altijd zonder zadel rijden

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

altijd zonder zadel rijden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 18:42

hey bokkers

me zusje vriendinetje heeft een eigen shatlander pas gekregen ,mar ze durfde er dus niet meer op.dus gingen wei een weeknend bij haar slapen ik nam ook een vriendin mee en we gingen kijken wat er aan de hand was.dus helemaal niks me zusje stap er op en ze bleef stokstijf staan toen ging me vriendin naast der lopen en ze stapte netjes,daarna ging dat meisje er op maar ze had geen zadel niks en ze ging zich meteen klemen en dat shetje bokken Frusty Lips are sealed dus toen ging me zusje er weer op en hij liep mooi ontspanne en aan de teugel Pling niks mis me dus toen ging zei er weer opzitten en leerde we der ontspannen eerst een paar gymastiek oefeningen en daarna gewoon relax zitten maar ze hele rug gaat nu vast zitten en hij heeft er onwijs last van en ze rijdt ook nog eens zonder zadel Lips are sealed want ze is te beroerd om een zadel te kopen Boos! en nu rijdt ze er niet meer op want hij krijgt een doorgezakte rug Lips are sealed en hij is pas 4 Frusty Huilen en dat shetje is echt onwijs lief Lovers maar die eigenaar ik kan der wel vermoorden en hij heeft geen hoefijzertjes en ze gaat gewoon ook op de weg keihard galoperen met dat beest maakt haar niet uit ,en als ze er niet op komt want ze tild der been niet te hoog op krijgt hij toch een pak slaag dat wil je gewoon niet zien en dat beest doet niks hij wil nu ook niet meer naar der toe komen en dat vind ze raar wat kan je daar nou aan doen want dat beest zit echt behoorlijk vast!!

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-04-03 18:43

met hoefijzers mag je natuurlijk ook niet galoperen maar ze hoeven zien er ook niet behoorlijk uit

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-04-03 18:53

met de eigenaar praten. het is geen rijtechnisch probleem volgens mij maar een verstands probleem!!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 11:58

mooi gezegd okkie. helaas zijn er meer van die gevallen, maar als jij er wat aan kan doen, ga je gang. zo te horen een zeer ondoordachte aankoop... wat zeggen de ouders???

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 14:17

Als dat meisje nou eens een zadel koopt, waarop ze een beetje fatsoenlijk kan leren zitten. Dan zonder beugels gaan rijden, en dan pas zonder zadel. Zo help je toch die hele pony naar de klote

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 14:19

gewoon les nemen...en eens een goed boek lezen Haha!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 14:21

Okkie1 schreef:
gewoon les nemen...en eens een goed boek lezen Haha!


Uiteraard, dat ook. Maar in een zadel zit je toch wat makkelijker...

Solvej

Berichten: 7802
Geregistreerd: 04-03-03
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 14:31

of een fiets kopen Haha! Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed Lips are sealed

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 15:18

die ouders maakt het helemaal niks uit ze doet maar wat ze zelf wil en een zadel vindt ze te duur en ze wil gen les met der eiegn pony maar ze heeft wel les op en mange die ik totaal niet goed les vindt geven!

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:35

je kan er weinig tegen beginnen he... weet ze eigenlijk wel dat ze verkeerd bezig is? een kind...
misschien kan je het haar duidelijk maken. hoewel ik denk dat als ze iets van haar ouders geerfd heeft ze blijkbaar niet zal luisteren...

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 18:28

we zeiden het ook tegen der maar ze wil abspluut niet luisteren en ik vind het zo zielig voor die pony want hij kan zo mooi nagevelijk lopen als je even weet hoe je het moet doen

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 18:36

daarom juist wilt ze dat waarschijnlijk niet doen. ze is wanhopig en jaloers, en dat zet zich af in kwaadheid. ik ben bang dat je weinig kan doen... maar toch succes. je kan bv aanbieden om les te geven maar ik meen af te leiden dat dat hopeloos zal zijn.

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:21

Als ze al zo rijtechnisch met die shet omspringen, wil ik niet weten wat ze met voeren/stal doen Scheve mond
Helaas is er tegen stomheid van kinderen nog wat te doen, maar als de ouders zo zijn.........

Ik ben eigenlijk van mening dat er een soort wet op moet komen.
Bijv. ik heb 2 jaar geleden 2 schattige zusjespoesjes uit het asiel gehaald.
3 maanden geleden ging op zaterdagochtend (half 9 Slapen ) de bel. Stond daar een vrouwtje van het asiel, die kwam even onaangekondigd langs om te zien hoe ze het maakten. Gelukkig was het enige waar ik me voor moest veronderschuldigen...mijn duffe kop.

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 19:25

nee dat wil je ckr niet weten wat dat beest te eten heeft en nu ze elke dag rijdt ong 3uur maar hoor Frusty
krijgt die allen maar hooi en natuurlijk maar 1 plukje of soms 2 plukjes hooi en dan de hele dag maar staan Lips are sealed

Josephine

Berichten: 249
Geregistreerd: 10-10-02
Woonplaats: Brabantse Boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:28

Moeilijk, ik snap dat je nog jong bent en je verhaal kwijt wilt. Alleen wordt op deze manier die lieve shet niet geholpen. Kan je misschien met je moeder erover praten zodat zij naar die ouders kan? Ik neem aan dat als het een vriendinnetje is van je zusje, dat de ouders elkaar kennen?
Misschien de vorige eigenaar op de hoogte stellen?

bobby

Berichten: 934
Geregistreerd: 15-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 19:29

ow ja zal ik doen