Spectaculaire foto's van de crossles met Melano.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Spectaculaire foto's van de crossles met Melano.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 13:52

Worden jullie het al zat, steeds weer die springfoto's van mij op Melano? Haha!

Afgelopen dinsdag had ik een crosstraining in Biddinghuizen samen met nog 2 meisjes waarvan 1 ook een bokker is, Hesterv (niet echt actief). Dit was voor Melano de tweede keer dat ik daar was (de foto's van de 1ex staan in m'n profiel Schijnheilig ). Omdat we eerst op een andere datum hadden afgesproken maar mijn vader natuurlijk weer niet kon moesten we hem verzeten. Na dinsdag 8 april dus. Ik kwam daar aan kreeg ik te horen van Hester dat Gert Naber het niet in de agenda had opgeschreven en hij er daarom niet was heel erg fijn dus. Nu kregen we les van ee stagere maar veel minder was dat natuurlijk. Scheve mond Toch was het een hele leuke les en daarom zijn hier nu de foto's ervan Party!! :

Afbeelding
Omdat dat zand daar best wel zwaar was had Melano er best wel moeite mee. De boomstam lag veel hoger dan zeg maar waar Melano moest afzetten.

Afbeelding

Afbeelding

Niet lachen *LOL* :
Afbeelding
Daar lag ik bijna. *LOL* Toen ik deze foto zag moest ik zo lachen *LOL* Ik ree op die boomstam af gewoon in een goed tempo en Melano weigerde echt op het laatste moment. Volgens mij maakte die zo sliding want je ziet echt al dat zand in het rond vliegen. Het scheelde niet veel of ik er lag er naast. Gelukkig kon ik snel weer naar achteren kruipen *LOL*

Afbeelding
Tadaaaa, het bewijs dat ze het wel kan Party!!

Afbeelding
En toen de waterbak.. Gewoon zo erin stappen via de andere kant deed ze wel maar van de afsprong erin, echt niet

Afbeelding
En daar stonden we dan met ze allen (de rechter is trouwens Hester met Lars). Die andere 2 pony's hadden er ook veel moeite mee maar uiteindelijk deden die het wel. Melano, die dacht er niet over Boos! het is me niet gelukt om hem erin te krijgen

Afbeelding

Afbeelding
Eruit springen deed die maar al te graag Nerd Zelfs uit stilstand Lips are sealed Schijnheilig

Afbeelding
De grepel, erg eng is dat natuurlijk.

Afbeelding
Of die hier nou weigerd weet ik niet maar de foto hieronder is daarna nog een keer gemaakt en daar springt die wel Verward

Afbeelding

Daarna werd het helaas te donker om foto's te maken.
Hier zijn ook nog 2 foto's van Hester met Lars:
Afbeelding

Afbeelding
In de waterbak...

Volgende week zaterdag is Roden, heb er echt zo zin in Party!! Ik hoop trouwens niet dat er daar een afsprong is in de waterbak

Monica

Berichten: 3253
Geregistreerd: 05-10-01
Woonplaats: Jirnsum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:02

Koele foto's Eempje Party!! Koele Melaan Lachen Heel veel succes volgende week in Roden Party!! En wel weer foto's maken hoor Tong uitsteken Haha!

fjordentinker
Berichten: 1447
Geregistreerd: 23-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:02

wow die 4e ziet er wel erg spectaculair uit Bloos Bloos *brr, als je er dan af valt Bloos Scheve mond *

Leuke foto's hoor Pling Vind crossfoto's zowiezo altijd wel leuk (als het goed gaat tenminste Haha! )
Maar hoe ga je dat nou doen met die waterbak?
Laatst bijgewerkt door fjordentinker op 10-04-03 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:02

die greppel, daar weigeren er bij ons ook veel Lachen moet echt eng zijn, ik vind het juist spannend
leuke foto's, vooral het weigeren Extreme duivel melano is een superspringertje, zag het ook al in je profiel Lachen

Barb

Berichten: 12081
Geregistreerd: 24-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:10

gut meid ik bewonder je moed!!
Ik vind het al doodeng om over een gewonde hindernis
te springen laat staan dit soort dingen!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:26

gave foto's hoor. Die weigerfoto vind ik super. Ik zou het dus echt niet durven denk. Maar van de andere kant lijkt het me wel super gaaf.

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:51

Wat een gave foto's meid!
Jullie zijn echt een leuk cross-stel! Het ziet er echt super uit. Veel succes in Roden! Komen er dan weer zulke leuke foto's?

Mijn droom is het echt om een keer een cross te doen. Chica vindt het best leuk denk ik. Als er iets aparts is, dan springt ze er graag over heen! Een keer wat anders dan saaie balken Knipoog

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:21

Super leuke foto's! Haha! Echt spectaculair die foto waar je er bijna af valt Knipoog Die waterbak lijkt me ook gaaaf.

LMsWinnetou
Berichten: 1613
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Ouderkerk a/d Amstel

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:25

Aaah wat gaaf!!! Haha! Echt heel stoer joh! Dat wil ik nou ook Lachen Hopelijk mag ik over een tijdje ook gaan crossen. *LOL*

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 15:59

zo jeetje, als hester met lars sprint vliegt dr zadel een heel stuk mee de lucht in, lijkt me niet echt goed Lips are sealed om niet helemaal zeikerig over te komen Tong uitsteken : ik vind het wel hele coole foto's Haha! leuke/mooie pony heb je

Biertabje
Berichten: 9637
Geregistreerd: 26-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:11

he wat leuk!!!!!!!!!!! cool hoor! jullie zien er echt toppie uit!
en hester ook! leuk joh!
die weigerfoto is wel leuk als herinnering!!! hihi ergg leuk!

Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:28

He gaafe fotos weer eem Haha!
Ik zie er alleen een paar niet Verdrietig Maar die ik wel zie zijn echt leuk Lachen
Jullie zijn ook een super stel Lovers
Veel geluk nog verder samen eem!!

nutiagek

Berichten: 2059
Geregistreerd: 15-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:59

Leuke foto´s ziet er goed uit!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:37

*slik*... Scheve mond , wat een enge hindernissen Haha!
Ik weet nu zeker dat ik niet van springen hou, hihi.Haha!
Maar mooie foto's hoor, echt knap.

ilsejee
Berichten: 937
Geregistreerd: 28-11-02
Woonplaats: Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:49

hahaha, die weigering, leuke foto en goede fotograaf!

ik heb trouwens veel respect voor jou en je paardje, donders enge hindernissen idd!
succes in roden

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 18:10

whaha die wiegering vind ik wel leuk Extreme duivel nee hoor ziet er goed uit.. enne op zon waterbak heb ik het ook niet hoor Schijnheilig

gomir

Berichten: 25533
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 18:38

Leuke foto's Amy! Ik ben gisteren geweest en had onderweg ook even een balansprobleempje Bloos Op dat boompje van de derde foto vond Ontario het niet nodig om de laatste galopsprong te maken en ik was nog niet echt bedacht op de sprong...Knipoog Maar ik was alleen een beugel kwijt en kon dus rustig verder rijden *LOL*

Van wie hadden jullie trouwens les Verward De stagiaires die ze hebben lopen zijn ook zeker niet verkeerd hoor *LOL*
Ik heb gisteren les gehad van Alice zelf en dat was super! Samen met een meisje die ik van springwedstrijden ken. Was hartstikke leuk en we gaan zeker vaker samen trainen *LOL*

Ik had met Ontario alleen een probleempje op dat smalle boompje en toen hij van een andere kant dan normaal over een boompje het water inmoest. Maar dat ging na een paar keer rustig aanrijden ook super! Party!!
Dat boompje was ook wel erg smal hoor en we moesten er nog in een schuine lijn overheen ook Knipoog

Trakhenertje(boom over de greppel) deed die van mij wel simpel en ik ben nu ook van alle kanten het water ingeweest Lovers Zelfs over dat boomstammetje en dan inuit het water in via een afsprong *LOL* (kostte wel wat moeite maar uiteindelijk ging het super!)

Hebben jullie dat lijntje vanuit de dressuurbak nog gedaan Verward dunne boompje-1 galopsprong-wal op-inuit boomstam-1 galopsprong-wal af-1 galopsprong-houtstapel Verward
Dat blijf ik heftig vinden (ben daarin met mijn pony een keer over de kop geslagen op de houtstapel en als ik dat lijntje inrijd heb ik nog steeds mijn hart in mijn keel zitten Bloos )

MIjn pony deed trouwens ook dat insprongetje niet(vraag maar aan Merel en Jiska }> ), maar die heeft ondanks dat toch M gelopen Knipoog

RODEN HERE WE COME!!!!!! Haha!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 18:45

ik wil ook *LOL* maar Pablo weet het nog zo net niet! Klinkt als een hele leuke training Haha!

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 19:01

Bedankt iederen voor de leuke reactie's Party!!

fjordentinker"]
Maar hoe ga je dat nou doen met die waterbak?
[/quote]
In de B is er nog niet zo'n insprong in het water geloof ik. Dan hoef je er zeg maar alleen in te lopen (zoals op de 9e foto rechts.. daar doet die dan hopelijk niet moeilijk over)

[quote="gomir"]
Van wie hadden jullie trouwens les Verward
[/quote]
Rianne heet ze.

[quote="gomir"]
Ik had met Ontario alleen een probleempje op dat smalle boompje en toen hij van een andere kant dan normaal over een boompje het water inmoest. Maar dat ging na een paar keer rustig aanrijden ook super! Party!!
Dat boompje was ook wel erg smal hoor en we moesten er nog in een schuine lijn overheen ook Knipoog
[/quote]
Harstikke goed zeg van jullie. Ik weet welke je bedoeld en dat is inderdaad niet makkelijk! Hopelijk kan ik dat ook ooit met Melano springen Haha!

[quote="gomir schreef:
Hebben jullie dat lijntje vanuit de dressuurbak nog gedaan Verward dunne boompje-1 galopsprong-wal op-inuit boomstam-1 galopsprong-wal af-1 galopsprong-houtstapel Verward Dat blijf ik heftig vinden (ben daarin met mijn pony een keer over de kop geslagen op de houtstapel en als ik dat lijntje inrijd heb ik nog steeds mijn hart in mijn keel zitten Bloos )

Ik weet niet zo goed welke je bedoeld... Dat je zo die longeerpiste in gaat of niet? De eerste keer dat ik daar les kreeg was ik samen met Melano over die boomstam heen gevallen waar het zo omhoog gaat (weet niet of je weet welke ik bedoel). Toen ik die moest springen moest ik ook eventjes slikken hoor Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:20

Wat knap van jullie zeg! Wow, dat jullie dat durven!
De fotos zijn echt kei gaaf, vooral die van de sliding is leuk!

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:43

wow ja echt vet gaaf!
wij springen nooit zo vaak maar dit wil ik wel een keer doen.
maarja dan moet je wel de goede pony hebben en veel trainen.

Coberlina

Berichten: 6637
Geregistreerd: 01-06-02
Woonplaats: Zeeuws Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:44

hey
wat een leuke foto's!
Ik had net 2 ervan op je club gezien. Maar ze zijn allemaal heel leuk!
Leuk dat je samen met Hester bent gegaan! Knipoog
xxx

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:45

wow ja echt vet gaaf!
wij springen nooit zo vaak maar dit wil ik wel een keer doen.
maarja dan moet je wel de goede pony hebben en veel trainen.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:46

onee nu heb ik 2x hetzelfde bericht geplaatst! foutje!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:50

Wat is het toch ook een leuke pony hè, die Melano van jou! Cool

Die slidingfoto is ergens best stoer, jammer dat ze niet sprong maar zo te zien was het maar eenmalig. Ze lijkt veel lol te hebben in het springen en dat is het belangrijkste bij crossen. Ga jij nou ook naar Roden? Of waar start je anders?

[Edit] Oeps, ik zag je laatste zinnetje niet... Dan zien we je dus in Roden! Lachen [/edit]