m'n draakjes ontdekkingstochtje door het dorp

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
samirah

Berichten: 1144
Geregistreerd: 13-03-03
Woonplaats: tegenwoordig meer in het Zuiden maar nog regelmatig in het mooiste stukje van de achterhoek

m'n draakjes ontdekkingstochtje door het dorp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-03 21:53

Vandaag was het mooi weer dus ik denk ik ga lekker mira rijden. eenmaal op stal spulletjes gepakt en mira uit de wei gehaald die zoals gewoonlijk eerst deed of ze me niet zag maar toch besloot naar me toe te komen.
Knipoog Het rijden begon al goed met een dribbelende mira die toch echt geen zin had om netjes te doen wat ik vroeg en haar hele trukendoos gebruikte om onder het werk uit te komen: bokken, snel draaien, noodstops en de rest. Frusty Opgegeven moment was ik het zat en had ik zoiets van je kan op je kop gaan staan maar je doet gewoon wat ik je vraag. Dus heel veel voltes en lijntjes gereden en haar netjes tussen m'n teugels en beenhulpen opgesloten en verdraaid ze werkte ineens mee! Hierna heb ik nog een kwartiertje heerlijk gereden't leek wel een ander paard Schijnheilig

het was zo lekker weer dat ik van het uitstappen maar een buitenritje richting dorp heb gemaakt. Van alle andere kanten kwam veel zwaar verkeer maar daar was het rustig. Mira liep zo lekker ontspannen dat ik zo naar m'n huis ben gereden( 5 min fietsen van stal ) en ze thuis heb verrast met Mira. Helaas was alleen de hond thuis Verward een grote sint bernard en die moest niks van haar hebben en begon flink te blaffen. Toen ben ik lekker teruggestapt naar stal en hebben we nog een grote vrachtwagen en rammelende klusbussen overleefd. Het mooiste was nog de oudere mensjes die helemaal vertederd naar mira keken met een grote glimlach.

Tessake

Berichten: 4721
Geregistreerd: 18-02-03
Woonplaats: Stokkem (limburg, Belgie)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 17:09

wel fijn he zo een stap rit Knipoog
alle dat vind ik toch leuk en dat zijn altijd die mensen je zo aan het nakijken
of komt dat gewoon omdat ik zonder zadel op een shet zit ??

Binominaal
Berichten: 14
Geregistreerd: 07-04-03
Woonplaats: stolwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 17:28

aah super