Er overlijden te veel mensen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LindaM

Berichten: 811
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: Raamsdonk

Er overlijden te veel mensen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-04-03 11:49

Dit is gewoon niet normaal meer. Bah. In december verongelukt een collega (die wat verder van me af stond) bij ons op het werk. In januari sterft mijn collega aan een hartaanval gewoon bij ons op het werk in zijn stoel. Een paar weken geleden had ik de zoveelste begravenis van de vader van een vriendin en net kom ik WEER van een begravenis af en dit keer was het een collega (met wie ik samenwerkte om zijn afdeling te reorganiseren i.v.m. zijn pensioen) die maandag overleden is in zijn slaap.
En het vreemde is ook nog dat ik vanmiddag naar een bruiloft moet van mijn neef. Wat een tegenstrijdigheden?
Ik vind dat er teveel mensen overlijden en wordt er af en toe een beetje somber van. Deze mensen verdienen het gewoon (nog) niet. Hadden nog zoveel doelen of wensen.
Maar 1 les leer ik hier wel van... Geniet, leef elke dag volop, ga NIET op je centen zitten, want het kan zo gebeurd zijn en spreek alle (vervelende) zaken uit, zodat je eerlijk en open in het leven staat.
Pff. Amen!!!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 12:10

Ja het is wat de laatste tijd, het lijkt wel of iedereen het meemaakt.

Veel sterkte.

AmyII

Berichten: 7543
Geregistreerd: 22-03-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 20:57

Het is best lastig, dat er zoveel mensen overlijden. Ik kan er niet goed tegen, en ik weet ook nooit hoe ik moet reageren. Maar naar mijn idee overlijden er ook teveel mensen... Laatst de papa van een vriendin van me... [leukemie] en daarna de opa van een andere vriendin [hartkwaal] Soms kan ik er echt niet tegen...

lecoco
Berichten: 294
Geregistreerd: 03-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 16:27

zo heel veel sterkte en ik merk het ook om me heen er overlijden wel heel veel mensen in deze tijd

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-03 09:02

Dat klopt, ook tijdens de herfst, is echt de seizoenswisseling...De oma van mijn vriend is ook pas overleden, echt niet leuk. En een paardje, maar dat telt zeker niet....al had dat ook veel impact. Pech komt altijd allemaal tegelijk Boos! Sterkte met alles...