Vast

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Vast

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 17:21

Natal zit enorm vast met rechts, wat meot ik doen om het te verminderen en weg te helpen

So close,
no matter how far.


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:43

Kijk hier eens hoe jij je rechterhand houdt:
Afbeelding
Daarbij zit je zelf ook nog heel scheef en dan is het geen wonder dat hij vasthoudt...
Ik denk dat je al heel erg geholpen bent met zitlessen.

Nistria
Berichten: 3239
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Beneden Leeuwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:56

wow goed gezien sjuimpje!
Houdt je gewicht meer op je rechterbeen op de rechterhand. Ga niet naar buiten hangen

She's my lady Lovers

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:56

Dus:
Heel dapper naar je instructeur-trice toestappen met een longeerlijn, zweep en bijzets. En doe dan maar eens een longelesje zonder beugels met een knoop in je teugels. Hou dat nu eens een paar keer per week vol en je zult zien dat je na een maand of 4 al een stuk beter/onafhankelijker zit

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 20:39

je rijdt idd je paard veel te veel op de binnenhand, het is de bedoeling dat je in beide teugels evenveel gewicht hebt, dit kun je alleen bereiken door met een onafhankelijke zit te rijden. dus idd zitlessen ! een goede zit is het halve werk

succes, groetjes

Yathal
Berichten: 79
Geregistreerd: 06-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 21:05

Hoi hoi...

Wilde je heel erg gaan helpen maar ik denk dat als je de foto ziet dat niet meer nodig is... Tenminste dat hoop ik...

Probeer ook eens te rijden met iets anders aan je benen dan alleen schoenen en trek voor de gein eens handschoenen aan. Dat rijdt echt een stuk beter !!!

Over je zit is verder genoeg gezegd, sluit ik me bij aan...!!!

Succes,

FvdS

Eerst denken, dan doen !!!

Yathal
Berichten: 79
Geregistreerd: 06-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 21:06

P.s. Nog 1 ding over je zit. Jouw schouders moeten gelijk zijn aan die van je paard. Zie het als een soort van trein die de bocht om gaat... Kijken waar je heen gaat alleen, is niet voldoende !!!

Eerst denken, dan doen !!!

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 21:34

hmm en beugels een gaatje korter misschien...?

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 07:15

Yathal schreef:
Hoi hoi...

Wilde je heel erg gaan helpen maar ik denk dat als je de foto ziet dat niet meer nodig is... Tenminste dat hoop ik...

Probeer ook eens te rijden met iets anders aan je benen dan alleen schoenen en trek voor de gein eens handschoenen aan. Dat rijdt echt een stuk beter !!!

Over je zit is verder genoeg gezegd, sluit ik me bij aan...!!!

Succes,

FvdS

Nou ik zal ff uitleg geven wrom ik het op dat moment niet deed, ik rijd altijd met handschoenen, maar op dat moment had ik het bloed heet dus had ik ze uitgedaan, ik rijd altijd met leren laarzen maar sinds mijn ongeluk kan ik daar nog niet mee rijden omdat ik mn been niet kan buigen en met schoenen wel ik kan die knik neit maken in zn enkel en voet zeg maar

So close,
no matter how far.


Jacksel

Berichten: 5129
Geregistreerd: 03-07-02
Woonplaats: Leusden

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 08:58

Ik denk dat je iig je beugels wat korter moet maken. ALs je geen laarzen aan kan doen zijn chaps misschien een idee?

On and on the rain will fall, like tears from the stars...
When you're lost, hurt, tired and lonely something beautiful will come your way

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 11:37

PintoNatal schreef:
Nou ik zal ff uitleg geven wrom ik het op dat moment niet deed, ik rijd altijd met handschoenen, maar op dat moment had ik het bloed heet dus had ik ze uitgedaan, ik rijd altijd met leren laarzen maar sinds mijn ongeluk kan ik daar nog niet mee rijden omdat ik mn been niet kan buigen en met schoenen wel ik kan die knik neit maken in zn enkel en voet zeg maar

Dan moet je jodhpurs met chaps aanschaffen...
Dit komt je rijden niet echt ten goede en zo zal je de problemen waar je nu tegen aan loopt nooit kunnen oplossen.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 16:26

Nou ik ga niet met jodpurs rijden en met chaps ok niej want ik vindet onzin om dat voor een paar maanden aan te schaffen als ik meot kan ik wel met laarzen maar dan forceer ik mn breuk

So close,
no matter how far.

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 16:29

je hebt een probleem en dat probleem wil je oplossen anders zette je het niet hier neer? of zie ik dat verkeerd. als dat kan helpen tegen het probleem dan doe je dat toch??? het is maar hoe graag je je paard lekker aan het lopen wilt hebben he. ik heb een keer omdat mijn laarzen kapot waren en die gemaakt moesten worden extra chaps gekocht voor een week zodat ik toch fatsoendelijk kon rijden (okee was misschien wel beetje overdreven maar toch..?!)

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 17:35

Misschien kun je van iemand chaps lenen. Dan heb je het probleem toch al voor een deel opgelost. En hoef je geen geld uit te geven aan iets tijdelijks.

PintoNatal

Berichten: 5407
Geregistreerd: 08-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 12-04-03 09:13

Jah ik heb al weer chaps gevonden hier

So close,
no matter how far.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 bezoekers