Geen werk als leraar :?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Geen werk als leraar :?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 17:23

Nu ben ik potverdorie alweer aan het solliciteren, da's al het 3e jaar op rij! Waar is dat lerarentekort? Invallen wel, maar een vaste baan, ho maar! Ik wordt er echt heel boos van dat ik steeds wegmoet: last in, first out.
Wie zoekt er een leuke juf voor 2 dagen per week, omgeving helmond?
bel, pb of mail me dan snel!

[edit:BartVB]Titel[/edit]


Shannie
Berichten: 5848
Geregistreerd: 07-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:32

Bij ons op school is een leraren te kort. Maar dat is in Grootebroek (tussen hoorn en Enkhuizen). Das denk ik iets te ver..........

If you can't amaze people with your intelligence.. confuse them with your bullshit Slim

missnynke

Berichten: 8492
Geregistreerd: 11-05-02
Woonplaats: Hallum

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 21:03

het valt me op in de zorg en welzijn zeg maar, dat ze nauwelijks meer vaste banen weggeven. volgens mij was het vroeger zo dat je als je van school ging, je ging werken en dan na 2/3 maanden een vast contract kreeg, nu kan iedereen de goedkope jonge mensen met weinig ervaring wel even gebruiken, daarna wordt je gedumpt. zelf ben ik er ontzettend onzeker van geworden, maar na 2 jaar heb ik gelukkig toch 14 vaste uren (nog heel weinig, en het ziet er ook niet naar uit dat het er binnenkort meer worden, er zijn gewoonb niet meer)

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 22:52

Nee ik word er ook erg onzeker van, ben ik niet goed genoeg ofzo? Maar hou maar dapper vol, maar ik haat het ondertussen te gaan solliciteren, bah! Boos! Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amanda_T, Amazonbot, colette40, FCSA, Googlebot, KarinW86, Laarvv, roosjenat, ttranch, zenith1977 en 181 bezoekers