Meeting met Lonneke

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Meeting met Lonneke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 08:13

Gisteravond hebben Lonneke en ik een korte meeting gehad. Ik zou een dekje en een gelseatsaver van haar overkopen, en aangezien zij toch vlak bij mijn stal in de buurt moest zijn, hebben we even een meetinkje er aan vastgeplakt. Een paar dagen geleden was nl gebleken dat zij vroeger eigenaar is geweest van mijn shetlander. Bij mij heet ze Pepper, maar op papier heet ze Emke, en dat kwam Lon wel erg bekend voor.
Toen we op stal waren zijn we gelijk naar Pepper gelopen, en Lon zei gelijk :"Dat is ze" We hebben Pepper uit de stal gehaald, en even mee gelopen en geknuffeld. Lonneke heeft haar een paar jaar geleden verkocht, en ik heb haar weer van andere mensen , dus in die paar jaar is ze al weer een paar stallen langsgeweest Boos!
Verder heeft Lon Bill even gezien, en de veulens die op stal stonden even bewonderd.
Jammer genoeg moest ze al snel weer weg. Ik heb al met de seatsaver gereden, zit heerlijk, en het dekje is grotendeels Ninavrij de wasmachine ingegaan. Haha! Ik ben heel benieuwd hoe Bill hem vindt.
Lon, bedankt, en we spreken elkaar snel weer

Goedgekeurd onderschrift :)


Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 10:28

hey... toppie zo'n meeting!! Lachen Hoop dat jullie twee het gezellig gehad hebben!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Frankinero

Berichten: 2779
Geregistreerd: 17-06-02
Woonplaats: Rozenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 10:56

Ik heb haar ook ontmoet alleen schuurde ik af en toe voorbij met een paard en veulen.

Bonte kanjer Frank (Ed King Hill) Z2 + 5
Zanou (Kingston) Z2 + 4
Darco Z1 + 2

Billy

Berichten: 20699
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 19:38

Klopt, dat was Lonneke. En Maarten, ik weet niet wat LOn ervan vond, maar ik vond het heel gezellig. Jammer dat ze weer weg moest. Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 2 bezoekers