mijn papegaaie beest spoort niet..

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

mijn papegaaie beest spoort niet..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 16:09

*als ik nou eens voor dat beeldscherm ga staan misschien krijg ik dan nog eens aandacht...*
Afbeelding

*oke, oke.. ik zal eerst eens even iets over mezelf vertellen.. ik Heet Japie en ben al 21 jaar en ben een blauw voorhoofd amazone papegaai.. zeggen ze ik heb het niet zelf verzonnen hoor.. ik kan heel goed trappen lopen ik luister altijd perfect Schijnheilig , ben heel nieuwschierig, en als ze niet naar me luisteren ga ik heel hard schreeuwen..*
Afbeelding

*hehe.. eindelijk beneden.. mar doe de deur nou open dan kan ik door lopen*
Afbeelding

*Zucht die deur gaat maar niet open.. dan maar andere dingen doen *LOL**
"hier vond mijn baasje me heel stout toen ik aan schoenen zat te eten..* Frusty

Afbeelding

*ik kom echt niet dichterbij jou.. kom maar naar mij toe ik hou me voet wel omhoog..*
Afbeelding

*en je raad al wat er gebeurd als iemand mij wil pakken.. dan ben ik sneller als hun RENNEN...*
Afbeelding

*oke.. baasje was sneller..* Check dat pootje..
Afbeelding

*Ik ben helemaal niet eigenwijs.. *
Afbeelding

*en weer naar boven.. als je nu blijft filmen blijf ik hier staan en ga ik heel vervelend doen hoor Extreme duivel *
Afbeelding

*luister nou eens...ik zie je wel kijken hoor!!*
Afbeelding

En dan gebeurd er dit..
Afbeelding

*Oke baas ik kom al!!...*"oeff volgens mij is ze boos"
Afbeelding

*lees mijn verhaal verder op de volgende link..*

[ITP] Deel 2 <<<Japie>>> Foto's en tekst van pap

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Skogsmulle

Berichten: 4077
Geregistreerd: 21-01-03
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:48

whahahaha! wat een fantastisch beessie is dat!! vooral die laatste met trappen lopen...ik lig dubbel!


Veirl

Berichten: 19817
Geregistreerd: 08-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:50

wat een komisch beest!! al 21? wow..

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:51

Leuke papagaai zeg! Wat heeft hij al een leeftijd zeg!
haha, wij hebben ook zo'n ondernemende parkiet, die is helemaal idolaat van pennen en toen hij net geboren was kroop hij het liefst in donkere holletjes (in je mond...)

:evaw:

Viking

Berichten: 1989
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Driewegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:52

Onwijs leuke papegaai!Ben zelf ook helemaal gek van ze!

Paardentaxi Zeeland

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:56

aa wat leuk zo'n papegaai.

Time flies when you're having fun!
Hij is eindelijk van mij :D
[RT-HAW] Brendon (fries) voor het eerst op HAW

Joyceee86

Berichten: 5703
Geregistreerd: 25-11-02
Woonplaats: vught

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 18:05

haha leuk joh.. die bij mijn oppas kon ook zo gillen en happen Tong uitsteken

marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 19:05

echt hard hoor je dat als ik bij een speeltuintje zat vroeger hoorde ik hem overal door heen gillen..*LOL*

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!

Lievemeid
Berichten: 9097
Geregistreerd: 09-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:11

Leuk beestje!
Hebben jullie hem ook al 21 jaar?
Volgens mij is het wel en grapjas. Haha!

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:24

Wat een mooie papegaai!
En 21 jaar is volgens mij nog helemaal niet zo oud voor een papegaai hoor, ze kunnen echt heel oud worden.
Wat doe je allemaal met hem?


marfiek

Berichten: 6555
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: 's-Gravenzande

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 19:37

Ze kunnen inderdaad een mens overleven.. hij kan bijvoorbeeld wel rond de 80/90 worden.
Hij is kwa uiterlijk ook nog heel erg mooi!! mijn zwager zijn vader en moeder hebben er ook 1 die plukt zijn eigen helemaal kaal!!
Ik kan alles met hem.. maar ben de enigste verder moet hij van niemand iets weten.. haha als ik een vriend heb word ie ook altijd helemaal boos enz!
JA wat doe ik met hem.. toen ik klein was en ik was wakker rende ik naar beneden om hem uit zijn kooi te halen dan zat ik een boterham met hagelslag te eten zat hij mijn hagelslagjes van me brood af te eten..Haha!
Tja als kind zijnde doe je dat nou eenmaal.. kroop ik op me knieen de kamer op hij op me rug.. trappen lopen kan hij heel erg goed zelf.. ze waren alleen zo donker geworden zal nog eens nieuwe maken!
ik nam hem toen dus van smorgens vroeg tot savonds laat mee ging ik mijn tanden poetsen had meneer ook een eigen tanden borstel zo erg was het toen al *LOL* en ja die tanden borstel was ie altijd aan het slopen.. ook had hij wel eens mijn tube tandpasta beet... whaha me moeder die heeft wat klappen op moeten vangen van de scrik wat we nou weer samen hadden aan gericht *LOL*

Ook heb ik een eens een compleet oerwoud na gebouwd in me kamer allemaal stukken rond hout door me hele kamer gespannen en met touwtjes vast gemaakt.. daar onder zat ik zelf met mijn barbie's te spelen.. Haha!

Valentina 26 jarige welsh k (valk) merrie gestopt in de sport (M dressuur tussen de paarden) nu lekker veel op de wei met vriendjes, nog lekker in beweging met rijden en longe en heerlijk naar het strand, top!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 bezoekers