Het is toch weer aan.

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Het is toch weer aan.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 12:50

Voor wat er aan vooraf ging.

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?t=105137&highlight=

Nou het ging dus zo dat hijgehoord had dat ik met een andere jongen had gezoend. Vond de jongen wel erg leuk, maar ik kwam er achter dat ik me zelf voor de gek liep te houden door met hem te gaan. Ik hield gewoon nog veel te veel van henry en was er nog lang niet overheen.

Maar toen Henry dat hoorde werd hij gewoon heel erg jaloers en heeft me dat ook gezegd. Maar goed ik was " verliefd" op die andere jongen enheb dus gezegd dat het zijn eigen schuld was, hij had het tenslotte uit gemaakt. Dat alles zei ik alleen om mezelf een houding te kunnen geven. Diep in mijn hart wist ik dat ik henry heel erg graag terug wou. Heb hem dus ook gevraagd of hij er spijt van had dat hij hetuit had gemaakt,en dat had ie en niet zo'n klein beetje ook.
Hij had mij te weinig tijd geven, om de afspraken die we hadden gemaakt nadat we egr ruzie hadden gehad ook te kunnen doen enz.

We hebben heel erg lang gebeld ennog zei ik tegenhem dat het zijn eigen schuld was

Maar nou was hij vorige week in de kroeg en daar was mijn vriendin ook en daarheeft hijalles aan verteld hoe zij zich voelde enzo. Hij heeft dus dehele nacht liggen huilen en is al vroeg naar huis gegaan. 's Morgens was ik bij de paarden en had hem zo een berichtje gestuurd of het leuk was in de kroeg. Nou nee dus en hij was al eerder bij de paarden gweest om te kijken of iker ook was. Hij is later nog wel bij de paarden geweest en hebben we gepraat en afgesproken dat hij me 's avonds naar stage zou brengen.
Hij heeft me gebract en weer hebbenwe heel erg lang gepraat en gezegd dat we allebei graag verder met elkaar wouden.
Sindsdien is het dus weer goed, en het voelt echt heel erg goed. Hij voelt zich heel erg schuldig dat hij mij zoveel verdriet heeft gedaan toen.

Maar dat maakt me nou niet zo heel veel meer uit. Haha!

Ben echtwel heel erg blij en hij volgens mij nog veel meer, want mijn telefoon kan al die lieve smsjes helemaal niet meer aan. Lovers [/img][/url]

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:35

Das nog eens leuk nieuws... Hopelijk gaat het nu beter en snappen jullie allebei de waarde van jullie relatie. Maar dat zal vast wel!

stefanieh
Berichten: 99
Geregistreerd: 22-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:43

Wat fijn zeg! Liefdesverdriet is maar niks Boos! Hopelijk blijven jullie nog heeeeel lang gelukkig samen Lachen

snowdon

Berichten: 26260
Geregistreerd: 07-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:19

hee wat leuk voor je saskia! gefeliciteerd! Haha!

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-03 19:26

JA ben er zelf ook wel erg blij mee, en draai echt de hele tijd "ons" nummer.

Voor de nieuwsgierigen is dat Heaven van Brian Adams.

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 20:21

Wat fijn dat het nu weer goed is tussen jullie. Houden zo!