Wie weet er een mooie Friese dekhengst?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Diaantje
Berichten: 11
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: eemnes

Wie weet er een mooie Friese dekhengst?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 15:14

Hi,

Ik ben op zoek naar een mooie Friese dekhengst voor mijn 7jarige friese merrie TammexThea.

Ze heeft een ouderwetse bouw en is 1.60m groot. Ik zoek een grotere hengst met veel behang en ook het liefst een beetje ouderwets als je begrijpt wat ik bedoel. en natuurlijk een goed karakter en goed in de dressuur.

Wie kan mij helpen?

Hallo ik ben Diane 20 jaar en woon in Eemnes ik heb een 7 jarige Friese merrie. We hebben zelf een klein pension. Het is erg gezellig omdat er allemaal vriendinnen van mij staan.



ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 15:20

Welkom,
ten eerste kan je deze vraag beter op Fokkerij en Afstamming stellen (wellicht pb aan een moderator zodat die dit topic kan verplaatsen),
ten tweede is er veel meer info nodig om een voorzetje te geven.
Denk aan afstamming...

Diaantje
Berichten: 11
Geregistreerd: 11-04-03
Woonplaats: eemnes

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 15:33

ik ben juist nog heel breed aan het denken mijn eigen paard komt dus van TammexThea. Ik heb gewoon nog geen idee. Ben alleen benieuwd of iemand gelijk al iets weet.

Hallo ik ben Diane 20 jaar en woon in Eemnes ik heb een 7 jarige Friese merrie. We hebben zelf een klein pension. Het is erg gezellig omdat er allemaal vriendinnen van mij staan.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 15:56

Het is fijner als je ook laat weten van welke hengst Thea afstamt en het liefst ook nog de vader van de moeder van Thea.
Binnen het Friesch Paarden-Stamboek kan je niet zo heel breed denken aangezien je te maken hebt met inteeltpercentages.

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 16:07



Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: IASCrawler, YandexBot en 22 bezoekers