bijrijdster

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
griffie

Berichten: 153
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: weert

bijrijdster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 14:25

hey hoi,

Ik ben opzoek naar een bijrijdster voor mijn merrie. Maar waar vind je een goede. Ze moet wel serieus zijn en op een redelijk niveau rijden. ..............help Verward


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:26

Misschien eens bij een plaatselijke manege gaan kijken bij de gevorderdenlessen, of een briefje ophangen in de supermarkt, oproepjes op Marktplaats, Horses, Nedforum, Bokt.... etc etc
Succes!

Mar1986
Berichten: 858
Geregistreerd: 09-04-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:29

Ik zou dolgraag willen helpen, maar ja, ik woon in de buurt van Arnhem, snif snif.

griffie

Berichten: 153
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 14:34

ja arnhem en weert is een beetje te ver haha. Maar toch bedankt. ik heb trouwens al een advertentie op marktplaats gezet.

cracker

Berichten: 3155
Geregistreerd: 25-03-03
Woonplaats: Bekend

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:54

Misschien kun je een briefje ophangen in de supermarkt, ja of op een manege bij je in de buurt. Maar ik zou niet overhaast iemand uitzoeken want misschien krijg je er dan later weer spijt van.
(Waar ligt weert trouwens ongeveer, ik ben niet goed in aardrijkskunde)

Veel succes.

Let love shine so bright

griffie

Berichten: 153
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 15:02

bij eindhoven in de buurt. heel dichtbij waar nu de vogelpest is uitgebroken (ospel)


joyce B

Berichten: 16375
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 20:36

Het moeilijkst is het om iemand te vinden die vroeger zelf eigen of verzorgpaarden heeft gehad, omdat die niet meer op een manege komen vaak... Dan is het toch echt handig om via kennissen, rijverigingen, huis aan huis blaadjes, internet te laten weten dat je iemand zoekt. Als je manege-gevorderd, goed genoeg vind, dan heb je het al een stuk makkelijker!

Percy

Berichten: 12069
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 23:01

Tja, ik had een hele goede en ik zou haar graag aan je willen aanbevelen alleen is er een klein probleempje: dat was jij zelf *LOL*

Ik zal eens voor je rondkijken, heel misschien weet ik iemand maar dat moet ik natuurlijk eerst even vragen. Sta je nog op dezelfde plaats?

(Heel toevallig zag ik vandaag op de kalender dat je bijna jarig was en vroeg ik me net af of je je paard nog had en hoe het ging)

griffie

Berichten: 153
Geregistreerd: 03-01-02
Woonplaats: weert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 11-04-03 10:34

hey alex, ja ik sta nog op dezelfde plaats. En ja ik mijn paardje nog haha, ik begin in mei met wedstrijden ...spannend!!! met mij gaat alles prima. Ik hoor het wel als je iemand gevonden hebt, alvast bedankt.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot en 84 bezoekers