die man met die bril...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

die man met die bril...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 11:15

die man met die bril Nerd }> , de minister van informatie van irak of zo...
daar moet ik elke keer echt vreselijk om lachen, Haha! want....die kan dus werkelijk alles ontkennen Lips are sealed en liegen of het gedrukt staat met een staal gezicht.. Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

de laatste keer toen de amies het vliegveld bezette had hij weer zo'n krachtige leugen om het te ontkennen, maar dit keer...moest hij er op het
laatst toch wel zelf om glimlachen....want die man slaat werkelijk ALLES...

volgens mij is SADDAM allang dood of pleitte en is deze man de schurk l

Ik weet alleen dat ik niets weet.
Socrates


Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 14:19

Ja erg he!
Gewoon stug blijven ontkennen dat er Amerikanen in Bagdad zijn, terwijl het er van wemelt En dan idd met zo'n big smile op z'n gezicht Frusty. "En we maken ze af, we hebben weer een overwinning behaald" etc. Ongelooflijk Scheve mond

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 15:49

Jaaaaa hij kan nog gewoon in zijn kantoor, niets aan de hand... waarom staat hij dan buiten terwijl de kogels hem om de oren vliegen? Tong uitsteken

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 17:24

Ach ja, die krantenbezorger moet zijn eigen one-man show krijgen. Pure humor om die vent zien te oreren. Ik moest meteen denken aan de "Black Night" uit "The Holy Grail" van Monty Python:

Monty Python schreef:
"I CHOPPED YOUR BLOODY ARM OFF!"
"It's only a flesh wound!"
"What are you going to do, come and bleed on me?"
What? Stop kicking me!"
*Chops legs off
"Aye get over here you wussy I'LL BITE YOUR KNEECAPS OFF!!"

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:00

JA het is idd wel een humoristische tafereel als die man in beeld verschijnt. Al is die man ook al een paar dagen niet meer te bekennen.


FatherB

Berichten: 31
Geregistreerd: 26-03-03
Woonplaats: Dordrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:10

hehe, die man is echt lache Haha! (hij moet zelf er ook wel om lachen) Maarja... misschien doettie het om de motivatie nog een beetje hoog te houden bij de resterende iraki soldaten... misschien krijgen die niet andere beelden te zien. (?)
Maar goed, nu issie idd verdwenen, misschien issie in een of ander boeredorp en denkt ie dat het bagdad is, tsja, daar rijden nog geen tanks Tong uitsteken

Dazed and confused Verward


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aeva, AhrefsBot, BETUWE, Chantalla, Charlottemv, DDD3, Dennenboom, Inney, Kabayo, Lalladidoo, Leukertje, maaikemuis, mvdende, MyrtheJ, Remembrance, Roosch, Selina, Stybba, Swift, Theseus en 180 bezoekers