Warkant v/h gestelhof

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
pieterm

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: België, Beveren

Warkant v/h gestelhof

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 08-04-03 22:35



sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 00:52

Zoals al eerder door Marjolein opgemerkt, wat raar dat die paarden altijd tegen een helling oplopen Haha! Haha!

En dat die bomen zo scheef groeien in Belgie Tong uitsteken

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

Zannekin

Berichten: 3598
Geregistreerd: 02-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 01:03

Rechtgezet

Afbeelding

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 01:07

Was grap hoor, is een heel mooie hengt en met een schitterende verrichtingsproef. Zou als ik onder het BWP dressuur paarden fokte en een passende merrie had hem zeker in overweging nemen

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 14:54

Op de foto te zien is het een hengst met erg veel beweging. (maarja foto is moeilijk beoordelen natuurlijk) ben wel benieuwd naar de hengst. Saros van het gestelhof kende ik al wel, deze is nieuw voor mij. Lijkt me een leuke hengst die ook nog eens een sprongetje kan maken.

Flempy

Berichten: 134
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: somewhere between heaven and earth

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 15:05

sarabande schreef:
Zoals al eerder door Marjolein opgemerkt, wat raar dat die paarden altijd tegen een helling oplopen Haha! Haha!

En dat die bomen zo scheef groeien in Belgie Tong uitsteken


haha idd!! Haha!

Nee serieus, ik vind hem zo op de foto zeker niet verkeerd lijken!

pieterm

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: België, Beveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 16:20

vind ik ook,
heb hem gezien op een hengstenshow, daar liep hij echt mooi en los


En nu hopen dat hij dit ook doorgeeft aan zijn nakomelingen, ik denk dat ik een merrie van hem laat dekken.

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 16:34

sarabande schreef:
Zoals al eerder door Marjolein opgemerkt, wat raar dat die paarden altijd tegen een helling oplopen Haha! Haha!

En dat die bomen zo scheef groeien in Belgie Tong uitsteken



Maar wij wonen dan ook in een héél heuvelachtig land! Haha! Haha!
Ik vind 'm een mooie hengst, hoewel ik zelf meer te vinden ben voor Saros van 't Gestelhof.
Maar die Warkant is toch een halfbroer van de springhengst Turbo van 't Gestelhof?

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens


pieterm

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: België, Beveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 19:19

idd. dezelfde moeder als springhengst turbo vt gestelhof (darco), utabor vt gestelhof (darco) komt ook uit deze stam.
Een dressuurpaard met springorigine.
Heb je saros in het laatste jaar nog gezien??
Op de hengstenshow in Geel vond ik zijn piaf en passage toch maar zwakjes en zijn achterbeen komt er toch ook niet zo goed meer bij, of heb ik het nu mis?
Afbeelding

pieterm

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: België, Beveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-04-03 19:19

en ja, weer een foto van uit de bergen Haha! Haha!

AniekR

Berichten: 10636
Geregistreerd: 21-09-02
Woonplaats: In de beste binnenstad van Nederland!

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 19:25

pieterm schreef:
en ja, weer een foto van uit de bergen Haha! Haha!

Misschien is de fotograaf ook gewoon een beetje scheef (of woon je in de ardennen Haha! )

Campsterhoven's Marlies ster (v. Heitrak's Marvin) - International Champion WPBR 2017
Starwin's Roos - in de sport - Rooskamps Raisa (2016 v. Nia Domo's Bolero) - Rooskamps Morena *klik* (2018 v. Spoorzicht's Red Flyer)
Rooskamps Mr. Darcy - International Foal Champion WPBR & Reserve Best Foal in Show - http://www.stalrooskamp.nl/

Jan_VT

Berichten: 3487
Geregistreerd: 27-03-03
Woonplaats: in een gezellig plattelandsdorpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 20:40

Op de foto lijkt die Warkant inderdaad een knappe te zijn, maar ja op een foto kan je niet oordelen. Snap ook niet, dat de hengstenhouder zulke foto's publiceert. Dat ziet toch iedereen.

Heb de hengst nog niet in het echt gezien, dus kan er niet veel van zeggen. Maar zoals altijd hoor je hier en daar zowel positiefs als negatiefs. Laat de hengst zich eerst maar eens bewijzen.

Saros heb ik al wel gezien, die vind ik ook niet zo goed. Van voor te vlak, en achter inderdaad wat slap. Kwa type is het wel een mooie.

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-03 20:47

Jan_VT schreef:
. Snap ook niet, dat de hengstenhouder zulke foto's publiceert. Dat ziet toch iedereen.


Ach en wij al denken dat dit speciale Belgische manier van fotograveren was Haha! Haha!

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 07:47

Een boom kan nog scheef staan maar het is wel heel toevallig dat al die mensen scheef staan te kijken of een foto! Enne dan valt het met die hekjes nog een extra op.. Niet echt slim dus....

ponyzotje

Berichten: 6364
Geregistreerd: 21-10-01
Woonplaats: Erpe-Mere

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 08:03


Enya - Daya :-)

Carri
Berichten: 559
Geregistreerd: 10-09-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 08:53

Op de foto lijkt het allemaal heel goed. Maar in werkelijkheid is het toch anders. Ik vind hem achter niet helemaal correct. Hij gebruikt zijn achterbeen op dezelfde manier als zijn halfbroer Turbo. Vorig jaar op de afstammelingenkeuring van Turbo heb ik het zelfs gezien bij een deel van zijn veulens.

pieterm

Berichten: 169
Geregistreerd: 03-11-02
Woonplaats: België, Beveren

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-04-03 09:01

Carri schreef:
Op de foto lijkt het allemaal heel goed. Maar in werkelijkheid is het toch anders. Ik vind hem achter niet helemaal correct. Hij gebruikt zijn achterbeen op dezelfde manier als zijn halfbroer Turbo. Vorig jaar op de afstammelingenkeuring van Turbo heb ik het zelfs gezien bij een deel van zijn veulens.


kan je dat eens uitleggen? Ik zie blijkbaar niet wat je bedoeld

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 12:35

saros vind ik persoonlijk wel een topbeestje hoor. hij zal ook z'n mindere dagen hebben , maar die keer ik hem op wedstrijd/hengstenshow zag was ie echt fantastisch.

(en als ik mag kiezen ga ik liever naar het inrijden kijken op wedstrijd dan naar bvb een hengstenshow)

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:33

pieterm schreef:
idd. dezelfde moeder als springhengst turbo vt gestelhof (darco), utabor vt gestelhof (darco) komt ook uit deze stam.
Een dressuurpaard met springorigine.
Heb je saros in het laatste jaar nog gezien??
Op de hengstenshow in Geel vond ik zijn piaf en passage toch maar zwakjes en zijn achterbeen komt er toch ook niet zo goed meer bij, of heb ik het nu mis?
Afbeelding


Ik heb Saros jammer genoeg nog niet in real life gezien! Maar ik heb net de video van passage en piaffe gezien op de site van 't Gestelhof en dat is inderdaad nog niet echt overtuigend!
Ik heb eigenlijk in m'n vorige bericht beoordeeld op basis van foto's!

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 16:36

Nou ik vind hem na het filmpje gezien te hebben toch niet verkeerd hoor Tong uitsteken (warkant hé)

Saros ken ik ook wel , vriendin van me heeft daar vorig jaar een veulen van gefokt en rijdt op 1 van zijn paarden (Primo)

Dorien

Berichten: 1440
Geregistreerd: 27-04-01
Woonplaats: België 

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 17:01

Loolapelooza schreef:
Nou ik vind hem na het filmpje gezien te hebben toch niet verkeerd hoor Tong uitsteken (warkant hé)

Saros ken ik ook wel , vriendin van me heeft daar vorig jaar een veulen van gefokt en rijdt op 1 van zijn paarden (Primo)


Le Primo van het Gestelhof met Leen Cools?

Een paard zonder ruiter, blijft een paard.
Een ruiter zonder paard, is alleen maar... een mens

Loolapelooza

Berichten: 5911
Geregistreerd: 31-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-03 19:07

Jups, ken je der ook?

Ik heb er ook nog een jaar ofzo bij op stal gestaan. Leuke tijden waren dat Haha! (super gezellig en altijd net niet in je broek plassen van het lachen )

caro_vt

Berichten: 3605
Geregistreerd: 02-02-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 13:05

heb saros al in 'levende lijve' aan t'werk gezien. op een wedstrijd jonge paarden, da's wel al enkele jaartjes geleden.

der waren ook andere bekende paarden te bewonderen:
don renoir
pava jr
...

vind ik altijd interessanter dan bvb een hengsteshow.

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-04-03 13:13

Carri schreef:
Op de foto lijkt het allemaal heel goed. Maar in werkelijkheid is het toch anders. Ik vind hem achter niet helemaal correct. Hij gebruikt zijn achterbeen op dezelfde manier als zijn halfbroer Turbo. Vorig jaar op de afstammelingenkeuring van Turbo heb ik het zelfs gezien bij een deel van zijn veulens.

Sluit ik me bij aan,
zijn achterbeen lijkt in draf flegmatiek en duwend, in galop valt het flegmatieke nog mee maar draagt hij lang niet goed genoeg.
Ook de manier van afwikkelen van het voorbeen vind ik niet fijn.
Jammer dat ze geen stap in dat filmpje laten zien.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: elfje72 en 47 bezoekers