Bont paard scheren

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Bont paard scheren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 22:49

Ja ik vroeg me even af: wie heeft er weleens een bont paard geschoren? Ziet dat er niet vreselijk uit? Zo'n roze met zwarte paard? Tenminste....dat idee heb ik erbij....foto's graag Haha!


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 23:07

Nee hoor, een bont paard is in zijn zomervachtje toch ook niet roze? Die van mij niet iig *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl


Nuage

Berichten: 16585
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 23:09

Dat idee heb ik dus ook! Mijn tinker is onder haar witte vacht roze.. en nou is ze dus bijna helemaal wit...

(wel leuk idee voor de keuring, dan scheer ik haar helemaal, heb ik een knalroze paard! Ze moet toch alleen mee voor het veulen hahahaha)

VillaNeusjes

Berichten: 6097
Geregistreerd: 03-09-02
Woonplaats: Villa neusjes on tour

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 13:45

baily heeft ook een roze huid maar is toch niet roze uitgestraald na het scheren deze winter....
foto's kun je zien op mijn site... waar hij op staat voor de kar is ie geschoren en op de startpagina..


WARNING: The above post may contain sarcasm and/or sophisticated satire. Any psychological damage sustained is purely your fault!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 14:27

Ik heb van de winter een vosbonte geschoren, en die werd echt niet rozig hoor. Heb er geen foto van, maar ze werd alleen ietsie lichter, that's it.

jasmine

Berichten: 84
Geregistreerd: 09-02-03
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 17:05

Op de manege staan mensen met lippizaners en als ze die afspuiten in de zomer worden die ook roze/blauw achtig erg vaag gezicht

Yorghos

Berichten: 10942
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-04-03 17:36

Ik heb Yorghos een keer moeten scheren. Vreselijk vond ik dat, het zag er echt niet uit. Yorghos heeft een roze huid onder zijn witte haren. Zijn zwarte vlekken werden grijs. Ik vond het echt oerlelijk...

* To Belg, or not to Belg *

peeky

Berichten: 3752
Geregistreerd: 29-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-04-03 19:17

XoNo schreef:
Nee hoor, een bont paard is in zijn zomervachtje toch ook niet roze? Die van mij niet iig *LOL*


Nee, dat niet, maar je ziet wel dat ze onder haar witte vacht soms een stukje zwarte huid heeft, heel vreemd geziicht!
Maar verschillende meningen dus. In principe kan het, da's al een fijn idee. Want van dat lange haar wil ik niet nog een winter meemaken als ik met haar werk!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 34 bezoekers