Bosritje?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Bosritje?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-03-03 12:44

Ik zoek iemand die over een paar maandjes eens met mij en mijn pony het bos in wil, bij mij in de buurt, bijvoorbeeld Havelte.
*LOL*
Mijn pony kent dat namelijk niet en het zou fijn zijn als er een heel braaf paard mee zou gaan, die even het goede voorbeeld kan geven.. Nerd

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!


Romkabouter

Berichten: 21721
Geregistreerd: 25-06-02
Woonplaats: Donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 11:13

Havelte is stoer! Maar ik ben er net geweest
Over eenpaar maand is idd wel een goed plan Lachen

Mijn woorden zijn mijn woorden en mijn mening. Deze graag alleen mij aanrekenen en niet mijn geliefden/vrienden/kennissen of een combi daarvan!

Alja

Berichten: 25573
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-03 14:59

of koekange???
dan wil ik wel met je mee

ONDERSCHRIFTLOOS

Faniek

Berichten: 16218
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: De Blesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 11:47

Jah klinkt leuk, maar ik weet niet of Joris er zo geschikt voor is ik moet nog veel met hem trainen op het buitenrijden anders is hij te druk, maar over een 3 weken word Misty ingereden (mijn haffie) en ze is heel leergierig, waarschijnlijk kan ik in de zomervakantie wel een keer mee met haar. Ze is echt superlief en makkelijk. En ik woon in Steenwijkerwold dat is lekker dichtbij en mijn ouders willen ook nog een keer naar Havelte met trailer en al.


joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 19:02

Ik wil ook nog steeds een keer naar Havelte, maar ben afhankelijk van mijn vriend Knipoog

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 20:11

Ik wil wel een keer met je mee. Roep maar een datum, dan zal ik laten weten of ik kan. Ik ben er bekend, dus we zullen niet verdwalen en een betrouwbaar paard heb ik ook wel.

Pellie

Berichten: 16935
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Ouwsterhaule (frl)

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 21:13

Hmmmmmm Havelte... Kwijl

}:0 heeft 2 tinkerknaapjes en 1 tinkerprinsesje in de wei staan! }:0

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-04-03 09:43

Nou ik ga vandaag even naar het bos toe met de trailer, gaat toevallig iemand anders nog vanmiddag in Havelte rijden?
Ik ga gewoon even proberen, neem lekker de brede paden, en ik kijk wel hoe het gaat. Ga niet te lang, even de hei op. Als het me bevalt, wil iemand misschien deze vakantie met me mee voor een langer ritje? Ik heb vrijdag laatste dag (goede vrijdag snap het ook niet) en daarna heb ik 3 weken vrij.

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Homiafortuna

Berichten: 1983
Geregistreerd: 27-07-02
Woonplaats: Langelille

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-04-03 22:55

Nou daar kom je lekker op tijd mee. Was vanmiddag ook vrij en heb er aan zitten denken. Nou ja, ander keertje maar weer.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 75 bezoekers