Leuk thema gezocht voor op ponykamp !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Leuk thema gezocht voor op ponykamp !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 17:00

Wij gaan ieder jaar met onze ponyclub dus op kamp, en op voorhand is er altijd een kampboekje waar alle inof in staat, we hadden altijd een vaste persoon die dat deed maar zij wil het nu niet meer doen dus zei mijn papa (voorzitter van de club) of ik het niet wou maken met nog een paar anderen. Dus nu zoek ik een ORIGINEEL thema wat je dus een beetje kunt uitwerken met paarden, gelijk bv indianen --> op paard, cowboys --> op paard, ridders --> op paard... Maar nu wou ik dus iets anders maar ik kan eigenlijk niets vinden ! Dus als je iets leuks weet zeg het maar ! alle ideeen zijn welkom. *LOL*

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:15

Ik weet dt er egens? een ponykamp is waarz e eenverhaal bedenken met de kinderen zelf en dat ook uitwerken, bv een wereldreis, de griekse sagen, sprookjes, piraten enz. en dat doen ze door het hele kamp, ook eten enzovoorts. Je kunt een soort expeditie robinson voor paarden doen: 2 groepen, zelf voer verdienen met opdrachten, punten enz. Alleen maar niet wegstemmen..Lachen
Succes

Frederieke

Berichten: 444
Geregistreerd: 27-08-02
Woonplaats: Zonhoven (Limburg,Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 17:18

Lijkt me wel een leuk idee, maar met dat zelf voer verdienen begrijp ik toch nie goed, zoals ik het begrijp hebben de verliezers dan geen voer voor hun pony???

ylva

Berichten: 1745
Geregistreerd: 08-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 10:20

Je kan natuurlijk een wat mildere uitvoering kiezen, paarden krijgen sowieso voer, maar de kinderen kan je hun eten laten verdienen, je kan ze uiteraard niet laten verhongeren, maar je kan iedereen gewoon een basisvoedselpakket geven, en ze dan extratjes laten verdienen, bv basis water+broodjes, extra limonade, en snoep/snack iets, en wat voor de ponies natuurlijk.
Verliezers kan je natuurlijk ook nog laten uitmesten ed Haha!

Dimple

Berichten: 7439
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: @home in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 11:09

Maak je er een Boevenkamp van.
Allemaal kleine boefjes op een pony. Kunnen ze elkaar te paard overvallen. Lekker schminken en zo.

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 12:19

ylva schreef:
Verliezers kan je natuurlijk ook nog laten uitmesten ed Haha!


da's pas een idee!!! ik moet zelf kamp geven, ik geloof dat ik het erin ga verwerken!! thx Haha!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 12:22

kan ook het land van de elfen, trollen en druiden pakken. is ook leuk. of sprookjes.