertekend... En dan maar hopen dat ik WEL over ga...
Ik baal er van, want ze weet dat ik onwijs de pest aan dat soort acties heb... Ik maak het vaker mee, dat vriendinnen me ineens laten stikken voor aardigere (betere) mensen... Ze kan nooit echt normaal een beetje rekening met me houden...
En nu in mijn woede, bedenk ik weer allemaal voorbeelden van domme acties van haar... En dan komt het allemaal dubbel zo hard aan... Ik ben echt woedend...
Ik kan het werkstuk niet alleen doen, omdat de rest van de klas mij... zeg maar... nogal erg... haat, echt ze moeten mij echt hebben. Ze kunnen me soms echt het bloed onder de nagels vandaan halen, en ik ben afgelopen jaar dan ook nogal depressief geweest, door school. wie o wie kan mij uit dit rotleven bevrijden?


kom op! Er zijn ook nog leuke dingen in het leven! Ik zou het precies doen zoals je het hier beschrijft. En praat er eens over met je vriendin als ze weer met beide benen op de grond staat!!

Mireille

Berichten: 41893
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 20:26

wat sneu voor je. ik heb er ook best wel vaak last van, dat ik wel gewoon naar mijn examen toe wil werken maar de persoon waar ik (soms verplicht) mee samen werk het gewoon weigert.
maar in al mijn gevallen mocht ik de opdracht gewoon alléén sluiten.
moet je eens naar vragen. en natuurlijk je "vriendin" (die jou nu wel laat stikken) eens er van over tuigen dat ze anders haar examen niet haalt, en een jaartje overdoen is echt niet lollig, vooral de laatste klas niet

Mijn naam is haas.

Incognito! 8-)


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, Albertina71, Besje, criollo_yess, desireeee_x, GoogleAdsense, Poety en 51 bezoekers